🤘1🤘

61 11 0
                                    

Annem ve babam'ın ayrılığı ablamla beni perişan etmişti. Ayrılınca ikiside bizi terk etmişti, giderken dedikleri son şey aklımdan silinmiyor; "Artık büyüdünüz kendi başınızın çaresine bakabilrisniz."  Biz de ablamla kanada toronto ontario'ya taşınacaktık.

Aşağıdan ablamın seslendiğini duyunca kendime geldim, yanağımın ıslak olduğunu fark ettim, ağlıyordum hemen yüzümü sildim ve aşağı indim.

"Jasmine yarım saattir bağırıyorum,hadi gitme vakti."
"Eşyalarımı alıp geliyorum."

Yukarı çıktım sırt çantamı aldım, son kez odama baktım. Odamı özleyecektim ama artık geleceğe bakmam lazımdı.

Aşağı indim, ablam arabaya binmiş beni bekliyordu arabaya bindim.

"Hazırmısın?" Diye sordu ablam.
Başımı evet anlamında salladım.
Telefonumu çıkardım ve tek arkadaşım olan alex'e mesaj attım.
Kulaklığımı takıp müzik açtım kafamı cama dayadım ve kendimi karanlığa bıraktım.

"Jasmine! Kalk hadi ne uyku varmış, Jasmine!"
Gözlerimi açtım ve evet gelmiştik,
Arabadan indim, mavi bir evin önünde durmuştuk. Bu ev eski evden küçüktü ama daha güzeldi.
Kapıyı açıp içeri girdim, evin içi dışından daha güzeldi. Hemen odama bakmak için yukarı çıktım. Odam baya büyüktü, cama çıktım karşımızda ev vardı. Ablam aşağıdan seslendi. Sanırım yemek yiyecektik.

"Jasmine yarın okulda ilk günün, erken yat." Dedi ablam.
"Tamam." Diyip yanağını öptüm, "iyi geceler."
Odama çıktım biraz heyecanlıydım. Acaba alışacakmıydım? Yavaş yavaş gözlerim kapandı.



"Jasmine kalk hadi!"
Ablamın sesi ile gözleri mi bir anda açtım. Evet beklediğim gün gelmişti, yataktan kalkıp üzerime beyaz tişört siyah pantolon giydim. Hafif makyaj yaptım saçlarımı taradım hazırdım.

Aşağı indim ablam kahvaltı hazırlıyordu yanağını öptüm ve masaya oturdum, biraz yedim ve masadan kalktım.
"Görüşürüz abla."
"Görüşürüz canım."

Okulun önüne geldim içimde büyük bir heyecan vardı okul baya büyüktü kapıdan içeri girdim sınıfım 11/C di sınıfı aramaya başladım önüme bakmadığım için birisine çarpıp yere düştüm. Çarptığım kişi elini uzattı beni yerden kaldırdı;

"Özür dilerim iyi misin?" Dedi.
"Biraz ayağım acıyor." Dedim gülümseyerek.
"Ben shawn böyle tanışmak istemezdim." Dedi gülümseyerek
"Bende Jasmine."


Selam! Kısa bir bölüm oldu ama olsun inşallah beğenirsiniz yorum ve oy atarsanız çok mutlu olurum, görüşürüz!

MercyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin