Hodiny odbyly jedenáctou a Barbora se začala chystat do své postele. Její první nejlepší kamarádka Sophie spala se svým manželem Charliem, jenom na jedné posteli a druhá kamarádka Tonksová odjela přespat do vlastního bytu, což napovídalo tomu, že byla nucena stát sama.
Už odložila svojí knížku o kouzelných tvorech a zhasla lampičku. Neměla zatím kde bydlet, protože se zrovna vrátila z Vídně, kde studovala právě kouzelné tvory, jenže když se dozvěděla, že se Pán Zla vrátil, okamžitě u toho musela být.
Ve škole nepatřila k těm, co by vyhledávali nějaký trvalý vztah a takhle zpětně toho i litovala. Sice občas randila s nějakým tím klukem, ale nic nebylo tak vážně, nic nevydrželo. Prostě nikdy nenašla svůj typ.
Ale když poznala Jamese osobně. Od své sestry ho měla nakresleného jako libového frajírka, co má oči jen pro záhadnou rudovlásku Lily Evansovou. Jenže ta je teď mrtvá.
Najednou hnědovláska zaslechla skřípání okna nad její postelí. Snažila se, aby její dech nebyl slyšet, ale nebyla si jistá, že se jí to povede.
Ta osoba pravděpodobně nepočítala s tím, že v posteli, která je pod oknem někdo spí a tak na ni prostě hupsl.
Bára ihned spustila hlasitý jásot a máchala okolo sebe rukama, takže útočník skončil na zemi.
,,Au!" zavyl bolestivě, protože si něco přisedl. Hnědovláska rychle vzala do ruky svou oblíbenou knížku a jakmile se osoba začala zvedat, opět jí uklidnil zpátky na zem pravý hák od dívky knížkou.
,,Pročs to udělala?!" vyjekl bolestivě hlas, který hnědovláska už odněkud moc dobře znala.
,,Jamesi?!" nevěřila tomu, že to je on. Rychle rozsvítila lampičku a odložila knihu na noční stolek.
James očividně nevěděl, jestli se má dříve držet za bolavý rozkrok nebo ta rudou tvář.
,,Co tady pro merlina děláš?!" vyžadovala po něm vysvětlení a zavřela okno.
,,Spletl jsem si to z kuchyní," odsekl jí.
,,Jsi příšerný lhář," vydechla a on protočil očima.
,,Můžu tady přespat?" pípl potichu a ona vykulila oči.
,,Je tady spousta ložnic!" prohlásila jsem a on krčil rameny.
,,Ale já nechci spát sám," zabručel jako malé dítě a Barbora pozvedla obočí.
,,Remus s tebou nespí?" zeptala se. ,,V pokoji."
,,Má svoje dny," odpověděl a v první chvíli dívka vytřeštila oči, ale potom si uvědomila, že je to vlkodlak. Vyhlédla z okna a na obzoru zahlédla úplněk.
,,Severus mu vaří ty lektvary?" zajímalo ji a on pokýval hlavou.
,,Ale to neznamená, že je úplně v klidu," zamumlal mučednicky.
,,A Sirius?" vymýšlela další možnosti, aby tu nemusel spát.
,,Ten mě za Scarlett rozhodně nevymění," ušklíbl se a hnědovláska se zapřemýšlela.
,,No se Snapem spát nebudu!" prohlásil a přiotráveně se zašklebil.
,,Fajn," usoudila nakonec. ,,Ale na tamtý posteli."
Kývla k té posteli. ,,Ty si nějak fandíš, Vanceová."
,,Ne," zavrtěla hlavou. ,,Ty si nějak fandíš."
***
Zdravím ❤❤ Jak se vám líbilo první den ve škole?😅❤ Já si to kupodivu užila 💞
Jinak už na profilu naleznete Some faulting girl III.❤❤❤ Budu moc ráda, když se na ni podíváte 💞
Budu ráda za vaše ohlasy💞💞💞
☕Sharie
ČTEŠ
Do třetice všeho dobrého | Bonus k Some faulting girl II. ✔
Fanfiction💞Do třetice všeho dobrého💞 První byla Lily. Druhá byla Scarlett. Může se někdo ale zamilovat potřetí? ,,Věk je jenom číslo.. a mimo to, ty vypadáš na třicet. ••• •Dodatková knížka k trilogii Some faulting girl. Pokud jste nečetli Sfg I. A II., tak...