1.Deo

156 9 5
                                    

Kylie Cooper P.O.V.

Bella me vuce za ruku,dok se provukujemo kroz ogromnu guzvu ispred zgrade u kojoj se odrzava emisija sa svim clanovima veoma poznate serije The Vampire Diaries.

Konacno smo nasli prostora i stali cekajuci "predivne" glumce da izadju.

"Kolko jos moramo da cekamo?" - upitala sam nezainterisano.

"Kolko bude potrebno." - odgovorila je."Uostalom,zasto si tako namrgodjena?" - konacno se okrenula ka meni.

"Zato sto mi je dosadno i zato sto uopste nisam zainteresovana za glupe glume iz jos gluplje serije o vampirima!" - stavila sam ruke na malu ogradu koju su stavili kad glumci izadju,jer bi pola fanova skocili na njih od srece. Meni je to oduvjek bilo glupo. Zasto su ljudi toliko uzbudjeni. Svatam da vole seriju i tog glumca,ali ne moraju da placu i vriste im u facu. Ipak su oni samo ljudi kao i svi mi.

"Ma daj,Kylie! Opusti se malo. A i plus nisam ni ja zaludjena kao vecine ovdje. Samo zelim sliku i autogram od ponekih." - nasmjesila se.

"Znam da nisi,Bella." - prebacila sam ruku preko njenog ramena."Volim te." - poljubila sam je u obraz.

Ljudi nam stalno kazu da licimo,sve tri. Ja i Blake smo sestre bliznakinje,pa zato i licimo. Ali sve tri imamo velike usne. Ja,Bella i mama imamo smedje oci. A Blake ima zelene na tatu. On je poginuo kad smo bile male. Nedostaje nam,ali sta se moze.

"Kylie,hej,Kylie!" - Bella me doziva."Eno ih." - pokazala je na ogromna vrata zgrade iz kojih je izasao Ian Somerhalder.

Znam kako se zovu zato sto Bella gleda tu seriju,pa ja ponekad gledam sa njom kad mi je dosadno. Ali je veoma glupa,bar za mene.

"IAN SOMERHALDER! O,Boze,ne mogu da vjerujem!Ian!" - djevojke oko nas su vristale i plakale od srece. Kako me to nervira.

"Zgodan je,zar ne?" - Bella je upitala.

"Ne bih rekla." - namrstila sam se. Mrzim momke koji misle da su zgodni i koji se stalno smijulju.

"Ne bi rekla? Prezgodan je!" - zagrizla je usnu dok ga je gledala.

"Meni ne." - pogledala sam ga dok je isao blize nama,mislim u ovaj dio.

"Onda nemas ukusa." - prevrnula sam ocima."Ian?Moze jedan autogram?" - upitala ga je opusteno.

"Naravno." - prisao nam je."Ti si jedina osoba koja ne vristi sto me vidi...i ova djevojka pored tebe." - uzeo je listic i hemijsku i napisao svoje ime i prezime.

"Ona nije neki obozavatelj serije." - dodala je Bella.

"Ti je znas?" - upitao je.

"Oprostite,ja sam ovdje! Da poznaje me,ona mi je sestra." - pogledala sam ga.

"Pa iskreno...licite." - pogledao je u Bella-u l,a zatim u mene. Gdje je malo zadrzao pogled.

"Dobro jutro!" - sarkasticno sa rekla."Idemo li?" - obratila sam se Bella-i.

"Ne jos" - izvadila je telefon i slikala se sa njim.

"Uh! Bas moras da se slikas?" - prevrnula sam ocima.

"Da!" - nasmijala se.

"Sa kim jos?" - gledala sam u ostale glumce.

"Sa Kat Graham,Candice i Paul-om." - odgovorila je.

"To su svi." - pogledala sam je sa pogledom "stvarno?"

"Pa? Malo ih je." - napravila je "puppy face".

"Samo pozuri!" - rasirila sam oci.

"Ok,bicu brza. Idem da se provucem tamo,ti me cekaj tu." - poljubila me u obraz i posla.

"I?" - Ian se nasmijao.

"Sta?" - upitala sam.

"Imas li ime?" - naslonio se na ogradu.

"Zar ti nemas pametnijeg posla, nego da mene diras?" - nasmijala sam se "slatko".

"Nemam!" - gledao mi je u usne.

"E,pa ja ima!" - okrenula sam se i gledala ka vratima,ali me on uhvatio za ruku i okrenuo ka sebi

"A sta to?"- bili smo bas blizu.

"Ici na posao!" - nekako sam izvukla ruku iz njegove.

"Posao?" - podigao je obrve.

"Da! Sta se cudis,moram i ja raditi?" - odgovorila sam.

"Smem li znati gdje?" - pogledala sam u njega.

"Glumica sam." - vratila sam pogled ka zgradi.

"Ti? Glumica?" - nasmijao se,
opet.

"Nije smijesno,upravo se prijavljujem za ulogu." - rekla sam.

"Koji film?" - upitao je radoznalo.

"Vidjeces." - namignula sam mu.

"Evo me,Ky!" - Bella je prilazila mahajuci autogramom.

"Konacno!" - uzdahnula sam."Idemo!" - povukla sam je za ruku.

"Ok! Cao,Ian-e!" - mahnula mu je,a zatim smo se izgubile u guzvi.

A/N

Evo prvog dijela. Nadam se da vam se svidja. Inace ja volim TVD,a pogotovo Ian-a Somerhalder-a. Ali ne bih plakala ili vriskala kad bih ga vidjela,naravno.




DangerousWhere stories live. Discover now