Un zgomot enervant mi-a deranjat visele. M-am ridicat lenes in fund si m-am uitat confuza in jur.
Era telefonul, ce proasta esti Isa.
-Alo?! intreb cu o voce adormita.
-Hei somnoroaso , ce faci?
Era Andreea.
-Unii oameni dorm dimineata stii?
-E ora 2 PM nebuno.
-Cat ?
Nu pot sa cred cat am dormit , dar hei daca tot vorbesc cu ea trebuie sa-mi dea niste detalii.
-Deci trebuie sa ne vedem daca tot suntem in acelasi oras nu crezi ?spune ea.
-Da logic , vino la casa One Direction ..spun eu pe un ton plictisit.
-Of of , cum o sa rezisti cu ei?spune ea razand.
-Nu stiu , sunt asa idioti , mai ales Harry , dar ma rog hai ca eu trebuie sa cobor jos, ne vedem pe la 5 PM.
-Ok . Auzi e in regula daca aduc niste prietene ?intreaba ea pe un ton rugator.
-Da desigur. Mi-a venit o idee
-PETRECERE IN PIJAMALE , am tipat la unison.
Am inceput sa radem ca (,) crizatele.
-Bine hai te astept . Te pup.
-Si eu , pa.
M-am dat jos din patsi m-am dus la baie.
*dupa 20 min*
Am iesit din baie si am deschis dulapul si mi-am luat o pereche de pantaloni de trening si un maieu alb cu o cruce pe el.
Am coborat jos toata numai un zambet.
In bucatarie erau Harry si Niall. Harry statea pe scaun si butona telefonul iar Niall manca.
-Harryyyy , zic eu cu un glas de copilas.
-A?
-Pot ,te rog ,sa vina niste fete sa doarma la mine in seara asa ? E ca o petrecere in pijamale, defapt e o petrecere in pijamale , dar pot te rog ? zic si afisez fata de catelus.
-Off, bine dar trebuie sa le cunosc si eu , zise el cu un zambet perevers apoi s-a intors la telefonul lui .
-Mersi fratioare , zic si il pup pe obraz.
- Niall vreau si eu , zic aplecandu-ma dupa mancarea lui.
-NU! Fa-ti, spune el ridicand farafuria.
-Dar eu nu stiu sa gatesc, i-am spus afisand cel mai inocent zambet al meu.
-Of, bine ia, spune si se bosumfleaza exact ca un copil mic.
-Mersi ,spun infrumtandu-ma cu mancarea lui Niall.
-Aaa, Harry ....mai e o problema...
-Ce mai e? spune ridicand o spranceana.
-Pai ..stii la o petrecere trebuiesc floricele ,chipsuri ,sucuri si altfel de mancare....iar voi nu aveti asa ceva aici.
-Daca Niall mananca tot logic ca nu avem nimic in casa, a zis Harry uitandu-se urat la Niall.
-Deci? ii spun eu fluturand din gene.
-Ia-l pe Niall el se pricepe la mancare.
-Mbine .. Niall in 10 minute sa fi gata , am tipat in timp ce alergam spre camera mea sa ma schimb. Am luat repede din dulap o pereche de blugi cu niste taieturi si un tricou larg. Mi-am luat in picioare niste platforme crem ,telefonul , putin fond de ten si rimel si in 2 secunde eram langa usa asteptandu-l pe Niall.
-Hai Niallllll,strig foarte tare.
-Sunt aici de ce trebuie sa strigi ? ma intreaba el tipand.
-Nu stiu , hai sa mergem , tip la randul meu , ok hai sa mergem , spun si il apuc de brat.
*in supermarket*
-Niall cred ca ne ajunge atata mancare , nu suntem...ahm... TU,spun eu.
-Pai nu e numai pentru voi , spuse el uitandu-se la cele 2 carucioare pline cu mancare , ma rog daca vreo 10 pungi de popcorn,20 pungi de chipsuri , 10 ciocolate , 12 sticle de suc si multe alte prostii, se numeste mancare atunci e bine.
-Hai sa mergem la casa , am cumparat destule,spun si iau un carucior.
Am ajuns la casa si Slava Domnului ca era libera. Casiera se uita cam ciudat.
-Ce va uitati doamna asa? o intreb eu iritata.
-Pai e cam multa mancare doar pentru 2 persoane,spune ea zambind fals.
-Dar poate mai dam si la saraci , apropo vrei niste pungi de chipsuri?o intreb eu.
-Nu , de ce? intreaba ea.
Ce intrebare stupida.
-Pai cum am spus dam si la saraci , am spus si am inceput sa rad.
Ne-a cerut banii si am plecat , se pare ca n-a spus nimic la comentariul meu.
***
Am intrat in casa prima si am aruncat pungile pe undeva pe jos , Niall urmandu-ma.
-Wow , dar voi ati luat mancare pentru niste fete sau pentru animalele de la zoo?intreaba Zayn privind toate pungile.
-N-ai stii cat de mancacioase suntem noi , ii spun si ii fac cu ochiul.
Am urcat sus pentru a pregati camera. Am scos saci de dormit , am agatat luminite peste tot prin camera , am adus multeeee perne si paturi colorate , am pregatit boluri cu chipsuri si floricele , am adus pahare , servetele, filme de groaza si cam atat. Am intrat in baie si mi-am facut un dus rapid, imbracandu-ma in pijamale scurte cu inimioare move.
Stateam in pat umbland pe twitter cand s-a auzit soneria si am sarit din pat ca arsa.
-Raspund eu , strig coborand scarile.
-Heiiiiii colega , zice Andreea.
S-a schimbat mult de cand am vazut-o ultima oara , adica acum avea parul saten deschis cu suvite albastre, daca erau putin mai deschise semanau cu suvitele mele , ma rog varfurile, ochii erau mult mai deschisi de un albastru oceanic, era chiar frumoasa.
-Hei , doamne ce te-ai schimbat nu pot sa cred , spun privind-o din cap pana-n picioare.
-Tu vorbesti? Esti splendida , spuse ea. Ele sunt Anna-Maria, spuse aratand spre cea blonda cu ochii mari albastrii si genele foarte lungi, Delia,spuse aratand spre cea mai inalta ,cu parul saten inchis spre brunet, si ea Crina ,spune aratand spre cea cu parul pana la umeri ondulat. Erau chiar frumoase. Eh doar s-au imprietenit cu noi.
-Buna, spun eu zambind.
De sus au coborat cei 5 idioti.
-Buna , spun ei la unison.
-Hei ,zic fetele.
-Aoleu , fetelor intrati , spun eu rusinata.
-Fetelor cred ca-i stiti pe cei din One Direction
-Cine nu-i stie?!spune Delia.
-Pai haideti sus, astazi cred ca o sa fie noapte alba , spun eu urcand scarile.
________
Hei strugurasi. Sper ca va placut capitolul si dupa cum observati avem 4 personaje noi , sper sa va placa si vreau pareri.:)
Pentru cei care imi citesc si cea de-a doua carte " 18 years old" maine o sa postez un nou capitol , pentru cei care nu stiu ,este un Teen Fiction , poate treceti cu un ochi si pe acolo.
Va pupp.:**
CITEȘTI
One Direction House(1D F.F)
FanfictionIsabelle Styles , sora mai mica a faimosului Harry Styles ajunge sa se indragosteasca de un membru al trupei One Direction . Prietenele ei au mai multe aventuri cu diferiti baieti din aceasi trupa . Ajung pana la urma fetele sa-si gaseasca "jumatate...