Bu bölümü okurken medyayı dinlemenizi öneriyorum. Dün keşfettim. Seksendört- Yorma. Aslında seksendörtü biliyordum ama bu şarkı sanırım yeni şarkıları. Görünce telefonuma indirdim ve bu bölümüde bunu dinleyerek yazdım. Arada birde bir önceki bölümde verdiğim çoban yıldızı adlı şarkıyı dinledim. İsteyenler o şarkıyı dinleyerekte okuyabilir. İyi okumalar...
Jk. Belki böyle ısınabilirsin
Üzgünce gülümsersiniz
Jk. Bir daha ağlamanı istemiyorum.
Ch. Kalbimi ısıtabilir misin?Bunu demenle jıngkook duraksar.
Jk. B..ben bilemiyorum (ts 'titreyen ses')
Ch. Tamam
Jk. Belkide güçsüz olan benim yerime başkası ısıtır kalbini (üg ' üzgünce gülümser). Soğutan ben değil miyim?Ch. Neden kendine güçsüz diyorsun?
Jk. Ç..çünkü öyleyim. Aklım ve kalbim arasında kaldım ve zamanla... zamanla dahada güçsüzleşiyorum hislerimi bilemiyorum bu sanırım kalbimin kabullenmesine rağmen aklımın kabullenmeyişinden kaynaklı fazla güçlüsün ama ben değilim. Bunu isterdim belki bir gün savaş bittiğinde yeniden güçlenirim toparlarım kendimiÜzgün bakışlarla jungkooka bakıyorsundur.
Jk. Ağlamanı istemiyorum ve son zamanlarda sanırım fazla yanlış anlaşılmaya başladım
Ch. Sana bir sır veriyim mi?
Jk. Tamam dinliyorum
Ch. O savaş asla bitmiycekSen üzgünce bakmaya devam ederken jungkook üzgünce gülümseyip bişey demeden ellerini ellerinin arasına alıp ısınması için üflemeye başlar.
Titreyen sesiyle "Kalbini ısıtamıyabilirim ama ellerini ısıtabilirim değil mi? " dedikten sonra üzgünce gülümser
Jk. İstemezsen ikisinide yapmam
Üzgünce gülümsersin
Ch. Ellerimi ben de ısıtabilirim ama kalbimi ...
Jungkook yavaşça ellerini bırakır
Jk. ÜzgünümJk. Sırrın biraz acı verici bu arada.
Üzgünce gülümsersiniz
Jk. Biraz kelimesine aldırma onun yeri orası değil (üg)
Ch. Biliyorum ne yazık ki bu gerçek.
Jk. Gerçekler kötü
Ch. Ve yaramı büyütüyor.Üzgünce gülümser
Jk. Başka birini sev o zaman cho (ts)Yüzünde akan göz yaşını hissedersin.
Jk. O sana daha iyi gelir (üg). Ağlamak yoktu ama.
Göz yaşlarınla beraber titreyişinde artmaya başlar. Jungkook yüzünü ellerinin arasına alarak göz yaşlarını siler.Jk. Sakin olur musun. Lütfen.
Ch. ...
Jk. Kar taneleri erir ve kaybolurlar.
Sessizce ağlamaya devam edersin.
Jk. Acı çekmeni istemiyorum. Kendine erimeyen bir şeyler bulabilirsin.Üzgünce gülümsemesine karşılık ağlamaya devam edersin.
Jk. Ağlama artık cho. Eğer istersen vaz geçelim
Çaresizce ve masumca jungkooka bakarsın.
Jk. Ben istemiyorum ama belkide haklısındır. Bu savaş hiç bitmez ( ts, üg). Kar tanesi görevimi yerine getirmeliyim. Eriyip gitmeliyim çünkü elbette bir gün güneş istesekte istemesekte açıcak değil mi? (Üg)
Ch. Bu kaslı vücudunun altında bile güçlü değilsin.Üzgünce gülümser.
Jk. Gerçekler acı verici ve gerçek adı üstünde
Ch. Ama birlikte yenebiliriz. Tabi birlikte diye birsey asla olmıycak.
Jk. Benim fark edemediklerimi fark etmişsin. Keşke başkalarınıda fark etseydin. Benim fark edemediğim bazı şeyleride.
Jungkook üzgünce gülümser sen ise ağlamaya devam ediyorsundur.Jk. Gerçeklerden daha tatlı olurdu sanırım. Söyleyemediğim kelimeleri biliyorum.
Ch. Ama ben bilmiyorum
Jk. Merak ediyor musun?
Ch. Evet.
Jk. Seni seviyorum. Bu kadardı. Neyse boşverelim.Ch. Ne zaman içtin?
Jk. Kokun sarhoş ediyor olabilir. Neyse cho
Ch. Yaa!
Jk. Bunu bende kabul edemedim zaten. Aklım hala bana bir isim fısıldamakla meşgul ve savaş bitmeyeceğine göre.
Ch. Tamam anladım
Jk. B..ben hiç fark edemiycem. Üzgünüm (ast ' ağlamaklı ses tonu')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik J.Jungkook
Fiksi PenggemarCh. Gitmek zorunda mısın? Jk. Sevmek zorunda değilsin//Ch. Sadece ölen mi kaybeder senin yokluğun ne peki?//Ch. Gökyüzünde bir yıldızdan çok kartanesiyiz birbirimize değmeden eriyoruz//Jk.Beni hiç unutma olur mu seninle ve sensiz geçen günlerimi unu...