Yeni güne başlıyorum ve arkadaşlarımla 1 haftayı bitirmek üzereyim.Günlerden cuma sabahın ilk ışıklarıyla beraber kahvaltılık bir şeyler almak için markete gittim orada kimi göreyim dersiniz.Tabi ki Buğlem'i .Herkese günaydın bırakarak Buğlem 'e yanaştım.Günaydın beybisi nasılsın?
Buğlem:İyi valla uykuyu bırakıp markete geldim daha ne olsun.
Ben:Yok ya o kadar kötü değil sabah yürüyüşü niyetine geldin öyle say bir şey olmaz.Hem temiz hava çekmiş olursun.Neyse bir an önce eve gidip kahvaltımı etmem lazım sende fazla geç kalıpta beni ağaç yapma neyse ya ben kaçar .
Buğlem:Güle güle canım ağaç etmem merak etme.
Konuşmamız bitince evimin yolunu tuttum.Eve varınca zili çaldım ki aklıma bir şey geldi.İçimden "allah kahretmesin emi herkes uyuyor neden zili çalıyorsun"derken biri kapıyı açtı meğerse babam işe gitmek için erken uyanmış.O sırada babama günaydın diyerek yukarı çıktım.Anahtarla içeri girdim okula gitmek için hazırlıklarıma başladım.Saat 8'e geliyor.Çıkmam lazım ama eksik bir şeyler var hatırlayamadım zaman kaybetmemem lazım hemen evden çıktım.Buğlem beni bekliyor ve elinde resim dosyası var. O zaman çaktım ben ders programında görsel dersini atlamıştım bu sebeple de resim dosyamı getirmedim.Geri de dönemezdim çünkü okula geç kalırdık ve ilm ders Fen Bilimleriydi.Aman yahu bir kereligine getirmesem ne olurdu ki.Bunları aklımdan geçirirken Buğlemin yanına vardım.Buğlem:
-Resim dosyan nerede eksi alacaksın.Unuttun mu yoksa?
-Evet.Unuttum ya zaten bir kere getiremedim hocadan af dilerim olur biter dedim.
-O kadar emin olma o hoca geçen sene bize girdi yufka yüreklidir ama kızar ben öyle biliyorum.Neyse özür dilersin affederse derse geçersin.
-Öyle yapacam derken okulun yokuşuna geldik,okula yetişmiştik.Neyse ya bak şimdi en sevdiğimiz ders Fen Bilimleri var.Hocamızı göreceğiz hatta en sevdiğimiz hocamızdır kendisi .Derse yoğunlaşmalıyız çünki önümüzde lise hayatımızı belirleyecek sınavımız var.Bunları konuşurken sınıfa girerken yükses sesle herkese "günaydınn"dedim.Sırama oturdum ve ders kitabımı defterimi çıkardım ve sınıf arkadaşlarımla konuşmaya yanlarına oturdum.Sohbet ederken zil çaldı.Herkes gelmişti zaten ardından öğretmen zili çalınca içeri giren fen öğretmenimiz günaydın diyerek dersi başlattı.Bugün ki konumuz" Maddenin Yapısı" idi.Can kulağıyla dersi dinledim.40 dakikanın sonunda ise ders bitti ama ben hiç bitmemesini istiyordum neyse ki bugün 2 ders vardı bunun için öğleden sonrasını beklemem gerekiyordu.Aman tanrım dersimiz Görsel Sanatlar ne yapacağım şimdi.Hemen Buğlem'in yanına gittim gel benle öğretmenler odasına resim öğrtemenimizden özür dileyip af dileyecem.Düşünmeden evet diyen Buğlem beni sevindirdi.Öğretmenler odasına büyük adımlarla gittik.Kapıyı çalarak resim öğretmenimizi dışarı gelmesi için rica ettim.Bana tabi ki geliyorum dedi.Ben de dışarı çıktım bekledim.Buğlem'e saati sordum.Bana zilin çalmasına 2 dakika kaldığını söyledi.O sırada öğretmenimiz geldi.Söyleyin bakalım ne oldu?
Ben:Öğretmenim şimdi ben evden çıkarken birşeyler unuttuğumu hissettim aklıma gelmeyince okula geç kalmamak için evden çıktım.Ta ki arkadaşım Buğlem'in elinde resim dosyasını görünceye kadar.Ben de okula geç kalmamak için geri dönmedim.Şimdi ise bunu bana neden söylüyorsun diye söylüyorsun diyeceksiniz tam da bu yuzden sizden özür dilerim getiremedim derken öğretmenim elini omuzuma koyarak sakin ol bir şey olmaz ama bir dahakine olmasın dedi ben de teşekkür ederek sınıfa dö düm sınıfa girer girmezde zil çaldı.Herkes sınıflara doluştu.Tabi ki ben de öğretmen ziliyle de öğretmenler sınıflara girdi.Bizde gelecek hafta yapacağımız çalışma için arac gereçleri yazdık o sırada da öğretmenimiz akıllı tahtadan yapacağımız çalışmaların örneklerini gösterdi.Sonunda zil çaldı diğer dersimiz matematik.Defteri çıkarmam gerekiyor.Kafamı çantama yöneltip defterimi çıkardım.Ve öğrenci zilinden hemen sonra çalan ogretmenler zilini duydum.Daha yeni çalmasına rağmen matematik öğretmenimiz sınıfa girip çözeceğimiz testleri verdi.Biz de ne yapalım çözmeye başladık böylece yarın saat geçti öğretmenimiz cevapları okumaya başladı takıldığımız sorulara da cevap verdi ve ve öğle arası zili çaldı sonunda yine Fen Dersi görecektik ama 1 saat sonra bu gerçekleşecekti.Ben de evden getirdiğim yemeğimi Buglemle paylaşacaktım ki onu kimlerle göreyim Derin,Kumsal,Eylül ve gıcık olduğum Belinay ile yemek yiyordu.Bende onların yanına gittik her zaman ki gibi Belinay orayı terketti ve yine Derin peşinden gitti.Ben de fazla umursamayarak yemeğimi yedim.Kalan kızlarla da sohbet ettim.İçlerinde Eylül'e kanım çok ısındı kankam olarak onu seçmiştim onun yanında oturuyordum zaten.Konuşmamız ve yemeğimiz bittikten hemen sonra öğle saati bitmişti.Ellerimizi yıkamaya gittik lavaboda Belinayla Derin'i gördük.Gördüğümüz andan 3 saniye sonra yine orayı terkettiler.Ben de onların arkalarına bakmadan gidişlerine burun çevirerek baktım.Derse geç kalmamak için ellerimizi hızlıca yıkayarak sinifagirdik ve ardından öğretmenimiz girdi derse kaldığımız yerden devam ettik ve hızlı geçen dersin nasıl bittiğini anlamadan evlere dağılmak üzere zil çaldı.Herkes evlerine gitmek için can atarken öğretmenimize veda ederek sınıftan ayrıldım.Buğlem beni aşağıda bekliyordu.Yüzüne bakılınca birşeyler söyleyecegi belli oluyordu yanına varınca da Ecrin kusuruma bakma abime gitmem lazım öğretmenlerin verdiği testleri abimle çözeceğim dediği anda eve tek başıma gideceğimi anladım.Sorun değil Buğlem ,neyse sen fazla geç kalma bende eve gidiyorum .Yarın görüşürüz diyerek bir haftayı bitirmiş olduk. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLARIN OLUNCA
ChickLit8.sınıfa giriş yapan öğrencilerin karma yapılmasıyla buluşan 6 kızın hikayesi bu sayede başlıyor...