4.Deo

76 4 4
                                    

"Ko se to nama probudio?" - gledam oko sebe.

"Gdje smo?" upitala sam ga.

"U moj stan." - odgovorio je.

"Zasto?Sta se desilo?" - pruzio mi je kafu.

"Napila si se,pa sam te dovezao ovdje i ne brini povezao sam tvoje sestre i rekao sam im gdje si." - nasmjesio se.

"U redu." - popila sam gutljaj kafe.

"Znas,hvala bi bilo dovoljno." - podigao je obrve.

"A jel?" - sarkasticno sam upitala.

"Da." - ustao se.

"Hvala ti,a sad moram ici." - stavila sam pramen kose iza uva.

"Kuda zuris,ljepotice?" - upitao me je.

"Ne tice te se!" - drsko sam odgovorila i izasla.

(...)

Ulazim u bar i vidim Seth-a koji pije pice za sankom. Seth je moj najbolji prijatelj,skoro mi je kao brat. Nisam ga vidjela 2 godine,nedostajao mi je.

"Seth,hej!" - zaletjela sam se i cvrsto ga zagrlila.

"Ky?!" - nasmijao se.

"Nedostajao si mi." - odvojili smo se i sjeli.

"I ti meni,puno." - namignuo mi je."Htio sam te pitati oces li samnom u nove avanture,zovni i Blake i Bella-u ako oce da idu sa nama." - gledala sam ga zacudjeno.

"Ocu,naravno! Treba mi avantura!" - ustala sam se.

"Ali bez plakanja." - protrljala sam oci.

"Ok,necu plakati." - nasmijala sam se.

"U redu,idemo." - uhvatio me je za ruku i povukao.

"Gdje?" - upitala sam ga dok smo setali prema njegovom autu.

"Moram te upoznati sa nekim." - usli smo u auto.

(...)

Ulazimo u njegov stan i vidim jednog momka kako sjedi na kauc. Bio mi je poznat,a izgledalo je kao da sam ha i njemu.

"Hej,Richie ovo je djevojka o kojoj sam ti pricao." - pokazao je na mene.

"Cek,znam ovu djevojku. Sinoc sam je vidio na zabavi. - pogledao me je.

"Ne zn...ti si onaj momak koji se ljubio sa mojom sestrom." - namrstila sam se.

"Stvarno?" - Seth ga je pogledao.
"Kako god Ky,ovo je Richie,moj brat,Richie ovo je Kylie."- ostala sam bez teksta.

"Molim?!" - okrenula sam se. "Nisi mi nikad rekao da imas brata." - rekla sam.

"Zato sto ni ja nisam zno da ga imam. Kad sam otisao,upoznao sam Richie-a. Ni on nije znao za mene,ali nekako smo saznali i evo." - rukama je pokazao na stan.

"Drago mi je sto imas brata, Seth." - pogledala sam u
Richie-a."Cak iako je to ovaj kreten." - Seth se nasmijao na to.

"Molim?!" - podigao je obrvu.

"U redu. Smirite se. Ja idem do prodavnice da nesto kupim,a vas dvoje ovdje ostanite." - krenuo je da ide.

"Ne pada mi na pamet da ostajem ovdje sa njim." - prekrstila sam ruke.

"Ti si poludio,ako mislis da cu ja ostati sa njom ovdje." - Richie je dodao.

"Ucuti,Richie! Idem,uzivajte!" - izasao je i zakljucao nas.

"Seth,Seth! Otvori vrata!" - lupala sam i pokusala da otvorim vrata.

"Ne trosi snagu bezveze,posao je." - sjeo je na kauc i zapalio cigaru.

"Samo ti sjedi i uzivaj." - sarkasticno sam rekla.

"Samo mi se ne obracaj." - dodao je.

"Vrlo rado,ali moram da izadjem odavde." - odaljila sam se od vrata."Imali ovdje prozora?" - upitala sam ga.

"U spavacoj sobi." - pokazao je rukom na jedna vrata,a ja sam odma potrcala ka sobi.

"Sta ce ti prozor?" - upitao me je.

"A sta mislis? Da izadjem!" - odgovorila sam i prebacila noge preko prozora.

"Jesi li normalna? Poginuces." - brzo je usao u sobu i bacio je cigaretu kroz prozor.

"Necu poginuti,ovo je drugi sprat. Nije visoko." - povisila sam ton."Sto si se ti zabrinuo?" - upitala sam ga.

"Nisam se zabrinuo,nego ce me Seth ubiti ako pogines dok si samnom." - objasnio je."Visoko je,jeli li luda?" - odjednom je poceo teze da dise.

"Nije uopste visoko." - rekla sam spustajuci se vise i vise dolje."Sta ti je?"- zastala sam."Jel se ti plasis visine?" - pogledala sam ga.

"Ne." - nije mogao da dise.

"Nemoj lagat." - prebacila sam noge preko prozora i usla."Hej, hej moras duboko da dises!" - prisla sam mu.

"Ne..mo...g...u!" - jedva je progovorio.

"Samo misli na nesto sto te cini srecnim. Kao porodica...ovaj ne,ne porodica. Misli na Seth-a ili na prijatelje...ustvati ne. Zaboravi prijatelje. Misli na stvari koje te usrecuju." - sjeli smo na krevet."Moras..." - poljubila sam ga.

Nakon par sekundi sam se odvojila od njega i normalno je disao. Uspjela sam,pomogla sam mu. Ali i dalje idem odavde,ali kako?

A/N

Nadam se da vam se svidja. Ipak necu svaki dan izbacat djelove,jer nemam bas uvjek inspiracije,a ni vremena. Ali ce isto biti cesti.








DangerousWhere stories live. Discover now