•Szereplők : VIXX Hongbin × MinJi kitalált személy , Taeil
•Műfaj : hetero , akció , dráma , maffia
•Figyelmeztetés: halál , erőszak , trágár szavak .
~~~~~~~~~~~~~~
~ Hongbin POV ~
Későre járt talán már éjfél is elmúlhatott .
Még mindig az asztalom felet görnyedtem , és még szemeim is az alvásmegvonás tünetei miatt szenvedtek . Nehéz volt nem elaludni abban a szent helyben , és a kemény üveglapon elszundikálni .
Rég nem aludtam már egy kiadósat , hiszen ki tudná úgy nyugodtan álomra hajtani fejét , hogy bármikor rátörhetnek , megölhetik .
Nekem nem csak a rossz fiúktól a bűnözőktől volt tartanivalóm , hanem az igazság örzői is bármikor felkereshettek otthonomban egy letartóztatási paranccsal , isten tudja milyen okból .Hiába befektettem biztonságunkba rengeteg pénzt a rendőröknél sosem tudhattam nem-e jár valamelyik szája és feldob annak ellenére , hogy nem kevés összeggel támogattam az egész családját .
Lassúakat pillantgattam ahogyan megelégelve a helyzetet kaptam fel a szék háttámlájáról a fekete zakóm , amit a hófehér ingemre kaptam . Ha eddig nem érkezett meg az a két félnótás akiknek még a tegnap folyamán kellett volna itt lenniük egy kocsinyi szállítmánnyal , akkor már biztosan nem érkeznek meg . Majd holnap utánanézetek még két emberemmel akik ha kell majd finoman megdorgálják őket és végre leszállítják az árut .
Fekete nadrágom zsebéből előkaptam telefonom , mivel az üzenetet jelzett .
MinJi : Siess haza ! Már várlak és van egy meglepetésem számodra 😘
Olvastam magamban a sorokat mire szinte azonnal feltöltődtem energiával és már egy csepp álmosság sem volt bennem . Hihetetlen , hogy ez a lány mindig a kedvemben tud járni , és mindig tudja mi kell nekem .
Elmosolyodtam és kuncogva csúsztattam vissza a készüléket eredeti helyére , közben elmém lejátszotta fejemben mik is történtek azon az estéken mikor egy egy fárasztó és későig tartó nap után ilyen üzenetet hagyott számomra .Nem is szerettem volna tovább késlekedni , így hát sietősre fogtam a tempót , hogy minél hamarabb a lánnyal lehessek .
Pár centire lehettem az ajtótól mikor az kinyílt előttem és apám lépett be rajta . Hasonlóan hozzám ő is öltönyben díszelgett annyi kivétellel , hogy rajtam ugyan már nem szorosan de egy megtépázott nyakkendő hevert .
Bólintással köszöntöttem , majd amint oldalra fordult és a kanapé felé haladt követtem őt . Ennyit , hogy hamar hazaérek MinJihez . Lehuppant a kényelmes bőr borítású fotelbe majd előre hajolva töltött ki két pohár wiskyt . Meglötyögtette a sárgás italt aztán belekortyolt a pohárba . Én is számhoz emeltem az erős folyadékot ami végigmarta az egész torkom égető ízével .
- Fiam ugye tudod , hogy én sem élek örökké . - kezdett beszédébe amit csendben tisztelettudó módon hallgattam . - Öreg és gyenge vagyok én már ehhez . Nem tudok annyi energiát és erőt belefektetni ebbe az egészbe amennyire szükség volna . - fejtette ki gondolatait és közben újra a kezében tartott pohárba kortyolt .
- De hát az orvosok is megmondták , hogy egészséges vagy . - emlékeztettem múltkori diagnózisra , ami bebizonyította , hogy az égvilágon semmi baja sincsen a fáradságon kívül , hiszen ki nem lenne kimerült ha több száz embert kell irányítania és félelemben tartania .
- Tudod pénzel sok mindent meg lehet venni . Az embereket is , de az egészséget nem . - mosolyodott el halványan amit elég ritkán láttam erős és kemény arcán . - Ezért is szeretném ha átvennéd a teljes irányítást , és ha elvennéd feleségül MinJit . Hiszen ki tudja meddig élek még ? - hajtotta le fejét , de cseppet sem látszott szomorúnak . Sőt szinte megkönnyebbült , hogy kimondhatta bánatát és őszinte lehetett hozzám .
KAMU SEDANG MEMBACA
Wish list~Kívánság Lista~HUN~KPOP
Fiksi PenggemarEbben a könyvben olvashattok / kérhettek oneshotokat , könyvborítót és aesthetic képeket a kedvenceitekről . ~~~~~~~~~ A történetekben többnyire +18 tartalom jelenik meg . A részek elötti leírásban jelezve lesznek ezek a tartalma...