*5*

48 10 2
                                    

Setelah sekian lama aku menghilang ,akhirnya idea merapu dah mareyy. Ngeh 



Maaf kalau ada yg tunggu cerita ni , 


Terima kasih jugak lah sebab tunggu cerita tak seberapa ni yer XD 


*5* ( MAMAT JILAKE   )



6 bulan dia tinggalkan sekolah ni demi mengejar cita -cita dia . Dia pergi tanpa tahu bagaimana perasaan aku selama ni . Dia biar aku menunggu walaupun aku tahu dia takkan datang kembali.Sadis bukan ? ahh mesti ada hikmah ,kata orang yang dah tiada pasti akan berganti . Percaya pada aku takdir itu pasti indah .


Aku dan Kauthar berjalan selamba sehingga lah kami tiba di pintu kelas . Suasana ketika itu masih gelap malahan  udara pun masih dingin . Sudah menjadi kebiasaan bagi aku untuk tiba ke sekolah lebih awal . # contohi lah Melayu seperti saya .


Aku memandang blok yang masih gelap ,ofcos lah gelap sebab kami berdua je yang terpacak dekat situ untuk masuk ke dalam kelas . Ini semua gara -gara tak siap kerja Math dowhh XD. Udara dingin menyapa pipi aku , setelah itu aku mengalihkan kepala memandang ke arah Kauthar yang sedang leka memandang suasana sekeliling blok .

" Woi ! kau pandang apa sia " 

Aku membuka bicara apabila mendapati Kauthar diam membisu . Aku perhati je minah ni mata dia asyik melilau sana sini . Erghh jangan kata dia nampak hantu leh sia , tak semena -mena bulu roma aku naik lorhh ! .


" hmm takdelah tetiba aku teringat akak aku pernah cerita tandas lama sebelah kelas kita tu ada orang pernah mati bunuh diri sebab putus cinta duhh , kau tak rasa seram ke sia " . 


Fak . 


Setelah mendengar cerita daripada Kauthar aku terus amik seribu langkah untuk tinggalkan dia dekat blok tu sorang -sorang  . Srsly seraaaaaaaaammm dowhhh .


Dan disebabkan dia jugaklah aku terpaksa berdiri depan pintu kelas waktu cikgu mengajar math , srsly ini memang menjatuhkan saham aku ! . 


***********************************************************************************************

" Weh kau nak tahu tak "

" tahu apa weh " 

" dekat kelas 2 Badigol  ada budak baru dowhh , perghh dengar cerita dari KL beb " 

"AHAHAHAHHAAHA uto ahh kau ! 2 badigol ? natang apa seyhh , alahh kau macam tak biasa pulak ada budak baru ni semua  " 

" takdelah ..aku cakap je halamakk " 



Perbualan di antara Faizin dan Farisya tak sedikit pun menarik minat aku . Nampak gaya akan ada budak KL yang membatak kat sekolah ni lah , acah hotsetaff lol ! .


"DUM!!" 


Tiba -tiba meja aku di ketuk oleh lahanat yang bernama Yunino . Dasar najis ! minah ni takde life ke apa . Muka marah aku pamerkan ,dia ni suka sangat kacau privacy orang .

CrushWhere stories live. Discover now