2.Deo

98 5 2
                                    

5 dana kasnije:

Danas je predivan dan. Ktistalne,pahuljice padaju gradom. Sve je bijelo i svi su u setnju,bas kao ja i moje dvije sestre.

"Zar nije predivno?" - pogledala sam u nebo.

"Naravno da jeste!" - rekla je Blake.

"Volim ljeto,ali zimu volim vise." - Bella se nasmjesila.

"I ja." - obadvije smo rekle u isto vrijeme.

"Ha,tako se vidi da ste sestre." - dodala je Bella.

"Pa,sta?!" - prebacila je ruku oko mog ramena.

"Nista! Samo kazem." - dignula je ruke u vazduh."Hajde da svratimo u ovaj butik." - gledala je u izlog.

"Moze!" - usle smo unutra i prvo sto je Bella uocila bio je muskarac koji je stajao u muskom dijelu radnje.

"Sladak je." - Blake je iskrivila glavu gledajuci u njega.

"Stvarno jeste,a ne kao Ian." - posla sam da vidim jedne patike koje su mi zapale za oko.

"Mislis na Ian-a seksi Somerhalder-a?" - upitala me Blake.

"Da. I nije seksi!" - prevrnula je ocima na to."Cek,kako ti znas da sam ja pricala o njemu?" - upitala sam je zainteresovano.
"Nisi joj valjda rekla?!" - pogledala sam u Bella-u.

"Naravno da jesam,ja vama sve govorim!" - nasmijala se i pogledala u Blake.

"Sve mi je u detalje ispricala!" - dodala je.

"Mi o vuku,a vuk pravo na vrata!" - Bella se zlobno nasmijala gledajuci u Ian-a koji upravo ulazi u radnju.

"Mora da se salis?!" - uzdahnula sam i pogledala u njih dvije.

"Hej...Ky?! - prilazio nam je.

"Odakle ti znas moje ime?" - zacudjeno sam upitala.

"Cuo sam kad te...sestra zvala." - nasmijao se u stranu i gledao u moje usne.

"Uf,kako god! Samo nemoj da mi se obracas." - okrenula sam se i posla dublje u butik.

(...)

Krecemo da izlazimo iz butika i taman tada i Ian izlazi iz butika sa svojim prijateljem.

"Izvolite!" - otvara mi vrata butika i rukom pokazujuci prema izlazu.

"Hvala!" - prevrnula sam ocima i izasla.

"Pa,djevojke da li bi vas mogli castiti picem?" - upitao je Ian.

"Neka hvala!" - "slatko" sam odgovorila.

"Moze!" - Bella je viknula.

"Super,idemo odma na jedno pice. Tu je blizu jedan restoran" - rekao je.

"Ako vec idemo na pice zasto ne bismo otisli u bar?" - upitala sam ga.

"U bar? Mislio sam da dame kao vi ne idu u barove" - dodao je.

"Gle mi nismo nikakve dame,to ti je jasno. Prihvatile smo to pice prijateljski." - izvadila je telefon iz dzepa.

"Ok,ok!" - kako me nervira.

"Idemo onda u baru!" - rekao je decko pored njega,sladak je.

(...)

Sjedimo za stolom u baru i cekamo pica koja smo narucili.
Ja sam narucila viski,jer mi stvarno treba nesto jako.

Ustajem se i krecem do sanka, ali mi Ian postavlja nogu.

"Kuda ces,princezo?" - upitao je.

"Princeza,ide do sanka da vidi kad dolazi pice." - drsko sam odgovorila.

"Samo se pazi,ovdje ima dosta kretena" - makao je nogu.

"Nema vecih od tebe!" - dodala sam i posla do sanka,a zatim su mi se djevojke pridruzile.

"Iskreno i mene je poceo da nervira." - Blake je pogledala u njega,pa u mene.

"Mene malo,ali je i dalje zgodan!" - Bella ga je pogledala.

"Bas me briga za njega,samo zelim to pice!" - duboko sam uzdahnula."Hej,kad ce pice?" - upitala sam sankera.

"Stize!" - rekao je sanker.

Naslonila sam se na sank,a zatim mi je prisao jedam momak.

"Hej,ljepotice!" - stavio mi je ruke na bokove.

"Odjebi!" - Bella mu je rekla.

"A zasto bih?!" - upitao je.

"Zato sto je ona tako rekla!" - odgurnula sam ga od sebe.

"Ma,daj ljepotice!" - opet je krenuo pud mene,ali se necija saka nasla na njegovoj faci.

"Makni se od nje!" - to je bio Ian.

Onaj tip se ustao i odma posao.

"Sta radis?" - viknula sam.

"Sta radim? Upravo sam te spasio od kretena!" - rekao je.

"Ne trebam nikoga da me brani!" - povisila sam ton.

"Ok,sledeci put necu nista uraditi.Samo sam te odbranio" - odgovorio je.

"Nemoj mi sa tim seljackim forama,ajmo spasavat djevojke u nevolji!" - bila sam bas ljuta.
"Niti sam djevojka,niti me treba spasavat!" - pogledala sam u Blake i Bella-u koje su se smijale.

"Vidim!" - iznervirano je rekao.

"Sta vidis?!" - naglo sam se okrenula pud njega.

"Da nisi djevojka!" - uzvratio je sa malim osmijehom.

"...A ti zato jesi!" - svi su poceli da se smiju osim mene i Ian-a.

Zacutao je i nije nista progovorio. Samo me gledao par sekundi,a zatim uzeo jaknu sa stolice i izasao iz bara,a njegov drug za njim smijaci se.

"Al si mu rekla!" - Bella se smijala."Svaka cast!" - stavila je ruku da pacim 5,sta sam ja i uradila sa malim osmijehom.

"Neka si!" - Blake me poljubila u obraz i stavila mali osmijeh na lice.

  A/N

Nadam se da vam se svidja,nastavak izlazi odma sjutra.  






DangerousWhere stories live. Discover now