"Nu fii copil, Rebecca!"
Apuc ceasul de pe noptieră și îl arunc în cel mai îndepărtat colț din cameră fiind sătulă de bipăitul extrem de enervant.
-A naibii alarmă de când te-am luat. murmur morocănoasă.
Mă sprijin in coate luând telefonul de pe noptieră. Îmi mijesc ochii privind la ecranul mult prea luminos. Oh shit e 8:45 ceea ce înseamnă ca mai am exact 15 minute până încep cursurile. Sar ca arsă din pat și fug către baie,aproape căzând din cauza cearceafului îmbârligat în picioarele mele. Îmi torn puțină pasta de dinți și iau o gură mare de apă mixându-le bine. Nu am timp să mă spăl ca lumea pe dinți și nici nu vreau sa îmi pierd timpul cu asta. În același timp apuc peria și încerc să îmblânzesc cuibul de păsări din cap. Nici bine nu apuc sa trec peria de două ori prin păr că două claxoane scurte unul după altul se fac auzite semn ca Meddi a ajuns.
-Fuck, fuck, fuck. înjur în barbă
Scuip apa cu pastă de dinți și fug în cameră îndesând două caiete în prima geantă pe care pun mâna. Încalț prima pereche de tenesi, îmi iau telefonul și dau buzna pe ușa camerei mele.
-Pa mama, pa tata! îi salut din treacăt pe părinții mei ce i-au micul dejun în bucătărie.
Mai că mă arunc pe ușa de la intrare lăsând-o deschisă în fuga mea spre mașina prietenei mele. Mă împiedic de vreo două ori pe alee, dar în final ajung în mașină , relaxându-mă imediat ce mă trântesc pe scaunul din dreapta șoferului.
-Ești sigură că vrei să mergi așa? chicotește prietena mea.
-Taci și condu o dată! îi tai replica. Ma incrunt la spusele ei, dar când îmi amintesc cu ce Doamne sunt îmbrăcată râd și eu lăsându-mi capul pe spate.
Purtam un maiou negru simplu și niște sweatpants gri. Mă felicit în gând că aseara mi-a fost prea lene să îmi dau sutienul jos, altfel băieții ar fi avut o priveliște destul de bunicica asupra pieptului meu.
Meddi oprește mașina si ne dăm amândouă jos.
-Acum îmi spui ce naiba ai pățit missy? Zici că a dat o tornadă peste tine. se amuză pe seama mea.
-Aceeași problemă , nu mă pot trezi. îi răspund deja plictisită de motivul ăsta
-Păi și alarma aia pe care ai luat-o în vară ?
-Undeva prin cameră. răspund ridicând din umeri.
-Ești fenomenală Evans. ofteaza satena mea preferata.
Un râs scurt îmi părăsește buzele la remarca ei.
Intrăm în curtea școlii, dar nici un pas nu apuc să fac că mă trezesc cu fața la câțiva centrimetrii de asfalt, acompaniată de câteva râsete. Allison.
-Gosh ești atât de patetică, că până și corpul tău mai ia o pauză.
Escortele ei râd pe infundate la remarca sa. Allison Taylor, așa zisa Queen Bee din școala noastră, Barbie însăși, exceptând parul brunet. Trăiește să îmi facă viața a living hell de când eram mici. Nu îmi dau seama ce am făcut să mă urască așa tare, dar un lucru e cert, nu ne suportăm de nicio culoare.
CITEȘTI
Iubire Cu Obstacole
Fiksi RemajaPrima iubire nu e întotdeauna usoara. Ai impresia ca totul e roz, iar fericirea va dura la nesfârșit, insa la pachet vin si suferinta, dezamagirea, lacrimile de care te lovesti prima data. Dar e de-ajuns o lovitura pentru a renunta la tot ce inseam...