İkinci haftaya geçtik.Günlerden pazartesi hızlı geçen bir hafta olmasını diliyorum ve inşallahta öyle olur.Neyse geçen pazar günü Buğlem'e onun benim evime gelip beraber çıkmamızı söyledim.Bana öyle olsun diyerek eve dönmüştüm.Neyse bende yeni bir hafta için kahvaltımı yaparken müzikle şenlendiriyordum.Bunları yaparken birden zil çaldı.Tahminen Buğlem gelmişti.Kapıyı açarak yukarı gelmesini istedim.Bana olmaz diyerek aşağıda beklediğini söyledi.Bende fazla sık boğaz etmeden saçımı yapıp aşağı ineceğimi söyledim.Bana garip bir sesle" tamam "dedi.Neler olduğunu anlamak için hızlıca saçımı yaptım ve aşağı indim.İndiğimde ne göreyim Buğlem yok!Merakla etrafı ararken duvar kenarında saklandığını gördüm.Pembe panter gibi sessiz sessiz yanına gidip onu korkuttum.Böö!diye bağırdım.Yerinden hoplayarak allah belanı vermesin öyle mi korkutulur sözde ben korkutacaktım."Ava giden avlanırmış"diye boşuna dememişler.Buğlem saatine bakınca zil çalmasına 10 dakika kaldığını fark edince "EYVAH!!"geç kalacağız koşmamız lazım diyince elini tutup koşmaya başladım.Bir süre sonra yorulduğumuz için yavaşladık.O sırada yanımızdan geçen araca baktık içinde kimi görelim.Sınıf öğretmenimiz bize hadi kızlar geç kaldınız bırakıyım isterseniz dedi.Bizde olur diyerek arabaya atladık.Zil çalmasına 2 dakika kala sınıfa vardık.Hızlıca defter kitabımızı çıkardık.Ve zil çaldı.Dersimiz matematikti yeni bir başlık atacaktık.Bir de ne olsun öğretmenimiz geç kaldı onun yerine bir öğrenciyi akıllı tahtayı açması göndermiş.O öğrenci bir kişinin ismini söyledi.Bir de o isim kim olsun...
Bu bölüm kısa oldu çünki bir an önce yayımlama acelesiyle yazdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLARIN OLUNCA
ChickLit8.sınıfa giriş yapan öğrencilerin karma yapılmasıyla buluşan 6 kızın hikayesi bu sayede başlıyor...