,,Prosím postavte sa sem a keď poviem vaše meno, tak pôjdete dole schodmi, kde vás už čaká Alexander."
,,Dobre."
Tak a za chvíľu sa verejne strápnim. Buď sa potknem, alebo niečo iné pokazím. Prečo ja musím chodiť s takým chalanom, čo mám bohatých rodičov.
,,Mia Torreto, priateľka Alexandra Eduarda Sacksa."
Otvorili sa dvere a ja som pamaly prešla k nie dlhým schodom, opatrne som schádzala dole, lebo už som na týchto schodoch padla. A nepotrebujem si to zopakovať. A už som dole super. Trikrát hurá pre mňa. Hurá, hurá, hu...r..á. Oh môj bože. Alex...
,,Alex."
,,Mia,"pozerali sme sa do očí.
Až teraz som si uvedomila ako veľmi mi chýbal. Prišiel ku mne a ja som ho silno objala. Nechcela som ho už nikdy pustiť, ale musela som, lebo prišli ku nám ľudia.
,,Ahoj Alex, ako si vyrástol. Pamätám si ťa ako malého chlapca."
,,Dobrý deň teta Maya. Uprimne ja si na vás nepamätám. Poznám vás iba z fotiek."
,,Z toho si nič neorb. Radšej mi predatav túto mladú slečnu."
,,Prepáčte, toto je Mia moja priateľka."
,,Dobrý deň, teší ma," podala som jej ruku, ale ona ma objala.
Toto bude asi objímací deň.
,,Jaj, ale už vás nebudm zdržiavť, tak dúfam že sa dnes ešte uvidíme," odišla.
,,Alex, musím s tebou hovoriť."
,,Potom, dobre?"
,,Dobre."
×××××
,,Tak a vidíme sa znova," stretli sme Mayu pri stole s občerstvením.
,,Dobrý."
,,Dáte si so mnou?"ukázala na pohárik vína.
,,Ja si dám," povedal Alex.
,,A ty?"
,,Nie,ďakujem ."
,,A prečo?"
,,Naozaj si nedám. "
,,Mia zober si to," pošepkal mi Alex.
,,Prepáčte, ale nemôžem. "
Pozrela sa na moje brucho a ja som prikývla.
,,Chápem. "
,,Nazdravie ,"štrngli si.
,,Poď na chvíľu so mnou. "
Chytil mi ruku a ťahal ma preč. Išli sme do jeho izby. Zabuchol dvere.
,,Prečo si si nepripila?"
,,Lebo nemôžem. "
,,Vysvetlíš mi to?"
,,Sadni si. "
Pomaly si sadol na postel a pozeral sa na mňa.
,,Dám ti možnosť, aby si sa potom vyjadril, ale keď budem rozprávať tak ma neprerušuj," prikývol.
YOU ARE READING
Ževraj navždy
RomanceOn: Je badboy a miluje ju. Ale čo spraví keď mu povie ,,Som tehotná.'' Zachová sa ako chlap alebo nie? Splní to,čo jej raz povedal ,,Navždy''? Ona: Bola šikanovaná, ale zaľúbil sa do nej najkrajší chalan na škole. Teraz je badgirl a miluje ho. Ale č...