2. Bölüm

215 9 0
                                    

Rüya dan

Bugün okula gidecektik. Niye ya evde oturuyorduk. Babalarımız isteği işte. Sabahın köründe kalkmak çok güzel (!) Masanın üzerine bıraktığım formaya baktım. Güzeldi yani. Eh işte. Ama en sevdiğim yanı siyah ağırlıklı olmasıydı. Siyahı severdim. En sevdiğim renk sayılabilir yani. Şöyle anlatayım. Simsiyah bol etek. Beyaz kısa kollu tişört. Siyah deri ceket. Siyah da kravat. Yani tam benim tarzım. Üstümü giyindim. Siyah dizlerimin bir karış altında biten çorabımı giydim. Beyaz ve siyah spor ayakkabımı giyindim. Saçlarımı tepeden salık bir şekilde at kuyruğu yaptım. Kravatı biraz aşağı indirdim. Aşağı indiğimde Alya ve Masal yemek yiyorlardı. 

Okula geldiğimizde. Tabi buraya yeni geldiğimizi düşünürsek herkes bize bakıyordu. Onlara umursamaz bakışlarımı atarak müdürün odasına çıktık. İçeri girdiğimizde bizi tanıdığı için fazlasıyla zarar çıkarmadı. Tabi bizim mafya olduğumuzu da biliyordu. Sınıfımızın 11/E olduğunu söyledi. Kitaplarımızı verdi. Zil çoktan çalmıştı. Sınıfa girdiğimizde bütün gözler bize döndü. Gözlerimi devirdim. Kendimizi tanıttıktan sonra boş sıra arayışına geçtik. Üç erkeğinde duvar tarafına oturmuş. Yanları boştu zaten bitek onların yanının boş olduğunu anımsatırsak doğru onların oturduğu sıralara oturmaya başladık.

'' Selam ben Rüya'' dedim. Beni mal sanmasında.

'' Bende Mert'' dedi. Başımla onayladım. 

Öğle arasına çıkmıştık. Bir anda telefon çalınca tırstım. Telefona baktığımda babamın aradığını gördüm...   

Mafya ve AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin