First love

1.1K 17 2
                                    

"Εχεις νιωσει ποτε αυτο το συναισθημα....εκεινο που εσυ αγαπας αλλα δεν αγαπιεσαι;"Ποτε στη ζωη μου δεν ειχα αγαπησει καποιον ή τουλαχιστον να μου αρεσει...Δεν ηξερα τι να της πω, πως να την βοηθησω.Ετσι αποφασισα γρηγορα να την παρω μια αγκαλια.Τι καλυτερο απο μια αγκαλια; "Πως μπορεσε να μου το κανει αυτο;Ειμασταν φιλες απο παιδια..εστω να μου το ελεγε οτι ηταν ερωτευμενη μαζi του..Και αυτη τι εκανε;Ενω ηξερε τα συναισθηματα που ετρεφα για αυτον...τον αιχμαλωτισε...θελω να πεθανω" Αρχισε να κλαιει ψελλιζοντας το ονομα του.Oι τελευταιες λεξεις της μου δημιουργησαν ενα τραβηγμα στο στομαχι και μαζι της αρχισα να κλαιω και εγω"Σε παρακαλω μην κλαις..ξεχασε τον δεν εχει νοημα να στεναχωριεσαι για ενα τιποτα!" Σε μια κατασταση σαν αυτη εκανα το καλυτερο που μπορουσα σαν κολλητη.Μετα απο αρκετη ωρα ηρεμησε και την πηγα ως το σπιτι της.Δεν ηθελα να την αφησω μονη της μηπως κανει καμια τρελα.Στο σπιτι ηταν και η γιαγια της και καπως ανακουφιστηκα.

Στη διαδρομη για το σπιτι μου σκεφτομουν ολα οσα συνεβησαν και ειχα στεναχωρηθει τοσο πολυ.Δεν ειχα δει ποτε την Ελενα τοσο στεναχωρημενη.Ανοιξα την πορτα σιγα για να μην με ακουσουν οι γονεις μου.Αλλα που τετοια τυχη.Ηταν ολοι μαζεμενοι στο σαλονι μαζι τους και ο αδερφος μου και με τρελαναν με ερωτησεις και απειλες"Τι εγινε Νεφελη μας θυμηθηκες;' "Που τριγυρνας καλα δεν σκεφτεσαι τι κινδυνοι υπαρχουν;Το τηλεφωνο για ομορφια το εχεις; Και πηρε σειρα ο αδερφος μου μετα:'' Σε ειδα που ησουν και τι εκανες..Μπαμπα μαζεψε την γιατι αλλιως θα μεινει γκαστρωμενο αυτο!" Εβγαλα ενα βαθυ αναστεναγμο και κατευθυνθηκα προς το δωματιο μου και αμεσως οι γονεις μου με ακολουθησαν να μαθουν τι εκανα και εφτιαξαν και μια ιστορια οτι περνω μεχρι και ναρκωτικα και οτι τα πουλαω! Δεν με αφηνουν ποτε να μιλαω και ετσι δημιουργουνται παρεξηγησεις.Μετα απο δυο ωρες κηρυγμα χωρις λογο κοιμηθηκα ας που.Συνεχεια εβλεπα στον υπνο μου τον ιδιο εφιαλτη οτι η Ελενα αυτοκτονησε.Το πρωι ξυπνησα και ημουν διαλημενη.Ειχα ενα κακο προαισθημα οτι κατι θα παθει η Ελενα.."Μπα σιγα μην παθει κατι απλα ειμαι κουρασμενη και τα ονειρα δεν ειναι αληθεια,συνελθε Νεφελη!"ετσι ειπα στον ευατο μου αλλα δεν βοηθησε και πολυ..Τελικα τι ειναι αγαπη;Παντως οχι κατι καλο συμφωνα με την κατασταση της κολλητης μου.....

First loveWhere stories live. Discover now