•Szereplők : BTS Jungkook - (T/N)
te neved ( ha ezt látod helyettesítsd a saját neveddel )•Műfaj : Hetero
•Figyelmeztetés : 18+ jelenet .
-------------------------------
~(T/N) POV ~
Mindenki sürgött forgott körülöttem és én sem tudtam hol áll a fejem . Igaz , hogy még órák voltak a fiúk színpadra lépéséig de már mindenki tejes készenlétben virított . Nemsokára vége lesz a főpróbának és akkor elkezdődhetnek az utolsó simítások ami nem lesz egy könnyű menet . Bár már több éve a fiukkal vagyok mégis minden alkalommal meglepődök rajtuk . A csodálatos hangjukon az észbontó mozgásukon . Számomra érthetetlen , honnan van annyi energiájuk . Megállás nélkül dolgoznak és mindent megtesznek a rajongóikért . Talán túl sokat is .
Kissé csapzottan és lihegve , lomhán ballagtak az öltöző felé mind a heten . Egyiküket kivéve . Ugyan most nyomtak le vagy tizenöt táncot V ugrálva haladt a többiek mellett akik csak egy " tudjuk , hogy nem vagy normális " nézéssel ajándékozták meg szegényt .
Taehyung nem volt mindig ilyen . Tudott ő igazán felnőtt is lenni , de bevallása szerint minden percét ki szeretné élvezni annak , hogy a színpadon van , hogy halhatja a rajongókat őrjöngeni , hogy a fiukkal lehet és azt csinálhatja amit mindennél jobban szeret . Hisz a Bangtan Boys sem örök életű , és egyszer ez a banda is külön utakon fojtatja . De ez még a jövő zenéje ...- Fiúk gyertek ! Mindenki a sminkes székekbe akinek meg nem jut az pár perc múlva következik . - szólt rá a fiúkra valaki akit a nagy nyüzsgés közepette nem is láttam .
- Én (T/N) - hez megyek ! - jelentette ki Tae majd gyors mozdulattal lecsattant az előttem álló székre . Mosolyognom kellett gyerekes viselkedésén s azon , hogy huszonhárom éves létére mennyire cuki is . Nem is csodáltam , hogy mennyi lány oda van érte .
- Ne már Tea hadd mennyek én hozzá ! - puffogott a kis maknae , ami megnevettetett .
- Rendben . - a forgó széket kissé oldalra löktem , hogy kényelmesen elérjem az arcát is és az asztalon lévő sminkeket és egyéb dolgokat . - Ha végzek Taehyungal te jössz .
Jungkook egy elégedett mosojal távozott majd a hátam mögötti kanapéra vetette le magát . Zsebéből előhúzta telefonját majd a készülékre koncentrálva zárta ki a külvilágot .
A vékony ecsetekkel szaporán dolgoztam az előttem csücsülő fiú arcán . Enyhe alapozóréteget kentem el amúgy is tökéletes bőrén , pici púder de az elmaradhatatlan fekete szemceruzáról sem feletkeztem meg , ami csillogó barna szemeit emelte még jobban ki . Mindenből lehelletnyit használtam csak arcára mivel az amúgy is tökéletes volt , bármi féle kence nélkül .
Halványbarna tincseit két felé fésülve állítottam be ami csak fokozta a fiú sármosságát . Az ARMY hadsereget ismerve , a nap végére több fangörcsben elhalálozott áldozat lesz mintha végigsöpörne a városon egy tornádó , vagy bármi más katasztrófa történne .
A tükörre tévedt tekintetem ahol egy ragyogó szempárral néztem szembe . Jungkook figyelt engem , s szinte még szempillái sem rebbentek . Zavartan tekintettem el , de szemem sarkából láttam , hogy még mindig engem figyel .- Kész is vagy ! - mosolyodtam V - re aki felállt a székből majd nagy meglepetésemre erős karjait körém fonta .
- Köszönöm nonna . - nyomott egy puszit arcomra amitől pillanatok alatt terjedt el a vörös szín arcomon .
Finoman bólintottam tudatva vele , hogy nagyon szívesen tettem , hiszen nekem ez a dolgom .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wish list~Kívánság Lista~HUN~KPOP
Hayran KurguEbben a könyvben olvashattok / kérhettek oneshotokat , könyvborítót és aesthetic képeket a kedvenceitekről . ~~~~~~~~~ A történetekben többnyire +18 tartalom jelenik meg . A részek elötti leírásban jelezve lesznek ezek a tartalma...