3km

25 4 0
                                    

Betty: Cia Aš!
Deylan: Kur tu buvai visa šį suknistą laiką?
Betty: Begau nuo tavęs. Bet kaip matai nepavyko.
Deylan: Betty lipk į masiną.
Betty: Net nesiruosiu!

Ji isrekė tai su pasislykstejimu. Ir taip tai mano mergina. Bent jau buvo. Negaliu jos paleisti. Tik ne sykart.
Betty parode man vidurini pirsta ir nusuko i kita gatves puse. Bet As ja sekiau ir bandziau pasikalbeti.

Deylan: Betty Buk gera pasikalbekim
Betty: Ne Deylan eik pas savo tas grazuoles ir buk.
Deylan: Bett as asilas. Prasau atleisk.
Betty: Mes jau kalbejom. Tema baigta.

Betty iejo i savo namu laiptine o as likau stoveti. Negaliu patiket kad per viena nakti kuri buvo pries savaite taip viskas galejo pasikeist.
Paemiau telefona i rankas ir susukau Dzeriui.

Deylan: Sveikas.
Dzeris: Nu kur tu? Taves jau 20min laukiu. Negi porsche tokia leta?
Deylan: Mums reikia pasneket.
Dzeris: Apie ka zuiki?
Deylan: Nejuokinga. Uz 10min kad butum ant tilto su geriausiu viskiu.

Padejau rageli ir nuvaziavau prie tilto.
Ten jo laukiau gal koki pusvalandi galiausiai jis atvaziavo.

Dzeris: Na jau baisiai ilga ta eile. Atrodo kad puse miesto nori prisigert viskio. -Suprunkstė jis.
Deylan: Klausyk Prisimeni Betty?
Dzeris: Kur tokia mergina pamirsiu!kas atsitiko?
Deylan: Per vakarėli pas Levan prisigeriau ir sokau su daug merginu, buciavau jas ir pns. O ja palikau ant ledo. Ji ziauriai supyko ir manau kad viskas baigta.
Dzeris: Seni tu tikrai trenktas. Tokia mergina iskeist i pora pasitaikiusiu sliuhu? Stenkis atsiprasyt jos.
Deylan: Bandziau siandien. Bet neisejo. As susimoviau seni.

Ashej pozicija

Buvau nervuota is pat ryto. Tad Brolis net nelindo prie manes. Negaliu sustot galvot apie ta sunsnuki.
Tvarkiausi kambari. Ruosiau namu darbus. Skaiciau knyga. Bet is galvos jis neisejo. Staiga i kambarį įbego Liusy ji mano drauge nuo pat mazens.

Liusy: Sveika!
Ashej: Labas.
Liusy: Kas tau? Pms?
Ashej: Ne.
Liusy: Tai kas?!?
Ashej: Deylan.
Liusy: Palauk ka? Deylan?!? Ka jis?!?!
Ashej: Siandien jis mane labai sunervavo ir tiek. Geriau sakyk ka tu cia darai?
Liusy: o ka negaliu uzsukt pas savo mergyte?

Ir nuo tu jos zodziu praejo 4valandos per kurias mes ziurejome filmus. Juokemes. Daremes manikiura.
Poto ji isejo ir as likau viena namuose.
Jau buvo suteme kai as sugalvojau iseiti i balkona paziureti zvaigzdziu...
Bet visa tai sugadino po kambary vaikstantis Deylan kuris buvo tik su apatiniais. Jis pamate kad jį stebiu tad atidare balkono duris ir isejo laukan.

Deylan: Sveika Neveksla.
Ashej: Tylek tu. -Nusukau galva i sona.
Deylan: Negrazu nuziurinet svetimus vaikinus. O gal as mergina turiu.
Ashej: Kas toki imtu kaip tu.

Nusisukau ir isejau is balkono. Galbut as cia per siurksciai bet aj jis to nusipelne.
Atsiguliau i lova ir net nepradejus skaityti knygos ,smigau.

Deylan pozicija

Stovejau atsiremes i siena ir ziurejau kaip mergina iseina. Tai ka ji pasake buvo istikruju tiesa. Na kam tokio kaip as reikia.
Apsisukau ir nuejau į lovą. Galvojau apie jos zodzius gana ilgai, bet galiausiai smigau.

Ryte kaip ir visada keliausi anksti. Turėjau sutvarkyti keletą reikalų. Greitai nusiprausęs ir pavalgęs šokau i mašiną ir nuvažiavau iki gelių parduotuvės. Nu pirkau 69 raudonas rožes ir nuskubėjau i mokyklą.
Visi į mane žiūrėjo keistai. Vieni su pavydo akimis, kiti su piktumu. Bet as gėlias nešiau Betty'ei!

Ashej pozicija

Sedėjau mokykloje kai supratau kad neturiu keletos knygų. Greitai susukau broliui ir lekiau į lauką nes jis turėjo jas man privežti. Vos praverus laukines mokyklos duris, atsitrenkiau i vaikiną. Aplink mus pabiro daugybę gėlių žiedlapių.
Tai buvo Deylan. Jis stovėjo įniršęs ir žiūrėjo tiesiai man i akis.

Ashej: Atleisk aš tikrai nenorėjau.

Staiga pajutau kai stipriai jis suspaudzia mano rankas. Ir pradeda tempti kažkur...

2017-07-19

69km iki tavęsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora