Νεα αρχη(part 2)

133 13 2
                                    

Εχω την αισθηση οτι εδω και αρκετο καιρο τρεχω.Βασικα γιατι τρεχω και πως γινεται να τρεχω τοσο γρηγορα αφου ειμαι αθλια στο τρεξιμο.Ακουω καποιες φωνες κατι λενε συνεχεια αλλα δεν καταλαβαινω ή μαλλον δεν εχω συγκεντρωθει για να ακουσω.Τωρα που το σκεφτομαι δεν βλεπω καν που ειμαι ή τι φοραω.Ελεος.Γιατι φοραω ενα ασπρο φορεμα με μακρια ουρα;Αφου δεν σκονταψα παλι καλα.Παντως δεν ειναι ασχημο.Τα μακρια μαλλια μου ειναι πιασμενα με τετοιο τροπο ωστε να πεφτουν ομορφα πανω μου οι μπουκλες μου.Δεν λεω ειμαι εντυπωσιακη αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.Σταματησα πλεον να τρεχω και το περιεργο ειναι οτι δεν ειμαι κουρασμενη.Ας κοιταξω γυρω μου.Ολα ειναι ασπρα. "Ειναι κανεις εδω;" Περιστρεφομαι γυρω απο τον εαυτο μου δεν υπαρχει τιποτα κανενας μονη μου ειμαι.Οπα κατι δεν παει καλα.Ασπρο φορεμα σε ενα χωρο μονη μου δεν υπαρχει ψυχη...Πεθανα;! Τωρα θυμηθηκα το ατυχημα τα παντα.Δεν πεθανα ειμαι σε κομα!Ουφ και ποτε θα ξυπνησω ή δεν θα ξυπνησω.Μπορει απλα καποιος να με βοηθησει.Αχ οι γονεις μου τι να κανουν αραγε.Ξαφνικα ο χωρος που βρισκομουν απεκτισε χρωματα πραγματα και τωρα βρισκομαι σε ενα...βαν;Ειναι και οι γονεις μου! "Μαμαα"ετρεξα να την αγκαλιασω αλλα για καποιο περιεργο λογο δεν μπορω να την ακουμπησω και φαινεται οτι δεν με βλεπει.Κοιταζω λιγο καλυτερα γυρω μου και παρατηρω οτι υπαρχουν αλλα τρια ατομα και μεσα υπαρχουν υπολογιστες και οπλα.Εχω την αισθηση οτι κατι δεν παει καλα.

"Λοιπον Σιντι εγινε η δουλεια"ειπε ο ενας ανδρας στη μαμα μου

"Οχι Τζον" απαντησε

"Πας καλα;Δεν ειπαμε να σκοτωσεις την κορη σου;Τοσο δυσκολο ειναι.Την ξεχασες τη συμφωνια;" κοκκαλωσα θελω να κλαψω να ουρλιαξω αλλα για καποιο λογο δεν βγαινει κανενα δακρυ.Να με σκοτωσει;Ενταξει το ειχα καταλαβει οτι δεν με συμπαθει αλλα ειμαι παιδι της!

"Τζον χαχαχαχα φυσικα και δεν ξεχασα τη συμφωνια.Πεθανε δεν τη σκοτωσα εγω αλλα με διευκολυνε πολυ για να παιξω το ρολο της θλιμμενης μητερας που εχασε τη θυγατερα της"

"Τελεια.Ποιος τη σκοτωσε;" χαρηκες εσυ βλακα;

"Ο γιος της Τζενης" οπα ο γιος της Τζενης.Ποια ειναι η Τζενη;Λογικα η μαμα του Ακη του πρωην της Ελενας.Τον ειχαν βαλει να με σκοτωσει;Αχ δεν καταλαβαινω.

"Αχαχα που να ξερε η Νεφελη οτι η Τζενη..." και ξαφνικα αναποδογυρισε το βαν.Ενω βρισκομαι μεσα δεν εχω παθει τιποτα ενω οι υπολοιποι πεθαναν εκτος απο τον μπαμπα μου.Αν ειναι κιολας οντως μπαμπας μου.Κατι προσπαθει να πει ας τον πλησιασω.

First loveWhere stories live. Discover now