Am iesit toate din camera mea si am inceput sa alergam pe holul etajului.
-Deci Joanna tu te duci la Harry, Crina la Niall, Andreea la Liam , Anna -Maria tu te duci la Louis ,iar eu la Zayn. De acord?spun eu ridicand o mana in sus.
-De acord spun toate la unison.
Nici nu m-am obosit sa bat la usa , am intrat direct si am ramas cu gura cascata: Zayn era in dreptul usii de la baie cu doar cu un prosop care ii acoperea barbatia,muschii erau bine definiti, era asa frumos , de ce nu l-am observat pana acum?
Trezeireaa Isa ,un baiat ca Zayn nu se va uita niciodata la o fata ca tine.
Subconstientul meu ma enerveaza ,dar are dreptate.
-Mhm,mhm, tusitul lui Zayn m-a trezit din visat.
-Aaaam , eu....am venit sa...,n-am mai apucat sa termina propozitia pentru ca buzele lui Zayn le presau pe ale mele. Buzele lui erau asa moi si aveau gust de ...ahm ..CAPSUNI?! Oh ..Zayn asta...
Nu stiu cum , dar mainele mele au ajuns in parul lui ,era asa perfect , dar de ce face asta?Nu trebuia sa mai continuie acest sarut, asa ca l-am oprit , si am incercat sa ma dau in spate , dar ceva rece si tare ma oprea: peretele. Baiatul asta se misca mai repede decat Sony X.(stiti voi , acel desen cu soricel-maimuta-albastra).
-Eu vroiam sa te intreb daca vrei sa ...aaa...vii sa te joci sticluta cu noi,spun si las capul in pamant ,devenind brusc interesata de unghiutele mele.
-Ma schimb si vin, spune ridicandu-mi barbia si pupandu-ma fierbinte pe obraz.
-Mmm,pai ok , vii aaa ,la mine in camera, pa. Spun si plec fara sa ma uit inapoi. Ajunsa inafara camerei lui Zayn ma las usor pe usa pana ce fundul meu atinge podeaua, si am inceput sa meditez la ceea ce tocmai s-a intamplat.
~Crina POV~
Am batut usor la usa lui Niall si o voce ,nu chiar groasa, imi raspunde:
-Intraaa.
-Buna Nia- , nu am putut continua propozitia pentru ca imaginea din fata mea era socanta: Niall in varful patului inconjurat numai de briose.
-Hei ..
-Crina,il completez eu.
-Hei Crina te-ai pierdut? spune el ridicandu-se din pat si pasind galant spre mine.
-Mnu chiar, vroiam sa te intreb daca vrei sa vii sa joci sticluta cu noi, spun dandu-ma usor in spate cu speranta ca voi ajunge la perete sau,mai bine, la usa, dar sperantele mele au fost spulberate de alunecarea mea pe o punga de chips-uri. Esti terminata.
-Oh, mai taci.
-Dar n-am zis nimic , spune Niall.
-Aaaa,nu vorbeam de tine, eram asa nervoasa incat nici n-am observat ca eram la Niall in brate.
-Poti sa ma lasi jos, stiai? spun eu incercand sa scap din stransoarea lui.
-Dar esti asa frumoasa,spune el uitandu-se in ochii mei.
-Multumesc , Niall ,dar chiar ar trebui sa-mi dai dru- , n-am mai apucat sa termin pentru ca in secunda urmatoare limba lui mi-a invadat gura. Era asa placut,ma simt intr-un fel atrasa de Niall, cred?
-Aaa, Niall...,incercam eu sa-l opresc,dar fara speranta asa ca l-am lovit cat de tare am putut peste fata.
-Auch, spune el .
-Daca vrei sa vii te asteptam,spun si inchid usa.
~Anna-Maria POV~
Eram in fata lui Louis ,iar in 5 secunde m-am trezit cu Louis peste mine sarutandu-ne pasional. Nu stiu cum se face pentru ca eu tocmai ce-l invitasem la sticluta. Nu pot sa zic ca-mi displacea,ba din contra imi placea chiar foarte mult,dar daca intra cineva peste noi atunci ne-a ars.
CITEȘTI
One Direction House(1D F.F)
FanfictionIsabelle Styles , sora mai mica a faimosului Harry Styles ajunge sa se indragosteasca de un membru al trupei One Direction . Prietenele ei au mai multe aventuri cu diferiti baieti din aceasi trupa . Ajung pana la urma fetele sa-si gaseasca "jumatate...