Siauros Paryžiaus gatvelės supa milziniska eifelio boksta. Siltas pietų vejas kedena mano tamsius plaukus. Vaziuoju su savo raudona Porsche. Nuleidziu jos stoga ir pasigirsta tranki muzika. Lekiu per akmenini grindinį ir bandau nuraminti savo nuobodulį.staiga suskamba mano telefonas.
Deylan: Klausau? Taip busiu. Gerimų? Paimsiu brendzio. Ne nebus.Pagaliau suknistam Paryziuje kazkas vyksta. Vakarelis pas Dzeri mane gelbėja nuo tos minties kad noriu is cia isvykti!
Dzeris mano asilas draugas be kurio sis miestas butu pats nuobodziausias europoje.
Staigiu posukiu pasukau i namu kiema. Ten manes jau laukė liokajus Ferreris. Islipau is masinos. Pasitaisiau savo baltus marskinius ir nuejau i savo kambarį.
Jis tamsių spalvų. Salia lango darbui skirtas stalas. Lova plati. Tilpciau as ir kokios 4 merginos. Ugh net pagalvojus stojasi. Apsisukau ir nuejau link spintos pusės. Is jos issitraukiau savo koža ir juodus dzinsus. Tada nubegau iki garazo kad pasiimciau savo juoda motocikla.
Uzsokau ant jo. Jis suburzge kai pagazavau ir islekiau is kiemo.
Ferreris niekada manes nemego todel garantuoju tuoj pat paskambins tevams. Bet koks skirtumas.
Pasukau link smeleto takelio ir neuzilgo pamaciau papludimį kuris buvo nusviestas įvairiausiu sviesu. Nuo ten sklido ganetinai garsiai muzika. Merginos glaustesi prie vaikinu su savo aptemptais maudimukais kurie isryskina ju krutines ir uzpakaliukus. Ugh.
Sustojau prie Dzerio sukeldamas dumu kamuoli.
Dzeris: Sveikas Nevykeli!
Deylan: Nevykeli nejuokink geriau duok isgert.
Dzeris: Einam. O kur tavo panele?
Deylan: Gi sakiau kad jos nebus.
Dzeris: Kodel gi ji vakareliu liute. Keista jos cia nematyti.
Deylan: Nenoriu apie tai kalbet.Nuejau nuo jo nes tai buvo skaudi tema. Jis ziurejo i mane nesuprates bet man buvo nesvarbu. As numeciau savo rubus i sali ir nubegau i upe issimaudyt. Islipes is Senos nusisluosciau nuo mano kuno beganti vandenį. Prie manes pribego merginos. Mes sokome istisas valandas ir tai mane tikrai jaudino. Isimesciau pora merginu i lova bet negaliu tik ne tokiu laikotarpiu mano gyvenime. Zvilgtelėjau i savo telefona. Ten buvo pora praleistu skambuciu nuo tevu. Keleta pranesimu is snap ir facebook bet tada akys nukrypo i valandu skaiciu. Buvo 4:00 tad nustumiau merginas i sona. Sokau ant savo motociklo ir nulekiau namu link bet pries tai uzsukau i kavinuke. Visa vakara norejau kavos nesuprantu kodel anksciau nenusipirkau.
Jau buvo 5:00 kai pradariau kavinukes duris ten sedejo pora vyru ir kelios merginos. Nuejau prie prekystalio uzsisakiau saltos kavos. Susimokejau kelis eurus ir pasukau link isejimu. Skaniai gurksnojau kava kai staiga i kavinuke isiverze mergina. Ji atsitrenke i mane ir mano kava issipyle ant mano baltu marskineliu. Ji puole atsiprasinet bet mane tai labai erzino. Panele vis taisesi savo rudus plaukus. Jos akys spindejo nuo susikaupusiu asaru bet as nesuprantu kam verkt del tokiu dalyku bet tik tada pastebejau kad esu suspaudes jos ranka. Staigiai ja atleidau.Deylan: Atleisk nenorejau.
Mergina ziurejo i mane susiemusi uz rankos. Per skruosta nuriedejo asara. Negalejau i ja daugiau ziuret todel pastumiau svelniai ja i sona ir isejau.
2017-07-18