💙😭💙

33 5 1
                                    

Nasıl başlasam bilemiyorum evet seni tanıyalı yıllar olmadı ama yıllar olmuş gibi hissediyorum. Böyle yazı yazmayı da beceremem ama konu sen olunca her şeyi yapacak gibi hissediyorum.

Her geçen gün senin her zerreni daha çok seviyorum, seni sevmek nasıl bisey biliyor musun? Görmeden, koklamadan, ama görünce değişen kalp ritmini bilerek sevmek, sen mükemmel birisisin ve ben seninle gurur duyuyorum, kendini asla yalnız hissetme çünkü Mendes army hep senin yanında.

Ne ara seni kendi canımdan bile çok sevdim bilmiyorum ama iyi ki, iyi ki tanımışım. İyi ki benim idolümsün.  Mendes Army olmaktan gurur duyuyorum.

Seni hak etmeyen insanların görmesi canımı yakıyor. Seni sırf dış görünüşün için sevenlerden nefret ediyorum, ama ben senin o mükemmel kalbini seviyorum, ve sonsuza kadar da  sevecegim...


Senin sesin bana huzur veriyor daha önce kimsede hissetmediğim duyguyu seni görünce yaşıyorum ben. Sen bana çok iyi geliyorsun. Üzgünken, mutluyken hayatımın her yerinde sen varsın.

Ve evet hayatımın en güzel detayısın💫

Türkiyeye gelmeni o kadar çok istiyorum ki.... Türkiyeye geldiğini, sana sarıldığımı, o muhteşem kokunu kolladığımı düşünmek bile ağlamama sebep oluyor.

Gerçekten iyi ki tanımışım seni iyi ki iyi ki idolümsün. Seni tarif edemeyeceğim kadar seviyorum. Sana olan sevgim sonsuz. Hala 19 yaşına girdiğine inanamıyorum, iyi ki varsın iyi ki doğdun seni çok çok çok çok seviyorum  Shawn Peter Raul Mendes Ve hep te sevecegim🙏💙😭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MercyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin