**Kedves olvasók,kérlek ne haragudjatok,hogy ilyen sokáig nem tettem közzé részt,de nem volt ötletem. És nem szerettem volna egy olyan részt hozni,amiben a semmiről beszélek :)) És kérlek titeket jelezzétek,hogy miről szeretnétek olvasni,vagy legalább azt,hogy megéri-e folytatnom :))**
Tehát mai témám. Az önbizalom és az öltözködés. Lehet,hogy ezt elsőre egy kicsit nehéz megérteni. Akkor lássunk is neki :)
Mindenki tudja,hogy az emberek először a külsőd alapján ítélnek meg. Ezt akár próbáljuk tagadni,akár nem. Tudtad-e,hogy az emberek ösztönszerűen alkotnak tíz másodperc alatt véleményt mindenkiről,aki velük szembe jön?
Na és ezt vajon mi alapján? Persze,hogy a kisugárzás a válasz! És tudod,hogy miből áll a kisugárzás? Önbizalom+kinézet. Ilyen egyszerű.
Lássuk csak. Hogyan is érhetsz el jó kisugárzást. Először is ,kell az önbizalom. Sokan állítják,hogy ezt nem lehet megtanulni. Megtanulni nem is,de néhány praktikát gyakorolva könnyedén részünkké válhat a magabiztos fellépés. Nem mondhatom azt,hogy mindenkinek pár nap után könnyen menni fog,de az biztos,hogy türelem rózsát terem. Van néhány tippem arra,hogy hogyan növelheted a kifelé mutatott magabiztosságodat. És hidd le,hogy miután már a külvilág azt látja,hogy magabiztos vagy,te is el fogod hinni magadról ezt,ami ahhoz fog vezetni,hogy tényleg magabiztos leszel :)
Tehát,a tippeim:
1.) Ne félj olyan szemkontaktust létesíteni,amiben a te szemed mosolyog :) Ez így elég furcsán hangzik,de igen,a szemeddel is tudsz mosolyogni. Egyszerű :) Ha kialakítottad a szemkontaktust próbáld meg érzékeltetni a belőled áradó pozitív energiát azzal akinek a szemébe nézel. Ehhez tudatnod kell magaddal is,hogy bármilyen rossz is a napod annak te vagy a legszebb része. Figyeld az emberek reakcióit egy bátorító pillantás után. Jaj,és még valami.Azért ne legyen túl hosszú az a pillantás. Hacsak nem a kiszemeltedről van szó :))
2.) Mosolyogj :) Eléggé klisésen hangzik,de ha mosolyogsz az emberek visszamosolyognak rád. Csak arra figyelj,hogy ez a mosoly ne legyen erőltetett. Tudod hogy milyen egy egyszerű mosoly. Tudnod kell. Egy ilyen mosolynál nem csak a szád görbül felfelé. Az egész arcod tükrözi az életvidámságodat ilyenkor.
3.) Járj emelt fővel. Nem azt mondom,hogy nézz le mindenkit.Csak ne hagyd,hogy téged nézzenek le,vagy hogy ne emlékezzenek rád egy első találkozás után. Húzd ki magad, fogadd el minden hibádat, törekedj az erényeid mutatására,és emeld fel a fejed.
Ennyire egyszerű :) Ha ezeket minden nap gyakorlatba ülteted ,nem kell több pár hónapnál,és érezni fogod a változást.
Még valamit tudnod kell. Ne beszéld be magadnak,hogy ehhez gyenge vagy. Nem azért gépelem le ezt a szöveget,hogy elolvasd,de semmi eredménye ne legyen. Mindig tudd,hogy CSAK AHHOZ VAGY GYENGE,AMIT NEM AKARSZ ELÉGGÉ. KÜZDJ.
Térjünk át a külsőre is.
Kedves olvasó,most nagyon figyelj rám: Nem attól leszel csinos,ha azt hordod ami épp a divat. Attól leszel az,ha azt viseled,ami jól áll neked,kiemeli az erényeidet,és a legfontosabb,jól érzed magad benne.
Mivel ehhez nem tudom szétválasztani a tippjeimet,ezért nem számozom meg őket :)
Tehát,mindenképpen törekedj arra,hogy jól érezd magad az adott ruhaszettben. Akármennyire is vagy szegény vagy gazdag. Tartsd tisztán,frissen a ruháidat, akár három outfitted van,akár száz.
Tervezz előre :) Ha van időd hétvégén,akkor akár egész hétre is megtervezheted az aznapi viseletedet,de akár esténként is megteheted.
Legyél kreatív! Ne félj kipróbálni új összeállításokat,merészebb ruhákat,esetleg. Emberek,ez a 21. század. Nehogy már ne mert magad adni.
Összességében annyit mondanék,hogy legyetek szexik. És ne értsetek félre. Az én szemszögemből az szexi,akiben van valami különleges,nem pedig az,aki SZEX-i. Értitek,nem? :) Szóval hangsúlyoznám: Légy erős,add önmagad,és legyen benned valami különleges,ami egyéniséggé tesz.
Legyen csodálatos napotok! :* És sugározzatok minél több pozitivitást!
KAMU SEDANG MEMBACA
Motivációs beszédeim :))
AcakHa úgy érzed, hogy szükséged van egy kis motiválásra, akkor pillants be ide,és keresd meg,melyik a legmotiválóbb számodra! Hajrá, új életre fel! :))