Prošlo je možda 10-tak minuta odkad je onaj idiot otišao iz sobe.
Bojim se,i to jako.Nadam se da je ovo samo jedna od mojih noćnih mora.Ne moguće da imam toliko "sreće" u životu da u manje od mjesec dana budem silovana DVA puta od strane dvije različite osobe.
Grizla sam samu sebe što nisam ostala doma,ili jednostavno otišla ranije od kuće,ne po mraku.
No,nisam mogla znat da će Zayn odlučit baš danas silovat me ponovno.
Kako god,ja sam gotova.Otključavanje vrata je izazvalo to da moje srce počne kucati 128767 km/h
U sobu je ušao neki lik od 25-30 godina,užasno nabildan,i ruke su mu bile skroz istetovirane."Nadam se da si spremna" rekao je dok je zatvarao vrata.To je onaj gad.Silovat će me.
Suze su mi već okupirale oči.
Odmjerio me i zatim se počeo skidat.
Skinuo se u samo bokse za tren,i došao na krevet.
"Nemoj molim te"procvilila samSamo se zlobno nasmijao.
Pokušala sam,stvarno jesam ne dopustiti mu da mi raširi noge,no on je previše jak naspram mene.Raširio mi je noge i legao preko mene tako.
Snažno me uhvatio za čeljust i poljubio,pokušala sam okrenuti glavu,no ponovno,prejak je.
Zatim mi je pokidao majicu i počeo me ljubit,grist od usana,preko vrata,sve do grudi.
Plakala sam,samo sam htjela da što prije završi.
Dugo je on to radio,a pod to mislim na mučenje mojih grudi,i trljana moje frendice.
"prestani molim te"jecala sam
"znam da uživaš kurvice"prosikto mi je na uho i zatim mi skinuo tajice...Pa,ostalo znate,silovana sam.Ponovno.Čak i nisam toliko plakala,ne osjećam ništa.
Pozvao je nekog lika u sobu i zatim mi rekao da ćemo se još "igrati".
On je otišao iz sobe i za manje od minute u sobu je ušao neki lik,predpostavljam onaj kojeg je već zvao.
Nije me čak ni odmjerio..nemojte me pogrešno shvatiti,nije da se žalim.
Čudno mi je samo da nije pošto su ovdje same svinje kojima je samo seks na pameti.
Odvezao mi je ruke,i ne nimalo mi nije neugodno što sam dole potpuno gola,no barem ne gleda."Ajde obuci se na brzinu"rekao je i odmaknuo se od kreveta.
obukla sam ponovno tajice,gaćice naravno obrnutim redosljedom.
Majicu sam nekako zavezala na čvor da mi se ne vidi grudnjak.
Odveo me ponovno u onaj šugavi podrum,no ovaj put nisam bila zavezana za stolicu,zapravo nisam uopće bila zavezana,samo neki stari madrac i ja u sobi.Ako se to uopće može i nazvati sobom.Sjela sam na njega,skupila se i gledala u jednu točku.
Nisam plakala,ne osjećam jebeno ništa.
Osjećam se prazno,previše prazno.
Bojim se da ću skrenuti sa uma,da ću dobiti neku psihičku bolest.
Prestala sam i razmišljati o nečemu,bilo čemu,samo sam gledala u tu jebenu takozvanu točku.
Soba je bila u potpunom mraku,nije bilo svjetlosti,inače bi se bojala,a ovako me nije briga uopće,stvarno se bojim za svoje psihičko stanje.Prolazili su sati,ja sam idalje bila bez emocija,gledala ispred svojih nogu koje su bile na podu.
Odjednom puklo me je u glavu,dali su roditelji uopće primjetili da me nema?
Pa kako i bi,kad si im rekla da ideš kod Anne.Hah,naravno.Bolje da sam pobjegla samo pa bi me možda tražili kad bi skužili da me nema.
A Zayn?Koliko god mrzila tog gada,htjela sam da je tu.Samo da me izbavi.
Možda ni on nije skužio da me nema,možda se predomislio da me večeras siluje pa nije ni dolazi kod mene,pa ni ne zna da sam pobjegla.
