Bölüm 1

17 1 2
                                    

Dışarı çıkıp erzak toplamalıydım neredeyse yiyecek bir şeyim yoktu.Daha kötüsü cephanem ve pillerim de bitmişti neredeyse.Kendimi size kısaca ve basitçe tanıtmak gerekirse ben Joel.Şimdi sizden o filmlerde gördüğünüz en büyük yıkımlı sahneleri hayal etmenizi ve bunun gerçekte olduğunu düşünmenizi istiyorum.Hayal ettiniz mi? Peki size o sahnelerin gerçekleştiğini söylesem? En iyisi baştan almak...

|8 YIL ÖNCE|

"En iyi haberlerle karşınıza çıkacağım efendim! Emin olabilirsiniz!" dediğimde yüzündeki inanmaz ifadeyle bana baktı.Huysuz bir adamdı ama sempatik olduğu gerçeğini değiştirmezdi.

"Umarım Joel.Artık ciddi ve doğru haberlere ihtiyacımız var.Brooklyn'e gitmeni ve oradaki olayları çözmeni ve en önemlisi olarak hiç bir yalan haberle dönmemeni istiyorum.Yalan haberle dönersen kovulursun.Dönmezsen zaten biliyorsun."dedi ve suyundan içti.Kafamı anlamışçasına salladım .Görevim yapabileceğim haberin en iyisi yapmaktı ve benim bu işe ihtiyacım vardı.Tam odadan çıkacakken Paul durmam için seslendi arkamı ona doğru dönüp söyleyeceği şeyi bekledim.

"Tabii ki bir süren var Joel.1 ay içinde sağlam bir haberle dönmezsen...üzgünüm." 1 ay mı? Hah! Yalan haber olmamasını,aşırı sağlam bir haber olmasını istiyor ve de 1 ay veriyor öyle mi? Üstelik tüm doğruluyla istediği bir haber.Dalga mı geçiyorsun Paul? 

"Tabii, anlıyorum efendim." cidden onları diyeceğimi düşünmemiştiniz değil mi? Bu işe ihtiyacım vardı ve daha haberi yapma aşamasına bile geçememişken kovulmak istemiyordum sağolun.

Taksiye binip havaalanına gitmesini istedim.Biletimi Paul vermişti.En azından bu da bir şeydi.Çok fazla param yoktu ve  1 ay için güç bela dayanabilirdim özellikle paramın büyük çoğunluğunun bir otel odasına gideceğini düşünürsek çok zorlu bir 1 ay olacaktı.

Havaalanına geldiğimizde taksi de tutan miktarı ödeyip arabadan indim.Biraz zamanım vardı hiç değilse bir kahve içebilirim diye düşünerek bir kahve alıp Brooklyn'de araştırıp 'en sağlam ve en doğru' olması gereken görevime baktım.Laboratuvarda yapılan deneylere katılmamı ve bunlardan bir haber yapmamı istemişti benden.Bilimle aram yoktu ve benden tamamen doğru bir haber bekliyordu.Ses kaydı alarak yapmak zorundaydım ve sorun şu ki kayıt yapacak bir aletim yoktu.Önceden normal gazete haberleri yazdığım için hiç ihtiyacım olmamıştı ama şimdi hem görsel hem de ses açısından ihtiyacım vardı.Artık "önceden" değildi ve doğru düzgün yazılar yazmaya başlamalıydım.Bu da daha çok paranın harcanması demekti.Son maaşım kamera ve kayıt aletlerine gidecekti ki kamerayla çekim yapmama izin verecekler miydi emin bile değilim.Bu haberde işe yaramasa bile ilerki haberlerimde muhakkak işe yarayacaktı.Son haberim olacağını düşünmüyordum elbette.Kendime güvenim tamdı.

Uçağa bindikten sonra bir süre şarkı dinledim.EDEN.Favori gruplarımdandı ve Michael Jackson'un Billie Jean şarkısına cover yapmış harika bir yorum katmıştı. {YN:DİNLEMEK İSTEYENLER İÇİN: }

Şarkı dinlemekten sıkılınca şarkıyı durdurup kulaklıklarımı çıkardım.Etrafa bakınma isteği gelmişti çünkü bindiğimden beri kafamı camdan kaldırmıyordum.Koltuklar 3 kişilikti yanımda yaşlı bir adam ve onun yanında da 19-20 yaşlarında olduğunu düşündüğüm bir kız vardı.Herkes kendi aleminde gibi görünüyordu.Özellikle yanındaki adamın salyalarını akıtarak uyuması....pek hoş bir görüntü olmadığını düşünerekten kafamı cama çevirdim.Bu daha iyiydi.Gecenin karanlığıyla belli olmayan bulutlara bakmak anlamsızca rahatlatıyordu.Yarın büyük bir gün olacaktı ve sanırım gözlerim kapanıyordu...

GÖREV (JOEL) [ARA VERİLDİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin