🤘3🤘

52 9 1
                                    

"Bu evde kalıyorum."
*
*
*
*
*
Gözleri'mi kocaman açtım, "Aman tanrım shawn ile evlerimiz karşı karşıyaydı!" Ne az önce sesli mi düşündüm ben, hayır olamaz. Shawn'a baktığımda gülüyordu, tanrım ne güzel gülüyor.
"Şey benim gitmem gerek." Dedim utanarak.
"Sonra görüşürüz Jasmine." Dedi. Kapıya doğru yürüdüm kapıya gelince el salladım o da salladı ve içeri girdim ablam evde yoktu. Hemen odama çıktım üzerime pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa attım, yorgun olduğumu fark ettim ve yorganın içine girdim kısa bir süre sonra kendimi karanlığa bıraktım.

Sabah alarm çalmadan uyandım uykumu çok güzel almıştım yatakta oturdum ve mal mal etrafa bakmaya başladım telefonumu elime aldım, mesaj gelmişti kimden geldiğini görünce gözlerim hızla açıldı mesaj shawn'dan gelmişti.

Shawn: günaydın :)
Jasmine: günaydın :)
Shawn: bu gün okula birlikte gidelim mi?
Jasmine: ah pekala :)
Shawn: Harika  yarım saate hazır ol.

Hemen yataktan kalktım üzerime kot pantolon ve göbeği açık tişört giydim, saçlarımı taradım  hafif makyaj yaptım hazırdım aynadan kendime baktım iyi görünüyordum

Hemen yataktan kalktım üzerime kot pantolon ve göbeği açık tişört giydim, saçlarımı taradım  hafif makyaj yaptım hazırdım aynadan kendime baktım iyi görünüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

çantamı alıp odadan çıktım. Aşağı indim masanın üzerine bir not vardı;

"Jasmine tatlım, ben için türkiye'ye gidiyorum 1 hafta yokum odamda kasada para var ihtiyacın olunca al seni seviyorum."

Ablam avukattı ve işleri çok yoğundu. Hemen mutfakta bir şeyler atıştırdım zil çaldı, kapıya doğru yürüdüm kapıyı açtım karşımda güler yüzlü, dağınık saçlı yanakları kızarık bir shawn duruyordu. Gülümsedim.
"Günaydın, gidelim mi?" Dedi. Kafamı evet anlamında salladım. Arabaya doğru yürüdük kapımı açtı bindim, arabanın önünden dolandı ve arabaya bindi emniyet kemerimi taktım o da taktı. Yol boyunca ikimizde sessizdik okula gelmiştik tam inicektim ki shawn kolumdan tuttu "Şey Jasmine, camila sana ne derse desin ona inanma tamam mı?"
Dedi. Ne oluyordu şimdi durup dururken?
"Tamam." Dedim ama anlamamıştım neler olduğunu.
Arabadan indim shawn da indi birlikte okula girdik. "Shawn sen sınıfa çık ben birazdan gelicem."  Shawn yukarı çıktı ben de lavaboya gittim şansıma camila da oradaydı. Lavaboya girdim çıktıktan sonra ellerimi yıkadım camila hala oradaydı  tam çıkarken camila önüme geçti.
"Nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama shawn hakkında gerçekleri öğrenince bu kadar mutlu olmayacaksın." Dedi sinsice.  "Çık önümden." Dedim sinirli bir şekilde. "Ovv birileri korktu galiba." Dudağını büzdü. Yetti artık camilanın omuzundan sertçe tuttum
"Bana bak sürtük amacın ne bilmiyorum ama benden uzak dur yoksa fena olur." Dedim ve onu ittim bisey demesine fırsat vermeden çıktım.

Sınıfa çıktığımda öğretmen daha gelmemişti yerime oturdum sinirli olduğum belliydi galiba bir kaç kişi bize bakıyordu. "İyi misin? Yüzün kızarmış."  Dedi shawn.
"Yok bi Şey."  Dedim sadece.
O sırada içeri müdür ve fizik öğretmeni girdi.
"Merhaba çocuklar güzel bir haberim var, bu akşam okulumuzda 11. Ve 12. Sınıflar için parti var biliyorsunuz yıl sonu geldi bizde kafanızı dağıtmanız için parti düzenlemek istedik. Bu akşam saat 8'de spor salonunda." Dedi müdür büyük bir neşeyle. Sınıfta sesler yükselmeye başladı.  Müdür "iyi dersler." Diyip çıktı. Bizde derse döndük.

Tenefüste ellen yanıma geldi. "Eee jasmine ne giyiceksin?" Dedi.
"Bilemiyorum bi etek bi gömlek bitti." Dedim gülerek.
"Hayır, hayır hayatta olmaz  bu gün okul çıkışı elbise almaya gidiyoruz mazeret kabul etmiyorum." Ne tatlı kız şu ellen (aşağıdaki kız ellen)

Okul çıkışı ellen ile elbise bakmaya gittik "eee partiye kimle gidiyorsun?" Diye sordu ellen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul çıkışı ellen ile elbise bakmaya gittik "eee partiye kimle gidiyorsun?"
Diye sordu ellen.
"Tek başıma." Dedim.
"Nasıl yani shawn davet etmedi mi?" Dedi şaşırarak.
"Hayır niye etsin, hem etrafında ona aşık bir sürü kız var onlarla gider." Dedim.
"Bilmem sana değişik bakıyor, ben bu güne kadar shawnın bir kızla okula geldiğini görmedim."  Dedi. Ne yani ilk miyim? 

Eve döndüm çok yorulmuştum hazırlanmaya başlayacaktım ki zil çaldı kim olduğuna bakmadan açtım karşımda shawn vardı. Onu görünce hemen gülümsedim "İçeri geçsene." Dedim. "Girmesem daha iyi bişey sormaya geldim, şey acaba benimle partiye gelirmisin?"



Selam niye burda bıraktım bilmiyorum kdhehskak   shawnastikkiz  yazmak konusunda içimden geldiği gibi yazmamı söyleyen melike teşekkür ederim!  Bu bölüm senin için.💙💫

MercyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin