4.-Vetřelec!

258 40 6
                                    

Konečně se vrátila Leone do štábu pro kterou měli všichni oči. Kromě jedné osoby. Ano, vaše sázky jsou správné, byl to černovlásek James Potter. Ten letmými pohledy zamilově zavítával k židli, kde sedávala osoba jménem Barbora Vanceová.

Od té doby, co přespával u ní v pokoji uběhlo pár dní a Remus už se dal dohromady, vlastně byl více než to, protože se mu vrátila jeho lásky z Bradavic, takže James už neměl žádný důvod, proč by u ní mohl přespávat. Kromě toho mu jeho krásnou postýlku zabrala ta Tonksová, kterou za to doopravdy nesnášel.

Ovšem když se teď vrátila Leone, James vytušil, že z toho bude čeká špatná, takže šla jsem spánku opravdu brzy. Tohle James nemohl nevyužít. Jenže jak se tam dostat. Přišlo mu nad míru trapné, aby znovu lezl po okapu a tak ho nenapadlo nic lepšího než aby se schoval pod postel.

Když už jeho oběť zhasla světla, on začal vylézat z podpostele. Když se mu to konečně povedlo, tak na ni zacvrlikal pomocí prstů.

,,Ahoj, Baruško," pozdravil ji, ona si oddechla a položila na stolní stolek tu učebnici, kterou ho už jednou praštila.

,,Ježíši, Jamesi," zaklela a James asi doufal v nějakou radostnější reakci, ano, naivní představa.

,,Myslela jsem si, že jsi nějaký strašidlo," pověděla mu a James se pobaveně uchechtl.

,,A nebyla si tak daleko od pravdy, ne?" snažil se nějak vtipně rozpustit situaci. Bára se postavila a nahnula se  tak, aby viděla tu mezeru mezi postelí a podlahou.

,,Tam ses vešel?" pozvedla obočí a on pohlédl na své svaly.

,,Podceňuješ mě?" na oko uraženě se na ni podíval, ale tentokrát se mu nezasmála.

,,Co to děláš, Jamesi?" povzdechla si a on se usmál.

,,To kdybych věděl," šeptl a už byl od ní jen kousek. Oba věděli, co přijde. Polibek. Bára čekala, že to on udělá první krok a taky, že měla pravdu. Byl to James, kdo jí políbil. Sice očekával, že mu polibek vrátí a že asi budou velká šťastná rodina, ale to se tak úplně nestalo.

Bára se od něj odlepila a v zápětí následovala facka, že to mlasklo.

,,Co to pro merlina děláš?" protestoval a hnědovlasá dívka tou fackou asi hodně ranila ego. ,,Myslel jsem, že se ti líbím."

,,Myslel si špatně," odfrkla si a on pro jistotu udělal krok zpět jakoby očekával další ránu. ,,Se chystáš na starý kolena někoho balit?"

,,Já to s tebou tak jednoduše nevzdám, Baruško."

•••

,,Ránko, Baruško."

Černovlásý muž procházel okolo dívky, kterou byl včera navštívit. Ale o jeho přítomnost očividně moc nestála, což dala distribuce najevo v momentě, kdy převrátila očima.

James si sedl naproti ní a vzal si na talíř housku.

,,Už tě nebolí čelist, že sis přišel pro další?" rýpla si Bára a on si k ní přes stůl nahl.

,,Pro pusinku klidně," opáčil sebevědomě a o pár židlí se ozval Sirius.

,,Tady stále někdo jí," zhnuseně se ně, ale James se od svého cíle nenechal odradit.

,,Takže nebolí," hádala Bára a sladce se na něj usmála. ,,Tak svojí pusu drž od tý mojí dál nebo tě bude bolet."

,,Jen si vyhrožuj, ale ty mi podlehneš," stál si na svém a dívka si povzdychla.

,,To určitě, staříku," odsekla mu, čímž znovu ranila jeho ego.

,,Hej! Zase tak starej nejsem!" rozhodil rukama, Barbora se zvedla od stolu a zabouchla chvíli se vrátila se zrcadlem v ruce.

,,Slyšel jsi o zrcadlech?" zajímalo jí a nasměrovala zrcadlo tak, aby v něm James viděl svůj odraz. ,,Očividně ne."

,,Ten účes mám dneska fakt boží," uznal James a prohrábl si svoje černé vlásky. ,,Že jo, Siri?"

Do třetice všeho dobrého | Bonus k Some faulting girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat