Deylan pozicija
Buvau žiauriai įpykęs. Sugriebiau jos rankas ir pradėjau vestis ja už mokyklos. Kaip inai gali taip viska suknisti amžinai.
Ashej: Deylan man skauda!
Deylan: Pati kalta.
Ashej: Atsiprašau. Tai tik gėlės.
Deylan: Gėlės?! Jos skirtos tikrai svarbiam asmeniui o tu viska suknisai. Esi neveksla! Nezinau ar taves tevai nemoke normaliai vaiksciot!!!!Rekiau jai i veidą ,prispaudęs prie
sienos. Jos akyse pasirodė pirmosios asaros. Nu ir tegul verkia. Man nusispjaut.Ashej: Deylan...
Deylan: Man tavo pasiteisinimų nereikia.
Ashej: As neturiu tėvų...Žiūrėjau i ją nesuprasdamas ka ji katik pasakė. Pasijauciau tikrai nepatogiai...
Atsitraukiau nuo merginos. Ashej verkdama pradėjo eiti link supynių ,o aš ją sekiau. Abu atsisėdome ant jų.Ashej: Man buvo 5metai kai...
Deylan: Tau nebutina man pasakoti.
Ashej: Kai įvyko avarija. Likau Aš ir mano brolis... vieni.
Deylan: Jauciuosi tikrai nepatogiai kad aprėkiau tave.
Ashej: Nieko. Daug zmoniu pasako to ko nezino. Galiu paklaust?
Deylan: Ko?
Ashej: Tos gėlės buvo tavo merginai?
Deylan: Buvusiai...Mes su ja prakalbejome istisas valandas. Baigėmia tik tada kai suskambejo paskutinis skambutis kuris reiske jog pamokos baigesi.
Ashej pasiuliau ateiti pas mane vakare tuom ir baigem musu pokalbi.
Eidamas link savo masinos pastebejau Betty. Ji buvo apsikabinusi kitą vaikiną...
Paskutiniau mokymosi metai bet tokie suknisti! Pagazavau ir nulėkiau link namų kuriuose tikriausiai manęs jau laukia tėvai. Turiu sugalvoti nepriekaištinga pasiaiškinimą kodel jų vengiau.
Įsukau i kiemą kai isgirdau indų dužimą. Įėjus į namus pamačiau tėvus. Mama sedėjo ant sofos ir verkė o tėvas rėkė su milžinišku įniršiu. Vos pamatę mane jie nustojo.Deylan Tevas: Mes skiriamės.
Deylan: Ka?!?
Deylan Mama: Mielasis zinai kad visko pasitaiko gyvenime.
Deylan: Delko?
Deylan Mama: Mielasis...
Deylan: DELKO?! -Išrėkiau jiems.
Deylan Tevas: Tavo Mama susirado kitą.Pažiūrėjau i ją nesuprasdamas kaip taip gali buti. Kaip inai galėjo išduoti mane ir tėvą.
Deylan mama: Mielasis aš vistiek tave myliu ir tu tai žinai.
Deylan: Užtat aš tavęs ne!Jos akys prisipildė ašaru bet as nuėjau i savo kambari ir trenkiau garsiai durimis. Girdėjau kaip mama dar garsiau pradeda verkt. Girdejau jų riksmus bet man buvo toks šokas jog negalėjau pajudėt. Sedėjau ir žiūrėjau i vieną tašką.
Dzerio pozicija
Sedėjau prie upės kai pamačiau merginą. Rudi plaukai slėpė jos veida. Geltona suknelę blaškė vėjas ,o ji vis artėjo link manęs. Jos draugė buvo ne ką prastesnė. Negalėjau jų neužkalbinti!
Dzeris: Sveikos Gražuolės.
Mergina: Labukas.
Dzeris: Ką čia veikinėjat vienos?
Merginos draugė: O tai jau ne tavo reikalas brangusis.
Dzeris: Kokie gražus žodžiai, mieloji.
Mergina: Taigi mes jau eisimia.
Dzeris: Gal numeriukus duosit?Rudaplaukė kiek pagalvojus atkiso savo delna. Padaviau jai telefoną. Nors jos draugei tai visai nepatiko bet mergina vis delto parašė ir padave atgal.
Sedėjau ir šypsojausi kai mačiau jog ji tolsta nuo manęs...Ashej pozicija
Grįžusi namo pradėjau ruoštis ėjimui pas Deylan'a. Susirišau kuoduką. Uzsidėjau juodą maikutę, juodus džinsinius šortukus. Apsiaviau baltus kedukus. Pasidažiau neryškiai ir nuskubėjau laiptais žemyn.
Kai buvau prie Deylan namo, paskambinau skambučiu.
Kai atvėrė duris buvau nemenkai išsigandusi!!Ashej: O dieve!
2017-07-19