#2#

151 12 1
                                    

"Co chceš dělat?" zašeptal jsem. "Tohle"


                        Charlie

"Tohle." řekl jsem.

Vzal jsem mu jeho hůlku z ruky. "Už nejsi frajer!" křikl jsem. "Hej! Vrať mi ji!" křičel na mě se smíchem Martin. "Ne,ne,ne!" řekl jsem se smíchem. Vytáhl jsem svou hůlku. "Odplata bude sladká!" řekl jsem. "Locomotor!" Martin se zvedl do vzduchu a já s ním začal ve vzduchu točit. "Ch-charlie! Je mi špatně!" křičel. Já se jen smál. Bylo to tak vtipné.

Potom jsem ho nechal. Pěkně jsem ho položil na zem. "Jsi hajzl!" řekl mi a začal se smát. "To říká ten pravý." hodil jsem Martinovi zpět jeho hůlku a začal utíkat. Martin mě po Nebelvírské společenské místnosti honil
((͡° ͜ʖ ͡°)) a já se smál.

Po asi minutě mě chytil a já spadl na zem. Martin spadl na mě.

Ty jeho oči. A ta vůně. Řekl jsem v duchu......

                         Martin
Spadl Jsem na něj. "Co tady děláte za rámus" zívla Karol. "Promiň Karol, Charlie má narozeniny" vstal jsem z něj.

Charlie

Proč ze mě vstal!? Proč? Chtěl jsem to konečně udělat ale pán se zvedne. "Země volá Charlieho!" mával mi Martin rukou před obličejem. "Ehm.....já už půjdu do své komnaty." řekl jsem. Upravil jsem si hábit, do jedné ruky Jsem si dal hůlku a do druhé deník od Martina. "Ještě né! Charlie!" utíkal za mnou. Shodil mě na zem a lechtal. Já se smál. "M-martine!!!! J-já se p-počůrám!!!!" křičel jsem jak malé dítě. "No fuj, Charlie. Už tě nechám. Nechci nic uklízet." smáli jsem se jak dvě paka. Ale my jsme vlastně paka.

                         Martin
Lechtal jsem Charlieho a smáli jsme se. "Kdo tady dělá ten rámus? " slyšel jsem hlas profesora.  "Tihle dva" ukázala na nás Karol. "Svině" naznačil jsem ji rty. "Pane Pottere,  vraťte se na svou komnatu. Pane Weasley, pojďte semnou." řekl profesor naštvaným hlasem.

"Já jsem vám věřil Martine" řekl zklamaně cestou do ředitelny. "Ale vy tady porušujete pravidla školy. Kouzlíte mimo hodinu,  děláte rámus, jste po večerce ještě ve společenské místnosti. Ještě jednou se tohle stane a budete vy i Pan Potter vyloučen. Zrovna od Potterů a Weasleyových bych to nečekal.  Zklamal jste mě" dal mi pohlavek.

Vrátil jsem se zpět na komnatu. "Kamo, Claire ti donesla dopis" začal se smát Matt. "To je v pohodě, chtěli jsme si psát" usmál jsem se mile. "Tady a ahojte" zasmála se.

Milý Martině,
Dnes jsem té viděla blbnout s tou hromádkou neštěstí. Byl jsi roztomilý😁 už se těším, až si budeme takhle hrát spolu💋

"Panebože" protočil jsem očima. Nechápu stejně,  proč s ní chodím. Já mám Káju. Co?  Ne...  Je to bratranec... 

Harry Potter: Zrození dvou chlapců |Mavy FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat