Yemek

175 7 0
                                    

     Oha yaa ne diyo bu çocuk.Aslında çocuk lafı eksik kalır ama işte sevmiyorum bu tipleri.Neyse konuya dönelim.Bu yemeğe çıkmalıyım yoksa bu fırsatı bir daha bulamam basit bir yemek ve sonra müzik kulübü .Ama unuttuğum detaylar var annemler ve kıyafettt...Neyse:

-Ee şey tamam kabul ediyorum.Dedim sessizce..

-E zaten başka şansın yok akşam 7 de okulun önünde ol..

    Of bu sırıtışa kesinlikle sinir oluyorum.Ama hemen eve gidip anneme akşam Melislerde kalacağımı ve beraber az sonra alışveriş merkezinde buluşup alışveriş yapacağını söylemeliyim.Amaaa kimya dersinden hemen sonraaaaaa.

    Offf ders hiç bitmiycek gibiydi.Ve tabiki de ders falan dinlememiştim.Hemen aceleyle eve döndüm.Allahtan ev fazla uzak değildi.Yani akşamda pek sorun olmazdı.

    Annemden zorla izin aldım ve hazırlanıp hemen dışarı çıktım.Ve melise mesaj attım.Hayır tabiki de gerçekten melislere gitmicem ama akşam için beraber elbise beğeniriz. Alış veriş merkezinin önüne geldiğimde melis orda beni bekliyordu.Herşeyi anlattıktan sonra mağazalara girmeye ve elbiseler denemeye beşladık.

                                              ###

      Sonunda hem bana göre hem de fazla pahalı olmayan bir elbise bulup aldım.Saate baktığımda saat 6:30  du eywah mahvoldum.Eve gitmemize zaman asla yetmezdi.Elbisenin parasını ödedikten sonra kabinde giydim.Hafif bir makyajdan sonra Allahtan hazırdım.Aslında güzel olmuştum.Hemen mağzadan çıkıp dışarıda bir taksi çevirdim ve okulun önüne geldim.Oh yetişmiştir.Tam taksiden indim önümde son model bir araba durdu.Heyy bu nasıl araba kullanıyor ya gerçi lise son sınıfız normal.Arabaya bindim ve selamlaştıktan sonra bir restoranın önüne geldik .Waoww çok lüks bir yer.Neyse geçip oturdum ve yemek sipariş ettik.Yemekte neredeyse hiç konuşmadık.Yemeklerimizi yedikten sonra .....

  Evet heyecanlı bir yerde kestim ama bugün zaten iki bölüm yazdım.Hadiii by yb yakında ;-)

Popüler Olmak (bir gencin hayat hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin