Dışarı çıktığımda etrafa bakındım.Burada herhangi "hastalıklı" görünmüyordu.Yine de burada en fazla birkaç gün kalabilirdim daha fazlası riske atmak olurdu.Yıkılmamış bir gökdelenin en tepesine yerleşmeliydim.Sorun şu ki öyle bir gökdeleni bırakın yıkılmamış veya hasar görmemiş bir bina bulmak imkansızdı.Gökdelenin en tepesi de biraz yorucu olabilirdi elbette ama geceleri her ihtimale karşı uyumamak için çabalamaktan çok daha iyi bir alternatifti.
Eğilerek ve çalıların arasından gitmeye çalışıyordum.Hayatta kalan insan sayısı çoktu ve en az hastalıklı olanlar kadar onlar da zarar veriyordu.FBI Ajanları yakaladıkları insanların hastalıklı olup olmadığına bakıyor hastalıklıysa öldürüyor değilse de gözetim altında tutuyordu.Bir defa yakalanıp kaçmayı başarabilmiştim ve tekrar gözetim altına alınmak istemiyordum.Ne kadar eskisi kadar özgür bir dünya olmasa da özgürlüğüme düşkündüm.Yine de diğer yandan düşününce şuanki haliyle dünyada özgür kelimesi kullanmak bile ilginçti ama ben inanıyordum.Bir 8 yıl daha sürecek olsa bile inancım tamdı.Kurtulacaktım,herkes kurtulacaktı.Hastalıklı olanlar için bir şey diyemesem de geriye kalan herkes kurtulacaktı.
Bulunduğum binanın kapısını kaparken çöp kutusunu da önüne ittim.Hiç kimse tarafından bulunmak istemiyordum.Özellikle insanlar tarafından.8 yıl öncesiyle şuan farkı olmayan tek şey ne biliyor musunuz?Aç gözlü insanlar.Belki tek farkı artık bir bahaneleri olmasıdır.Hastalıklı olanlara güvenmek şuan insanlara güvenmekten inanın daha kolay.
Etrafa bakınırken yerdeki hastalıklılarının bedenlerine bakıyordum.Öldürülmüşlerdi kendileri bir sebepten ölmemişti.Çok açıktı çünkü vücutları delik deşikti.Etrafa belki birkaç mermi bulabilirim umuduyla bakındım.Vardı fakat çok azdı.1 mermi,3 mermi, dolu olan bir şarjör.Dolu bir şarjör gayet iyiydi fakat yeterli değildi.Pistolle üstünüze gelen 5-6 hastalıklıyı indirmeniz kolay değildi.Ok ve yay kullanmak bu yüzden daha çok işime gelirdi.Okları geri alabilirdim ve bu da kazanç demekti.Elbette her ok alınabilecek gibi olmuyordu ama oku her yerde aramak yerine çalı çırpı kullanarakta basit bir tane yapabilirdiniz.Silah zor anlar için kalmalıydı.
Etrafa bir süre daha bakındığımda mermi olmasa da bez,bıçak,deterjan ve şişe bulmuştum.Bunlar molotof yapmak için yeterdi.Hatta kendime çakı da yapabilirdim.Takırdayanları sessiz bir şekilde öldürmek gerekiyordu tabii eğer diğer arkadaşlarının da partiye katılmasını istiyorsanız shotgunla kafasına kafasına sıkabilirsiniz.{YN:KAFASINA KAFASINA SOPAYLA VURABİLİRSİNİZ YAZMAK GEÇİYORDU RUELLEXA'NIN İÇİNDEN YAZAMIYORDU,CİDDİYETİ BOZMAK İSTEMİYORDU AASDÖŞZXÇASDWLK NEYSE DEVAM CİWŞĞCŞQÜDPQĞFÜW}
Sabah saatin kaç olduğunu bilmesem de erken olduğu belliydi.Güneş tam tepede değildi ya da tepede diyebileceğim gibi değildi.Öğlenden öncesi olduğunu gösteriyordu bu da.Yavaş yavaş etrafta dolaşmaya başladım her adımımı dikkatle atmalıydım.Herhangi bir takırdayan ya da hastalıklı ile uğraşmak sağolun almayayım.
Etrafa bakındıkça kendimi savunmak için yapabileceğim malzemeleri topluyordum fakat bir zaman sonra çantam bana da ağır gelmeye başlamıştı ve neredeyse kapanmayacak kadar dolmuştu.Her şey normal giderken duyduğum silah sesiyle nereden geldiğini anlamaya çalıştım.Şöyle bir sorun vardı.Ateş eden kişi bana da saldıracak mıydı? Yoksa yardım mı isteyecekti? Her ikisi de hoş değildi.Tek başınızaysanız aldığınız yük daha kolaydır emin olun.
Seslerin geldiği yöne doğru ilerlemeye başladım.Her kimse anlaşılan başı beladaydı ve ben bu durumu kendim için avantaja çevirebilirdim.
Sessizce yaklaşmaya başladım.Bir...kadın.Bu pek görebileceğiniz bir şey değildi.Çoğu kadın ya hastalıklı olmuş ya da diğer insanlar tarafından öldürülmüştü.Hayatta kalmak için herkes farklı yollar deniyordu.Olay şu ki arkasından gördüğüm bu kadın bana fazlasıyla tanıdık gelmişti.Arkasına dönüp baktığında bana doğru seslendi.
"Orada durup beklemek çok eğlenceli olmalı Joel.Yine de bil diye söylüyorum bana yardım edebilirsin."dediğinde kafamı sallayarak sessiz bir şekilde yanına gitmeye çalıştım fakat bana seslendiğinden bir kaç hastalıklının yeni aşkı ben olmuştum ki üzerime doğru koşmaya başlamışlardır.Bu durumda çakıyı boğazlarına saplamak en mantıklısıydı ama düşününce zaten yeterine silah sesi çıkmıştı daha fazla olması ne kadar sorun yaratabilirdi ki?
Shotgunla yaptığım 5 atıştan 3'ünü isabet ettirebilmiştim.3 mü? Demeyin bu kadar hızlı koşsalar inanın tek atış yapmanız bile bir şey.
Hastalıklıları halletiğimizde ilk başta vermem gereken ve sormam gereken soruyu sordum.
"Burada ne işin var Tess?"
❅ ✬
KISAYDI FARKINDAYIM İKİNCİ BÖLÜM DE OLSA BU DEFALIK AFFINIZA SIĞINIYORUM....OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER🔻🔺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV (JOEL) [ARA VERİLDİ]
ActionUmut her zaman,her yerde ve her şekilde vardı.Sadece ona ulaşmak,inanmak biraz zor olabilirdi fakat şuanki Dünya'da zorlukların olmadığı bir yaşamı düşünemezsin,düşünemeyiz. Bu görev'de Joel'in yanında olmaya var mısnız? {THE LAST OF US'TAN ALIN...