EP5

5 2 3
                                    

(Kat klss)

Aq mengalihkn pandangan keluar tingkap... Bosan dengar cikgu minho (shinee) ni ajar. ..
Perghhhhh cikgu ni.. Asik membebel je... Kalau matepelajaran yg dia ajar ni best x pe la jugk.. Ni x bosan giler tau.. Dah la ajar sejarah... Perkara yg aq benci plk tu... Kata jimin perlahan.. Tetapi kata2nya dapat ditangkap oleh Hyerim... Hyerim hnya menggelegkn kplanya saja...
Cikgu minho yg sedang menceritakn sejarah Korea terhenti apabila melihat murid barunya itu menggelengkn kplanya kekiri dan kekanan..

Hyerim kamu OK x ni.. Knpe dari tadi cikgu tengok kamu ni asyik gelengkn kepala kmu je.. Kamu pening ke.. Kata cikgu minho dgn nada risau... 😂klu ayat ni lain macam.. Jgn marah eah..

Perbuatan hyerim terhenti apabila ditegur oleh cikgunya..
"Err x de la cikgu tdi saya gelengkn kepala sbb ade arrr.. Arrr... Ha nyamuk cikgu.. Nyamuk.. Isssshhh nyamuk ni asik kacau aq je.. Kata ku sambil melibas libaskn tanganku(buat gaya org halau nyamuk..)

Ape2 jelah kamu ni... Dah pandang dpn and to long focus ape yg cikgu ceritakn ni... Fahamm.. Kata cikgu minho dgn tegas..

Skipp
Kringgggggggggggggg...

Yeyyyy waktu rehat... Jerit jungkook..

Hyerim jom gi kantin... Kookie lapar la.. Jom.. Jom ...smbil buat puppy eyes... (Cube reader bayangkn kookie buat puppy eyes kat reader..)

OK jomm...

Haii ajak org sblh je ke.. Hyung x nk ajak ke ?? Kata jimin
Eleh... Biar lah kookie nk ajak aq.. Ni x.. Nk jeles plk bile kookie ajak aq.. Kata hyerim dgn selamber

Jimin tengok hyerim smbil membesarkn matanya..
""Ishhhh minah ni besor kecik besor kecik je aq tengok ko ni.. Kang x psl2 aq mkn ko kang.. ""

Ko nk mkn aq... Heh. Klu brani sini la kpla tempurung... Sindir ku

What the pukk... Ko pnggill aq ape... Kalau aq kpla tempurung... Kau tu pabo yeoja... (Hentam sajalah) kata ku kpda hyerim

Shiteu...ko panggil aq pabo yeoja... Aq x bodoh tau.. Aq pandai x mcm ko yg bodoh lagi banggang tu..

Aishhh ko ni mmg nk kne ni..

Dey tambi brape lama mau gadoh ni.. Kitorg da lapar SANGAT ni tau.. Kang add jgk kitorg makan korg kang.. Sengaja suga menekan perkataan SANGAT biar diorg berhenti bergadoh..

Yelah2 ..maaf hyungs semua.. Kata ku sambil memberi jelingan maut kat hyerim..

Ape jeling2 nk aq cocok biji mata ko guna duri landak ke spa hah??
Kataku kpd jimin dgn separuh berbisik..

Kalau kau brani buat sink arrrr.. Balas jimin dengan membuat muka poyo nya..

Apa yg korg gadohkn lagi tu.. Cepat la sikit.. Nnti x pasal2 aq kawinkn korg bedua kang... Kata RapMon dgn selamber

Skip

Hishh menyampah betol aq dgn jimin.. Dah la bajet bagus.. Poyooooo...... Jeritku dgn kuat..

Nasib x de org dgr aper aq ckp..
Tiba2 hyerim teringat bila diaorg gadoh mase tgh makan tadi..

Flashback

Ape yg korg gadohkn lagi tu.. Cepat la sikit.. Nanti x pasal2 aq kawinkn korg bedua kang.. Kata RapMon dgn selamber

Okay 2 kitorg dtg la nih.. Sahut jimin

(Kat kantin)

Aq beratur untuk mmbeli makanan tiba2 aq merasakn ade seseorg asyik memandangku dari jauh.. Aq pusing ke belakang untk melihat org yg asik pandang aq..

Rupa2nya jimin yg pandang aq mcm nk mkn dari tempat duduknya.. Lalu aq buat isyarat..
"Ape pandang2"..kataku kpd jimin
Lalu jimin membalas dgn ghost finger(jari hantu/buto)..

What the fish dia bgi aq buto.. X le jdi ni.. Belom sempat aq nk membalas seorg pengawas menyuruh ku Jalan ke hadapan... Krana dah sampai giliran ku until membeli mknan..

End flashback

Bengang plk aq bila fikirkn benda tadi.. Sakit hati aq tau.. Ahh aq gan jimin tu mmg x leg jumpa.. Nnti gadoh cam anjing dgn kucing. Tpi aq lagi suka jimin yg romantik kat aq can aritu.. (Ep 4,)

Ahh per yg aq ckpkn ni.. Lpe in jelah dia..

Mian readers sbb baru dot update arini.. And mian sbb x best hope readers enjoy gan ff ni..

Vote. ✅
Comment. ✅
Silent readers. ❌

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Take Me To The SkyWhere stories live. Discover now