En az yaslandığım demir kadar soğuk kollarımı ovuşturuyorum. Sanırım eğlenmek için birleşmiş beş insan ancak bu kadar eğlenemiyebilirdi. Yarım saattir Doğa 'nın evinde geçirdiğim dolu dolu (!) dakikaların son on beş dakikasını terasta geçiriyordum.
Rüzgar: Kızım donucaksın. Gel şuraya!
Rüzgar'ın sesiyle dakikalardır beni titreten rüzgardan bedenimi ayırıyorum.
-Başka bir Rüzgar 'a adımlarken...-
İçeri girmemle Doğa 'nın konuşması bir oluyor.
Doğa: Tamam planladığımız gibi olmadı. Ama bu hala eğlenemeyeceğimiz anlamına gelmez ki.
Doğa'yı dinlerken Kuzey'in yanına oturuyorum. Omzuma attığı elini tutarken sıkıntımı belirten bir nefes veriyorum.
Doğa 'nın sözünün bitmesiyle herkes benden farksızken konuşuyorum.
Selin: Off! Ben çok sıkıldım. Bir şeyler yapalım artık.
Bir kaç dakika sonra Melis bir şey bulmuş gibi sevinçle konuşuyor.
Melis: Buldum! DC oynayalım. Tıpkı eskisi gibi.
Kuzey , Melis 'in dediklerini umursamıyarak lafa atlıyor.
Kuzey: Hadi kalkın. Gidiyoruz.
Kuzey 'in ayağa kalkarak söylediği şeyi daha sindiremeden Doğa konuşmaya başlıyor.
Doğa: Nereye gidiceğiz ki?
Melis: Şehir dışına gidicek halimiz yok ya. En fazla dışarda mal mal gezeriz.
Melis 'in , Kuzey 'e bakarak söylediği şey üzerine Kuzey , Melis 'e cevap veriyor.
Kuzey: Aslında tam olarak onu yapacağız.
Rüzgar: Dışarda mal mal geziceğiz yani?
Kuzey: Hayır. Şehir dışına gidiyoruz.
Herkes susmuş Kuzey in dediğini idrak etmeye çalışırken Kuzey durumumuzu anlamış olmalı ki sözüne devam ediyor.
Kuzey: Bursa 'ya iskender yemeye gidiyoruz.
Melis tam konuşmaya başlıyacağı anda Kuzey daha önce davranıyor.
Kuzey: Evet MelisCİM! Akşamın dokuzunda.
Dayanamıyorum ve bende konuşmaya başlıyorum.
Selin: Gitsek bile saat on biri bulucak. Saat on birde toplasan hepimizin bir iki kere gittiği şehirde ne yapacağız.
Rüzgar: Selin haklı ağabey. Sıkıntı senin beyin hücrelerine vurdu sanırım.
Rüzgar'ın son cümlesi üzerine hepimiz kafamızı sallıyoruz. Ama Kuzey 'in yüz ifadesinden hiç birimizi umursamadığı anlaşılıyor.
Kuzey: Ağabeycim ben gidiyorum. İsteyen gelir. Sizinle uğraşamam.
Kuzey 'in bu sözleri üzerine onu ikna etmeye çalışsakta kendimizi son bulduğumuz yer Bursa yolu oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklediğim
Teen FictionSelin: Sen benim gözyaşlarımın karşılığısın. Bu kadar acıya karşı hayata tutunabilmeme bir ödül. Ama aynı zamanda en büyük korkumun kaynağısın sen. Bu mutluluğumun da bir bedeli olacağından korkuyorum ben Ali. Ali: Olmayacak. Her ne olursa olsun biz...