Medya: Wanda ve Vision
Bölüm Parçası: Zella Day - Ace of Hearts
■
Akşam tamamen çöktüğünde kocaman olmuş karnının üstüne büyük bir özenle yerleştirdiği kasedeki cipsleri nefes almadan ağzına atarken bir taraftan da küçük yeğeninin açtığı çizgi filmi izliyordu. Hamile olduğunu öğrendiğinden beri zaten tek işi yemek, içmek, bir şeyler izlemek ve yatmaktı. Gerçi bu elinde olan bir şey değildi. İkizlere hamile olduğu için diğer hamilelerinin aksine daha dikkatli olması gerekti. Doktoru ilk kontrolünden erken doğum riski olduğunu belirtmişti çünkü.
"Tanrım, resmen balina olmuşsun."
Wanda, ikiz kardeşi Pietro'nun bu sözleri ile düşüncelerinden ayrılırken hemen yanında duran yastığı kardeşine de atmayı ihmal etmemişti ama Pietro usta bir hamleyle yana kayarak darbeden kurtulmuştu. "Pietro acaba bunları Erin hamileyken ona da söyledin mi? Çünkü hamile biri ile nasıl konuşman gerektiğini bilmiyorsun."
Pietro buna karşılık kısa bir kahkaha attı. "Eğer bunları Erin'e söylemiş olsam inan Alidia'nın şu an bir babası olmazdı."
"Doğru."
Wanda minnetle yanına oturan kardeşine baktı. Hayatının tepetaklak olduğu şu dönemlerde Pietro ona gerçekten büyük destek olmuştu. İlk başta aldığı yanlış haberde ona sonuna kadar destek vermiş, genç kadının tek kişilik ilişkiden hamile kaldığını öğrendiğinde ona bağırıp çağırmak yerine onu bütün sevgisiyle kucaklamıştı. Ancak anlaşamadıkları bir nokta vardı tabii.
Wanda, Vision'ı bulup ona baba olacağını söylemek istiyordu ama Pietro buna karşı çıkıyordu. Çünkü Vision'un bebekleri kabullenmeyip genç kadının kalbini kıracağını düşünüyordu. Belki de haklıydı ama Wanda'ya göre bu gerçeği saklamak doğru değildi.
"Wanda yine evdeki bütün cipsleri yedin mi?" Odaya sinirli bir şekilde giren Erin'le beraber Wanda karnının üstündeki kaseyi deyim yerindeyse ikizinin kucağına atarken yüzüne masum bir gülümseme yerleştirdi.
"Bak şuna bir de suçu kocamın üstüne atmaya çalışıyor." Tabi ki Erin bunu kanmamıştı. Pietro işte benim eşim dercesine yandan bir gülüş atarken Wanda çocuksu bir şekilde ikizine dil çıkardı. Bu komik manzaraya televizyon izlemeyi bırakmış Alidia kıkır kıkır gülerken Wanda arkadaşına dönerek, "Ama ne yapayım? Karnımda doyurmam gereken iki canavar var." dedi.
"Bende onu merak ediyorum." dedi Erin odadaki tekli boş koltuğa oturarak. "Benim bir ikizim var, Pietro'nun da bir ikizi var ama nedense bizim ikizlerimiz olmazken senin oluyor."
"Eh bir daha ki sefere bizde artık hayatım."
Erin yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirerek eşine döndü. "Anca rüyanda hayatım."
Bu karşılık Wanda'nın aylardır tanıklık olduğu tatlı ikinci çocuk kavgasına dönüşürken genç kadın kahkaha atmamak için dudaklarını dişlemeye başladı. Çünkü ne zaman gülse laf kendisine geliyordu. Aslında arkadaşı da bebek işine sıcak bakıyordu ama huyu kurusun, birisi konu üzerinde çok ısrar edince onu yapmama denilen bir huyu vardı.
Tatlı kavgaları hala devam ederken kapı çaldı. İkisi de bunu fark edemeyecek kadar tartışmanın içindeydiler, Alidia'da onların kavgasını umursamadan televizyonda oynayan çizgi filme kendisini vermişti. Görünüşe bakılırsa bu halimle iş bana bana kaldı.
Kocaman karnının el verdiği şekilde yerinden kalkıp koridora çıktığında zil bir kez daha ısrarla çaldı. "Tamam, patlama geliyoruz."
Kapıyı açtığında Sharon büyük bir sevinç ve heyecanla içeri girerek, "Onu buldum. Onu buldum." diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected ►wanda+vision
Short Story"Her şey bittiğinde kendi mucizeni yarat." "Peki, mucizelerim tükendiğinde ne olacak?" "O zaman bırak başkaları senin için mucizeler yaratsın." Her şey bittiği anda gerçekleşen bir mucizenin hikayesi... ◆◆ Au Wanda ve Vision kı...