Zaključak:niko ne zna gdje sam,i umrijet ću ovdje,ili će me oni ubit,kako god,gotova sam.Ustvari,možda se i sama ubijem,ako uskoro ne izađem odavde.
Imam 17 godina,sve do prije mjesec dana bila sam sasvim normalna cura,voljela sam se družiti sa prijateljicom,glupirati se,nabacivati što retardiranije selfije,provoditi dane i noći gledajući serije,i da čak sam imala i dečka,pa imala sam ga nažalost.
Sve je ovo zbog njega.On me je prvi uništio,od prije mjesec dana više nisam kao ostale cure.Silovana sam i ako mi neko ne izbriše pamćenje,to će me ubijati cijeli život.
Kao da to nije dovoljno,pa me je i pretuko,svašta mi govorio,svakakvim imenima me nazivao,sad sam još i oteta.Također,očito zbog njega.
Nazvali su me Zaynovom curom,što znači da je zbog njega,on se nekomu namjerio i sad ja ni kriva ni dužna ispaštam za to.
Naravno,nemojmo zaboraviti činjenicu da sam još jednom silovana,hah.Da ovo kažem nekom,ne bi mi vjerovao,nema šanse.
Da jedna djevojka u mjesec dana bude DVA puta silovana i oteta.
Znam da vam je ovo vjerojatno već dosadilo,ali sama ne mogu vjerovati,koliko sreće imam u životu.
I tako bez suza,analizirajući svoj život u proteklih mjesec dana,uspijela sam čak i zaspat.
Barem nešto..
************
Prošlo je dva-tri dana od prvog silovanja ovdje,pa da vam kažem šta je sve bilo.
Mučili su me,jako.
Cijelo tijelo me boli,trenutno sam ponovno u onoj šugavoj sobi na šugavom madracu.
Vratili su mi se osjećaji ako ništa.Kako nebi kad te muče,do iznemoglosti,padala sam u nesvijest nekoliko puta.Odjednom se čuo pucanj,pa još jedan,i još jedan,i naravno galama,dernjava.
Prošlo je nekoliko minuta,svako malo pucanj,kad je neko otvorio vrata ili bolje da kažem razvalio ,svjetlost me je zabljesnila sa vrata."ljubavi"Zayn,to je on,taj glas..
Brzo je poletio prema meni,taman sam se počela ustajati,tj htjela sam sjesti
"nenene,nemoj se naprezat"podigao me je kao mladenku
"oprosti,što nisam došao ranije,molim te,nismo ih uspijeli locirati do sad""uredu je"tiho sam rekla,dok sam zagnjurila glavu u njegova prsa,i da,prebacio je preko mene svoju jaknu,pošto sam bila polugola.
"Nije uredu bebo,i samo da znaš više te niko neće pipnuti"
"samo me vodi kući molim te"rekla sam"Naravno ljubavi,a ti pokušaj odspavati"poljubio me u kosu
Osjećala sam se sigurno u Zaynovom naručju,ko bi rekao?Nakon svega što mi je napravio.
Odveo me je van iz te proklete kuće,ili da kažem kućice,bili smo usred ogromne,tamne,šume,okej sad kontam da je bilo teško naći me,tj nas.Ušao je skupa samnom na zadnja sjedala auta,sjedila sam mu u krilu,a on me cijeli putem mazio dok je neko od njegovih ljudi vozio.
"oprosti mi bebo,volim te"šaputao mi je cijelo vrijeme,dok me je držao čvrsto u svom zagrljaju..
1114😊
Nadam se da vam se sviđa i da vas još ima pošto ne postavljam baš redovno,ali stvarno nemam inspiracije😔
YOU ARE READING
His Slave
RomanceHoće li Elena uspijeti izdržati sve grozote koje će joj prirediti sada već bivši dečko kojoj joj je bio sve a sada ga se boji više od ičega?Ili će ipak sama sebi nauditi još više nego što ce joj on nauditi?Saznajte u priči! Ova priča nema veze sa Ki...