Evet okulun kapısından içeri girdim.İlk görevim kendimi biraz sevdirip arkadaş edinmeliydim.Eee yani sonuçta birilerine karşı çıkacaksam eğer arkamda beni seven ve koruyan arkadaşlarım olması gerekti.Bu görevin ilk ve çok zor bi aşamasıydı.Tam girdim okula sınıfıma doğru giderken birden birine çarpıp yere düştüm.Ve çocuğun elindeki kitaplar da çarpışınca yere düştü.Toplamaya çalışırken çocuğun bana baktığını gördüm.Bende dönüp çocuğa baktım evet tanıyordum bu çocuk bizim sınıftaydı.Ama pek takmazdım.Zaten pekte ezikti diye düşündüm içimden.Toplamaya çalışırken çocuğun bakışlarından rahatsız olup hiç bir şey söylemeden gittim...
###
Sınıfa gidip sırama çantamı koyduktan sonra hemen normalde sınıfta takıldığım arkadaşlarımın yanına gittim -zaten onlardan başka kimseyle takılmazdım- ama bunun bugünden itibaren değişmesi lazımdı yeni arkadaşlıklar hem de popüler kişilerle evet eski arkadaşlarım- ah şimdiden eski demiştim inanmıyorum- benim onları sattığımı düşünebilirler aslında haksızda sayılmazlar yani ama amacına ulaşmalıyım artık insanların beni ezmesini istemiyorum.Zirveye en üste hızla tırmanıp adımı herkese duyurmalıydım. BETÜL ÖZDEMİR i herkes tanımalıydı...
ARKADAŞLAR YORUMLAR VE BEĞENİLER DAHA GÜZEL YAZMAMI SAĞLAYACAKTIR EMİN OLUN :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Olmak (bir gencin hayat hikayesi)
RomanceBir kızın okulda popüler olma ve onu ezen herkesten öc alma hikayesi bu arada macera dolu günler onu bekliyor...