-https://cheritzteam.tumblr.com/post/163195497223/mm-178-update-ui-revamped-
Egy újabb meglepetést hozott nekünk el a Cheritz. Megváltoztatták a játék dizájn stílusát. Személy szerint kicsit fáj a szívem, hangulatosabbnak tartottam az előzőt.
Igen, jól látjátok. Van ott egy kisebb meglepetés szerűség is~ Amit, szerintem, büszkén hirdethetünk V routéjének! But! Ha letakarjátok a bal oldalát a képnek akkor eléggé hasonlít Unknown-ra. (https://www.youtube.com/watch?v=Az29d1hnYWU) Nagyon kíváncsi vagyok, mi fog kisülni belőle :D
Mikor belépünk az R.F.A-ba végre kiírja angolul hogy mit mondanak jelenleg, ezt régebben hiányoltam, mivel a koreai játékosok tudták az esetleges szöveget de a más országban lévő játékosok kevésbé.
Hozzászoktam a játék arany/fekete hangulatához, a mostani inkább a kék/fekete színekben dominál. Ez kicsit Mint Eye hangulatot ad szerintem. Ezért kicsit rejtélyesebbnek tűnhet a játék, ami jó jelnek mondható a történet szálat nézve.
A karakter is kapott kisebb "oldalt", min elég sok mindent meg is tudunk tekinteni. Közöttük az endingeket, ami elég jó ötletnek minősül.
Szerencsére egész átlátható lett a vásárlói panel, talán így jobban ki lehet igazodni rajta.
Nos, majd meglátjuk mi fog kisülni belőlee!~ Remélem elnyerte tetszéseteket ez a nagyobb frissítés~
Hosszabb idő után most írtam először, mindezek oka, hogy a játék jelenleg nem elérhető nekem. Ezért konkrétabb bemutatást nem tudok közzé tenni. De jelenleg nem ez a lényeg.
Ti mit gondoltok gondoltok a frissítésről?
ESTÁS LEYENDO
Mystic Messenger - Segítségek és egyebek
De TodoMystic Messenger rejtelmeit szeretném bővebben kifejteni a magyar játékosoknak ^.^ *SPOILER veszéllyel.*