Aku Cinderella Sabahan

626 30 6
                                    

#AkuCinderellaSabahan

#StoryByCindy_Rela

#WrittenByEykaZulaikha

#Part11

"Err.. I have to go now tita mommy... Next tyme i'll visit you okay?? Get well soon haaa... Aunty, i have to go now, see u when i see u... Bye for now my lil bro" C Amanda salam kmi dan sy goodbye sbelum dia kluar..

Sy rasa dia fhm tu suasana tegang masa tu.. Trus c Jonathan berdiri...

"Come i'll send you.." dabilang c Jonathan lpas tu dia jeling dadi nya...

"Wait Jonathan, I want to follow u.. Come let's go johnny.. We're going to canteen i'd like to eat i'm starving.." dabilang c ipar sy..

"Remember one thing jordan... If you hurt my SIL i will kick your ass... You got it??" smpat lagi ipar sy memberi amaran.

Trus dia jeling c jordan Dan keluar dri bilik jd tnggal sy sama jordan saja sna... Sy ignore saja c jordan lpas tu sy kasi tepuk² tu bntal sy then sy kasi bgus tu oxygen d hdung Sy...  Bru sy bring.. Jordan berdehem beberapa kali sebelum dia maju 2lgkah dri tmpat dia berdiri td...

"Er.. Syg.. Is that true you pregnant??" soal dia sama sy..

"Don't call me syg you idiot! DISGUSTING!!!!" Sy blg..

Trus dia snyum bru tnduk.. Kotoh ko ckp kn sy DISGUSTING? Sy ckp dlm hati, trus sy jeling dia bru sy baring membelakangi dia.

"Adakah dia baby sy?" soal c jordan 😒

What the fxck man? Dia fkir sy nie pelacurkah suka smbarang cucuk batang? Jahanam jugak nie laki punya fikiran, sy ckp dlm hati.. Tp sy tahan hati sy saja.. Nda sy bersuara sy pejam mata saja tahan sendu lagi... Lama dia diam..

"Cindy! I know you haven't sleep... Answer me... Is that my baby?" soal dia tp kali nie suara dia Agak keras sdikit...

"No! It's not yours god damn it!  It's mine!!! My own baby!!!! Puas?? Now get the hell out from here bastard!" jerit sy

Sy berpusing dan duduk tunjuk tu pintu bilik sruh dia keluar.. Trus bsar mata nya... Dia maju dkt sy lpas tu dia cekik leher sy smpai sy t'baring d katil meronta² minta lepas...

"I'm just asking you, just answer my question!!! Jgn brani ko kasi tinggi suara sama sy!" dabilang c jordan..

Trus dia kasi lpas tu tgn dia dri leher sy lpas tu dia tampar sy.. Nie lah kali pertama c jordan naik tgn dgn sy.. Terbatuk² sy skejap. Sy tgok dia dgn perasaan benci yg membuak²...

"Arghhhhh i hate you!! Get out!!" sy blg smbil sy lempar dia yg sy capai dri meja siring katil sy

Trus dia elak² brg yg sy lempar sama dia...

"Calm down bah cindy! Sy cuma mw tau saja itu ank sy atau bukan?" dabilang jordan

"Babbbbbiiii ko sana!!! Ko pkir sy nie apa??? Bkn nie sy placur sial!!! Bkn mcm ko smbrg lubang saja ko p kasi masuk batang ko sial punya laki sdh tua tp teda fkiran!!! Bgus ko mati sana... Get lost!!!" mrh btl sy

Diam saja dia sana, sy meraung lgi... Tgn sy tu pun msih sakit sbb mcm kna cucuk jarum, mna lagi perut sy skit sy tahan lepas tu sy rasa panas² mngalir p kaki sy,  skali tgok bnyk pulak drh kluar stgah mati sy tahan kesakitan... Trus jordan berlari keluar 5mnit bgtu dia dtg balik sama doktor dan nurse...

"Doctor please check her... She's bleeding... Please doc... Save her and our baby..." rayu c jordan

"Go to hell! Berambus ko sial!!! Sy nda mw tgok ko!!! Get lost!" smpat lg sy maki² dia smbil sy tahan sakit, tu nurse kasi bring sdh sy d katil...

Aku Cinderella Sabahan (COMPLETED)Where stories live. Discover now