Hei dragilor . Am revenit cu un nou capitol .^^
Vreau sa va anunt ca dupa capitolul 5 o sa apara personaje noi. Si ii anunt pe fanii Harry Styles ca o sa fie o victima a farselor si glumelor Isabellei .*evilface* , deci sa nu va suparati .:))
Hai ca deja scriu prea mult . Pupp:*
----------
Cand am facut primul pas in casa am ramas uimita . Peste tot erau haine , sticle de tequila si J.D , pe masa dormea, cred ca Louis , impratisand un morcov , sub masa dormea Liam inconjurat de furculite,asta chiar e ciudat, pe canapea dormea Zayn tinand in mana 2 fixative si in cealalta o oglinda ,iar...in frigider??????? Pe bune ? Niall dormea cu capul intr-o placinta ,IN FRIGIDER . Ok...viata mea aici va fi un chin ...
Harry se uita confuz in jur , era clar ca nu stia ce sa faca .
-Eu zic sa-i trezim , zic eu chicotind .
-Tu du-te la Morcovel si Furculita , iar eu la Fixativ si Placintel (asta a sunat ciudat , dar in capul meu suna amuzant:)) )
M-am dus catre masa si am incercat sa-i iau lui Louis morcovul din mana ,dar el a tras de el facuand o fata bosumflata .
-Nu te atinge de iubita mea , boschetarule.
Stai ce ?! Ma rog , am zis sa-i trag o palma "usoara" peste fata .
-Aaaaaaa! tipa el sarind de pe masa, ce dracu e cu tine femeie . Stai! Nu raspunde ! Defapt cine esti tu ?intreaba el , ma abtineam sa nu izbucnesc in ras , ma mir cum de nu i-a trezit si pe ceilalti la cat de tare a tipat . L-am ignorat si m-am intors cu spatele la el lasandu-ma in jos si strigand cat tare am putut:
-LIAM!!!!
-Aaaaaaaaaaa , razboiul lingurilor. Auch! a tipat el dand cu capul de masa . Eu cu Louis am inceput sa radem prapadindu-ne de ras .
-Hei . Nu e amuzant ,si...aa...tu cine esti ? intreaba aratand cu degetul spre mine.
-Pai hai sa aflam , spun intorcandu-ma pe calcaie si dand nas in nas cu Louis .
-Te dai din ca- , gandurile mi-au fost intrerupte de un tipat de fetita si vine din ....sufragerie! Cred ca unul dintre baieti s-a speriat .
Am alergat cu totii in sufrageri e , scena care se derula in fata mea m-a facut sa izbucnesc in ras: Harry plangea , Zayn incerca sa-l linisteasca,ma rog asta nu era asa amuzant, dar Niall care manca cu LINGURITA crema de pe fata sa m-a facut sa ma tavalesc pe jos de ras ,la propriu. Louis m-a urmat ,dar Liam s-a dus catre Harry si Zayn . Intr-un final m-am linistit si m-am alaturat lui Liam si Zayn .
-Harry ce-ai patit ? il intreb incercand sa fac o fata ingrijorata.
-Fixatul asta mi-a bagat fixativ in ochi si in par . Vezi?spune incercand sa-si ridice parul , dar din cauza fixativului nu putea.
-Pai si Zayn de ce a tipat ?il intreb confuza.
-N-am tipat eu . Ala a fost Harry, spuse Zayn incercand sa-si stapaneasca rasul.
-Harold....spun punandu-mi mana pe umarul sau, ai un tipat mai rau ca al meu, si in momentul ala am izabucnit in ras ,la fel si Zayn .
Va fi o zi lunga ....
***
-Zayn , cretinule , o sa te omor!!! spune Harry coborand scarile cu un prosop in jurul bazinului , mrrr arata atat de bine , muschii erau bine definiti si tatuajele alea il faceau sa para mai badass si- Idioato e FRAC-TU !!! Ohhh , fuck cum am putut sa ma gandesc la asa ceva ? Mi-am scuturat capul pentru a alunga fanteziile cu fratele meu .
-Cum imi scot eu porcaria asta din par ?Am facut baie de 3 ori pana acum si nu se duce .
-Hmmm poate ar trebui sa te tundem chel, la fel cum ai fost tuns cand erai mic ,spun si se inroseste imediat.
-Serios ? De ce ? intreaba Louis aproape razand.
-Pai , cand eram mai mici el a adormit afara in leaganul din spate , iar eu i-am turnat vopsea in par , si cum nu se lua la baie , mama a hotarat sa-l tunda la zero, spun si aproape ca izbucnesc in ras ,dar intalnesc privirea cretului , ma sageta din priviri ,dar nu il las sa ma intimideze.
-Vino cu mine ,spune Zayn si il apuca pe Harry de mana si s-au dus in bucatarie.
Eu am luat paharul cu apa si m-am dus la chiuveta. M-a socat faptul ca Zayn a luat cutia de lapte si i-a turnat-o lui Harry in cap . In secunda urmatoare Harry i-a dat un pumn lui Zayn de la intors,la propriu, si Zayn a cazut fix pe .....MINE . Intr-o pozitie nu chiar decenta. Nu ca m-ar fi deranjat, din contra ,dar Zayn este mult prea narcisit ,bine e dragut , dar nu e genu' meu ...
Nici nu am observat cand Zayn s-a ridicat de pe mine . Mi-a intins mana sa ma ajute , iar eu am refuzat spunand ca sunt bine. M-am uitat la Harry care era foarte nervos.
-Bucura-te Harry , poate asa ti se trezesc si tie neuronii, spun zambind inocent.
-Defapt laptele anuleaza efectul fixativului , spune Zayn chicotind, dar poate sa aiba si efectul asta.
Ma mir ca nu a fost scandal , mai ales pumnul care i l-a dat Harry lui Zayn.
Eu am hotarat sa urc sus. In timpul in care Harry facea dus , baietii mi-au aratat casa si mi-au prezentat camera. Au zis ca sunt foarte incantati ca sunt aici , ei chiar nu stiau de mine ...hmm..cred ca Harry nu le-a vorbit de mine . Ma rog nu ma afecteaza.
Am inchis usa la camera si m-am trantit in pat , am hotarat sa sar peste dus pentru ca eram prea obosita. Dar maine dimineata sigur o sa fac o baita cu spumita.
N-a durat mult si lumea viselor m-a tras in ea .______________________VA ROG CITITI!!!!!!
Poate e scurt dar asta e .:))
Vreau pareri va rog despre carte sa stiu daca mai continui .:d
Si stiu ca la inceput am zis ca nu vreau voturi , dar chiar vreau ca povestea sa devina cunoscuta.:)
Si am nevoie de ajutorul vostru. As aprecia daca puteti sa va rupeti 2-5 min din viata voastra ca sa imi lasati o parere si un vot . Dupa ce o sa devina cartea putin mai cunoscuta , o sa vreau mai mult pareri despre personaje, despre carte etc. O sa fac daca vreti acel "concurs" (ca sa zic asa) cu (,)comentariul care m-a emotionat(:)) ) cel mai mult primeste dedicatie speciala , adica in stilul meu .
Va pupp dragilor .:**
CITEȘTI
One Direction House(1D F.F)
FanfictionIsabelle Styles , sora mai mica a faimosului Harry Styles ajunge sa se indragosteasca de un membru al trupei One Direction . Prietenele ei au mai multe aventuri cu diferiti baieti din aceasi trupa . Ajung pana la urma fetele sa-si gaseasca "jumatate...