EP3

33 4 2
                                    

V••hyung ~balik nanti temankn tae pergi beli jam gucci tau.. Kata v dengan muka comel

Jimin ••ye la2x nnti hyung teman kn.. Tiba2x jimin terdengar suara yeoja menjerit macam pontianak...
Jimin mula rasa tidak sedap hati lalu mencari suara tersebut..

Jimin berjalan ke belakang bangunan sekolah dan mendapati seorg yeoja memegang sebatang kayu

Jimin••eah tu bukan ke chami.. And sape pulak yeoja seorg lagi tu.. Desis hati jimin..

Jin••chim ko knape ni... Sakit ke...?

Jimin••bukan sakit hyung.. Tapi tu kn chami kn...??

[Chami pov]

Chami yg melihat yeoja tersebut mengeluar kn kayu itu terus mengundurkan dirinya kebelakang.. Teoja tesebut hanya tersengih melihat tindakkan chami lalu ia menhayunkn kayu tersebut ke arah chami..

Bukkk

Chami membuka mata kerana ia rasa pelik sbb x sakit pape pon. Alangkah terkejutnya dia apabila mendapati seorg namja berdiri didepannya dengan menghalang kayu tersebut dengan tangannya..

Yeoja yg memegang kayu tersebut terkejut dan menggigil ketakutan.. Kayu yg dipegangnya terlepas lalu jatuh ke ats lantai..

Chami••jimin.. Kata chami perlahan tetapi dapat mendengar dengan jelas..
Yeoja tersebut terus melari kn diri daripada ditangkap oleh jimin..

Jimin terus memandang kebelakangan dengan muka x puas hati + risau sebenarnya..

Chami hanya melihat muka jimin dengan hati sedih  tetapi apabila dipandang lame lame ni muke si jimin ni boleh tahan hendsome pulak.. Kata chami dlm hati..

Jimin perasan bahawa dirinya diperhatikn oleh chami lalu ia bersuara.

Jimin••tau la muka aq ni hendsome tapi x payah la nk tenung aq lame2..kata jimin selamba..

Chami bagai tersedar daripada lamunannya apabila ditegur oleh jimin.. Mukanya mula berasa panas kerana menahan malu yg menebal di mukanya..

Chami••bila masa pulak aq pandang muka ko hah.. Perasan je lebih.. Daripada aq tengok muke ko baik aq tengok muka monyet kat dalm hutan tu.. Monyet lagi hendsome dari ko la perasan.. Kata chami dengan nada yg sengaja dibuat buat marah untuk menutup malu apabila kantoi dengan jimin tadi..

Jimin••setahu aq monyet lagi hodoh.. Kenape ko nk kawain dengan monyet ke.. Kta jimin dengan nada menyindir... Eleh cakp jela yg ko da jatuh cinta dengan aq.. Kn senang.. Kata hati jimin

Chami hanya diam x berkutik disitu.. Dan ia terasa tangan nya dipegang oleh seseorg.. Chami memandang ke depan dan sekali lagi ia menilik muka yg kacak itu..

Jimin mendapati tangan chami terluka pada jari manisnya.. Lalu ia mengeluarkn plaster dari dalam koceknya and menampal plaster itu pada jari manis chami..

Jimin memandang tepat muka chami lalu berkata.

Jimin••lain kali jangan jalan sorg sorg bahaya and ko tau kn yg kitorg ni banyak fans kn.. And jangan sesekali jarakkn diri ko daripada aq.. Aq mintak maaf bagi pihak yeoja tadi... Mianhe chami..

Tersentak chami apabila jimin meminta maaf buat kali pertama kat dia..

Chami••maaf jugak sbb buat ko risau and tangan ko sakit x..

Apabila jimin dengar kata kata chami terus dia menjerit kesakitan..

Argghhhh

Jimin menjerit dengan kuat.. Padahal saje jew nk buat chami caring kat dia.. Sengaja+mengada

Chami yg berada didpn jimin hanya ketawa perlahan lalu ia memimpin tangan jimin ke bilik kesihatan..

[Kat, rumah]

Huargghhhhhhh....

Chami menjerit lalu membaringkn dirinya diats katilnya.. Tiba 2 plk dia teringatkn jimin apabila melihat plaster kat jari manisnya..

Malu plk dia dengan jimin pagi tadi.. Kikikikiki... Tapi knpw baru aq tau yg sebenarnya jimin tu caring and dingin jgk dia tu...

Maaf lmbt update.. Saye x sempat nk update sbb tahun ni saye pt3..maaf sgt.. Banyak nk kne buat dengan sejarah and geografi... Mian.. Mian..

Maaf kalau pendek and x Best.. Sorry sgt.. Saya harap korg enjoy dgn cerita ni.. Huhu mian.. ...

Kalau ade salah silap mohon maaf...

Take Me To The SkyWhere stories live. Discover now