Of dünden beri Berke' nin kölesi olup olmamayı düşündüm durdum.Ve karar verdim.Ona kabul ettiğimi mesaj atarak söylemeye kararı aldım.Çünkü bugün haftasonu yani okul yokk.Mesajı atıp beklemeye başladığım sırada annemin sesini duydum "Beetülll kızım odanı topla hemen hergün dağınık bırakıyorsun!!" off yine mi ? Ama çok sıkıcı yaaa diye sızlana sızlana odama gidip toplamaya başladım.Hmm odam nasıl mı?
Sarı renk (evet sarıyı çok severim) elbise dolabım ve çekmecem yatağımın rengi beyaz ve çalışma masamda aslında odamı çok seviyorum ferah ve rahatlatıcı zaten seçimler bana ait.Neyse odamı toplayıp aşağı indiğimde biraz önce unuttuğum şeyi hatırladım.Berke ye attığım mesaj gidip hemen masadan telefonumu aldım.Bir mesaj vardı.
Kimden: Berke
Tamam bir saat sonra okulun önüne gel güzellik..
Hayır yani şakamı bu ne istiyor benden alt tarafı kölesiyim.Vav içimden düşünüce bu kadar kötü değildi ama kölesiydim.Ve mesajın üstünden tam 40 dakika geçmişti.Yani 20 dakikam var oha acele etmezsem yetişemiycem.Hemen gidip pembe dizimin biraz üstünde olan bir etek giydim.Ayy çok cici bir kız oldum yaa neyse saçımı da açık bıraktıktan sonra her zamanki gibi parfümümü de sıktım ve çantama gerekli malzemeleri koyup çıktım.A evet çok azda bir makyaj yaptım ama doğal neyse hemen okula doğru yol aldım gittiğim de tam zamanıydı ama Berke yoktu.
10 dakika kadar bekledim tam gidecektim ki bir araba durdu önümde off ama berke değil .Berke olmadığını gördüğümde eve doğru gidiyordumki bir el kolumu tuttu.Bir erkek;
"merhaba güzelim gel arabaya gideceğin yere kadar bırakalım .dedi of sapık ya ve de sarhoş ığğk. Tam cevap verecekken bir ses "size gerek yok kız benimle geliyor " dedikten sonra çocuğa yumruğu geçirip beni kolumdan tutup arabaya doğru sürükledi.Evet o.....
ÖNEMLİ...................LÜTFEN.............OKUYUN........TEŞEKKÜRLER.......
Arkadaşlar bayadır yazmıyorum ama içimden pek yazmak gelmedi ama bugün yeni bölüm yayımladım.Vote ,yorum ve takiplerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Olmak (bir gencin hayat hikayesi)
RomanceBir kızın okulda popüler olma ve onu ezen herkesten öc alma hikayesi bu arada macera dolu günler onu bekliyor...