[Teen nyt jatkoa tähän, kun ei oo muutakaan tekemistä. Hope u like it <3]
Ps. Mulla ei oo hajuakaan että mitä pojat tekee tossa, mut ne on ilman paitaa joten kuva on hyvä 😂😏
Words: 1540
____________________________
Harry
"Vau, huonees on aika hieno", sanon ja tartun Niallin olkapäähän kiinni. Poika kääntyy minuun päin hymy korvissa asti.
"Tiedän", hän vastaa edelleen hymyillen.Katseeni harhailee pojan huulissa ja yritän parhaani mukaan pitää itseni kurissa. Hän peruuttaa muutaman askeleen ja ottaa kädestäni kiinni. Kämmentäni kihelmöi ja vatsassani lentelee perhosia, anteeksi, juoksee pikemminkin kokonainen eläintarha.
Niall näykkäisee huultaan kevyesti ja pyyhkäisee hiuksiaan pois silmiensä edestä.
Hän yllätyksekseni irroittaa oman kätensä minun kädestäni, ja minun tekisi mieli vain suudella häntä rajusti.
Poika perääntyy ja avaa liuku-oven vaatekaappiinsa. Siellä näyttäisi myös olevan tyynyjä, täkkejä ja muita petivaatteita.
Silmääni pistävät myös erityisesti vaaleanpunaiset, todella kuin Niallille tehdyt bokserit. En saa pientä hymyä pidettyä poissa huuliltani.
Katson häntä virnistäen, kun tuo yrittää saada minulle pussilakanaa täkin päälle, siinä melko pahasti epäonnistuen. Hän näyttää niin suloiselta kun hän on keskittynyt.
Havahdun ajatuksistani ja päätän auttaa häntä, vaikka hän kuinka minulle väittää että saa sen itsekin paikalleen. Haluan vain olla häntä lähellä, enkä halua olla töykeä.
Menen hänen selkänsä taakse ja autan häntä sieltä käsin sen helvetin lakanan laitossa.
Tunnen hänen voimistuvan pulssinsa, sekä näen kuinka hän punastuu hieman.
Hymyni nousee lähes korviini asti, enkä tiedä mitä sanoa enää minkään jälkeen.
Olemmeko me kavereita vai enemmän? Pitääkö hän minusta niinkuin minä hänestä? Onko hän edes homo?!
Arviolta noin tuhat kysymystä leijailevat päässäni ja mietin niitä kulmat kurtussa, hipoen sormillani olematonta partaani.
"Mikä on?", kuulen Niallin äänen, mutta se kuulostaa jotenkin etäiseltä.
Kun katson häntä tarkemmin, en ole aivan varma että onko hänellä kaksi vai kolme silmää, vai kenties vain yksi?
Huone tuntuu pyörivän ja tasapainoni heittää.
Otan tukea vaatekaapista ja tunnen jokaisen raajani jotenkin raskaammaksi kuin aikaisemmin tänään.
Näkökenttäni sumenee, enkä erota muuta kuin niallin kauniit silmät.
Kuulen tömähdyksen, mutta sekään ei kuulosta enää realistiselta, aivan kuin se kuuluisi jostain kaukaa.
Tosiasiassa se kuitenkin kuului lähempää kuin edes saatoin arvata.
---
YOU ARE READING
End of the day
Fanfiction16-vuotias Niall Horan asuu lastenkodissa, sillä hänen äitinsä hylkäsi hänet pojan ollessa vasta muutaman vuoden ikäinen. Eräänä päivänä hänellä ei onnistu mikään, mutta juuri kun hän luulee ettei päivä voisi muuttua enää yhtään paremmaksi, hän saa...