18. správa

5.8K 308 3
                                    

Pozerala sa na mňa chvíľku. ,,Pred tým kinom.. Vieš čo som vravel?" spýtal som sa. ,,Nebolo ti rozumieť." pozrela sa na mňa ako také malé šteniatko. ,,Že ja milujem teba." usmial som sa. Annie nahodila najväčší úsmev, aký mohla a položila si hlavu na moje rameno. Potom sme spolu pozerali seriál South Park. No Annie dlho nevydržala pozerať. Zaspala. Tak som ju na rukách preniesol do spálne , prikryl a išiel si dolu lahnúť na gauč. Prikryl som sa dekou, vypal televízor a po chvíli zaspal.

,,Erick?" prišla zmetená Annie s mobilom. ,,Áno?" usmial som sa. ,,Prečo mi práve Patrick napísal, že si obyčajný hajzel, ktorý sa vyspal s jeho priateľkou? A že ma chce späť.." vypadala zmeteno a nahnevano zároveň. ,,Čo?" nemohol som veriť vlastným očiam. ,,Pristúpil som bližšie k Annie a pozrel sa na správu, ktorú jej poslal Patrick. Naozaj to napísal. ,,Vypadni." povedala Annie bez toho, aby odtrhla oči z mobilu. ,,Čo? Ann-" ,,Vypadni!" rozplakala sa. Zobral som si bundu , ale pred dverami som zastal ,,Veríš chalanovi, ktoré chcel a chce pre teba len to dobré alebo veríš chalanovi, ktorý sa len tváril , ako ťa má rád a potom s tebou zamietol pod koberec, hm?" po tejto vete som za sebou zabuchol dvere a odišiel.

StayWhere stories live. Discover now