8.-Navždy

203 37 32
                                    

,,Chápete to, holky?" zeptala se hnědovláska svých dvou nejlepších kamarádek. ,,Já se dneska vdávám!"

,,Hrozně moc ti to přeju," usmívala se blonďatá Sophie Weasleyová, když jí zaplétala účes.

,,Zeptám se tě na životně důležitou otázku, Bar," vydechla fialovláska Nymfadora Tonksová a Barbora na ni nechápavě pohlédla.

,,Povídej, Nymfie," vybídla ji a Tonksová se uchechtla.

,,,Ty jsi těhotná?" zajímalo ji a Barbora vykulila oči.

,,Pro merlina! Ne! Jasně, že ne!" vyhrkla bez rozmyšlení Barbora a Sophie po své fialovlasé kamarádce střelila nenávistným pohledem.

,,Proč si ho teda bereš tak brzo?" pozvedla obočí Tonksová a obě její kamarádky na ni nevěřícně hleděly.

,,Protože se milujeme a podle Jamese nemá cenu čekat," pokrčila rameny hnědovláska a fialovláska si oddechla.

,,Takže si ho nebereš jenom dítěti," spadl jí kámen ze srdce a Sophie jí okřikla.

,,Ona není těhotná!" vyjela na ni blondýnka a finálně zakončila Barbořin účes.

,,Barbora Potterová," zamumlala si pro sebe. ,,To zní fakt dobře!"

,,Tak povídej, Barboro Natalio Potterová, kam tě James Fleamont Potter unese na svatební cestu?"

•••

,,Sešli jsme se tu dnes, abychom před bohem a lidmi oficiálně uzavřeli manželství," začal oddávající svojí řeč. ,,Jestli je tu někdo, kdo má něco proti tomuto sňatku, ať to řekne teď nebo ať navždy mlčí."

Nikdo se nezvedal. V první řadě hostů se sice Barbořině sestře Emillii cukaly koutky, ale i žena, co svého budoucího švarga nemá příliš v lásce, byla ráda, že je její sestra šťastná.

,,Teď vás tedy poprosím, abyste řekli svoje sliby," předal slovo Jamesovi. ,,Jamesi, ty začni."

,,Nikdy jsem nevěřil na něco, čemu básníci říkají ,Láska na první pohled', ale když jsem tě poprvé potkal, řekl jsem si: ,Sakra, tahle holka je anděl'," řekl James a pár lidí v publiku se zasmálo. ,,Už když jsi mi poprvé dala košem, věděl jsem, že o tebe budu bojovat, i kdybych měl nocovat pod postelí."

Nikdo kromě pár vybraných se nezasmálo. Zato Barbora i Sophie se bála, aby se jí nerozmazalo její mistrovské dílo.

,,A proto ti teď před bohem i lidmi slavnostně slibuji, že tě budu chránit a milovat v nemoci, i ve zdraví. V chudobě, i v bohatství. V mládí, i ve stáří. Slibuji ti, že že budu ochraňovat, na rukou tě budu nosit, vařit ti snídaně do postele, které mimochodem dělat neumím," zase se pár lidí zasmálo. Hnědovlasá nevěsta ale nevěděla, jestli se má smát nebo brečet dojetím.

,,Barboro, teď ty," pobídl muž hnědovlásku a Barbora si snažila vzpomenout na všechno, co mu zde chtěla říct.

,,Vždycky budeš kluk, co mě dokáže rozesmát i v té nejhorší situaci, kde bych se smát možná neměla," vystřídala a divála se Jamesovi do očí. Uvědomila si, že je to poprvé, co se Jamesovi dívá tak dlouho do očí.

,,Slibuju ti, že tě budu milovat, vychovávat naše děti a pečovat o náš domov. V nemoci, i ve zdraví. V chudobě, i v bohatství. V mládí, i ve stáří," vydechla Barbora a už nedokázala udržet svoje slzy. Jedná slza jí sklouzla po tváři. Neexistoval moment v jejím životě, který vypadal byl šťastnější.

,,Navždy, Jamesi," polkla naprázdno a James jí následně políbil. Spousta lidí začalo tleskat a černovlásý muž ji mezi polibky zašeptal.

,,Navždy, Baruško."

Do třetice všeho dobrého | Bonus k Some faulting girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat