~Előszó~

397 6 0
                                    

Sziasztok !!

Ebben a könyvben
• könyvborítókat ⭐
• oneshottokat☀
• aesthetic képeket🌙
lehet kérni tőlem .

A kéréseket majd kommentben lehet jelezni vagy privát üzenetben elküldeni (ahogyan szeretnétek ) . Mindenkinek nagyon szívesen készítek bármit a fent említettek közül . Mindíg az utolsó két rész alatti kommenteket fogom inkább nézni . A könyvbe inkább kpop-os képeket és irományokat találtok és kérhettek . Mindennel majd igyekszem sietni és ahogy időm engedi elkészíteni nektek .
Ha valamit kérni szeretnétek ezeket kell leírnotok nekem kommentben :

KÖNYVBORÍTÓK

• Könyved címe és az író / írónő neve .
• Történeted röviden
• Kb milyen színvilágban képzeled el (nem kötelező)
• Ha szeretnél rá valamit még vagy van valami elképzelésed nyugodtan leírhatod azt is .

Feltétel : a könyvedben valahol fel kell tüntetned azt , hogy én készítettem a borítót .

Ha nem tetszik valami nyugottan megmondhatjátok és változtatok rajta . Majd mindíg megpróbálok több féle képpel és betütípussal gyártani , hogy tudj majd válogatni .

ONESHOT

Szereplők :
pl. : Jimin BTS × Kitalált személy
bármilyen személyeket írhattok , amit csak szeretnétek rátok bízom .
• Hetero , Yoai
• Kórhatár : 12 , 16 , 18+
• Elképzelésed rövid vázlatban .
Nem feltétlen muszály megadnod a cselekményeket rám is bízhatod , hogy az általad kiválasztott szereplőkkel mi történjen .

🌙AESTHETIC KÉPEK

• Személy akiről a képet szeretnéd
• Szín
Pl : Rózsaszín Momo( Twice )

Remélem sok mimdenkinek teljesíthetem a kívánságát és elégedettek lesztek vele .
Ha bármilyen kérdésetek van nyugottam tegyétek fel kommentben . És ha szeretnétek nyumjatok egy hatalmas ⭐-ot .

~G.E.B~


Wish list~Kívánság Lista~HUN~KPOPWhere stories live. Discover now