4. ~☀ BTS Jimin~Hajnali tánc ~

182 7 0
                                    

Szereplők: BTS Jimin - kitalált személy

Műfaj: Hetero

Figyelmeztetés: 18+ jelenet

A hatalmas csöndben és sötétségben egyedül csak a csillagok fénye világított s valamennyire az utcai lámpák is nyujtottak egy kis látást számomra . Szaporán szedtem lábaim az ügynökség felé s ugyan már hajnali három óra is elmúlt nekem még mindíg nem jött álom a szememre . Így fogtam magam s egy kávé kíséretében eljöttem a Big Hit Enternataiment épületéhez . Itt gyakornokoskodom már egy éve , így gondoltam ha már aludni nem is tudok eljövök ide és gyakorolok .
Reméltem , hogy senkit sem találok itt és nyugodtan egyedűl táncólhatok .

Belépve az épület ajtaján úgy látszott senki sem tartózkodik bennt . Elindúltam a próbaterem felé ahol levetettem kabátom majd cipőmet is átcseréltem . Elindítottam egy zenét s testem átadtam a ritmusnak . A tánc volt a mindenem . Vele tudtam igazán kifelyezni az érzéseimet és gondolataimat . Ha szomorú , ha vidám vagy éppen gondterhelt voltam mindíg a tánc nyugtatott meg .

A zene lassan a végéhez közeledett maj mikor már telyesen elhalgatott élles hang csapta meg fülem ami az ajtó felől halatszott . Oda kaptam fejem s egy tapsoló alakot véltem felfedezni . Arcát nem láttam tisztán de ahogy egyre beljebb lépdelt vonásai úgy tisztultak meg számomra .

- Nagyon ügyes vagy ! - mondta s egyre közeledett .
Park Jimin a híres bangtan boys táncosa és angyalhangú énekese . Ugyan annál az ügynökségnél dolgozunk így gyakran öszefutunk .

- Kö-köszi - dadogtam össze vissza . Eléggé zavarba tudnak hozni ezek a fijúk hiszen mégis csak egy világszerte ismert híres banda tagjai s tőlük a dícséret nagyon nagynak számít . Kedvesek és közvetlenek mindenkivel , nekem is gyakran segítenek amiben csak kell .

- Hogy , hogy ilyen későn benn vagy ? - kérdezte miközben leült s háttal nekidőlt a tükör borította falnak . Táskáját maga mellé helyezte majd pilláival enyémbe nézett .

- Ezt én is kérdezhetném . - nyúltam a vízem után majd nagyot kortyoltam a hűsítő italból .

- Nem tudtam aludni és gondoltam akkor már bejövök próbálni .

- Ismerős ... - feleltem majd letettem a palackot az eredeti helyére .

- Tudod mostanában elég ideges vagyok ... a koncert miadt is , mivel ez egy nagyon nagy dolog számomra . Izgulok , hogy minden rendben menjen és az armyk is elégedettek legyenek . - sóhajtott fel mire én is letelepedtem mellé .

- Nem kell aggódnod minden rendben lessz a rajongók és a fiúk is meletted álnak ... és én is . - tettem hozzá a végén félénken .
Rámnézett majd mosolyra húzta ajkait .
Sosem valottam volna be még magamnak sem de titkon mindíg is tetszett Jimin . Ahogy gyönyörű sötét szemébe hulottak rózsaszínű tincsei , legszívesebben folyton csak őt bámulnám . Tagadhatatlan , hogy a mostani pink haja iszonyat jól áll neki , s úgy fest mindha egy óriási édes vattacukór lenne . Ajkaira tekintettem de azonnal ki is vertem fejemből ördögi gondolataim majd felpattanva helyenről , fordúltam a fiú felé .

- Gyere - nyujtottam kezem felé s miután felállt ülő helyzetéből a hangfalakra csatlakoztatott telefonomon elindítottam egy zenét .
Ketten táncoltunk s egymást segítgetve adtuk a tanacsokat . Persze injább Jimin segített nekem mind én neki hiszen ő már tapasztaltabb s színpadon ezrek előtt táncol .

Egy órás táncolás után mindketten pihegve terültünk ki a próbaterem padlóján . Nagyon elfáradtam hisz a legjobbat akartam nyújtani előtte . A vizzel teli palackomhoz nyúltam majd egy jókorát kortyoltam belőle , de véletlen leöntöttem magam . A fiú idő közben felűlt s tagadhatatlanúl is dekoltázsom kémleli hirtepen kaptam fejem oda s hitetlenkedve konstatáltam , hogy pólóm telyesen átázott . Gyors mozdulattal kaptam felsőm elé kezem ami a nedvessége miadt nem takart valami sokat .
Arcom pillanatok alatt öntötte el a pír .

Wish list~Kívánság Lista~HUN~KPOPDonde viven las historias. Descúbrelo ahora