3.Bölüm

165 12 0
                                    

Mert den

Of sabahın köründe kalkmak nasıl bir duygu. Öf. Zaten şu sıralar adam gibi duramıyorum ki. 

Okula Murat ve Kaan la geldik. Onlar arabasını kullanırken ben motoruma bindim. Sınıfa girdiğimizde kızlar bir dedikodu bir dedikodu. Of zaten başım çatlıyor. Yeni üç tane kız gelecekmiş. İyi oldu yeni üçlü sürtük. 

Ders başladığından bir yirmi beş dakika sonra üç kız sınıfa girdi. Ama benim gözüm bir kızda takılı kaldı. Bir kaç saniye etkisinden çıkamadım. Gözlerimi kızdan ayırdım. Kızın adı Rüyaydı mavi gözlüydü ve kahverengi saçları vardı. Diğer kızın adı Alya idi. Mavi gözlü ve beyaza yakın sarı saçları vardı. Doğal gözüküyordu. Diğer kızın adı Masal idi. Kahverengi saçlar kahverengi gözler. Üçü de taş gibiydi. Ama benim gözüm Rüyada kalmıştı. Çok tatlıydı bir o kadar da sert duruyordu. Benim gibi mafya olduğunu düşündüm. Ama o kız çok masum duruyor. Soyadı neydi Demirhan. Üçünün de soyadı Demirhan idi. Yani bizim gibi kuzenlerdi. Rüya benim yanıma, Masal Murat'ın yanına, Alya da Kaan'ın yanına oturdu. Rüya bana merhaba ben Rüya deyince 'mal mısın' bakışı attım. Bende Mert diyerek geçiştirdim. O da gözlerini devirdi...

Kaan dan devam

Bugün sınıfa üç kız geldi. Üçü de güzeldi. Ama bir kız daha nazik ve saf birine benziyordu. Adı Alya idi gerçekten güzeldi. Onun gözleri beni bulunca. Kafasını yere eğdi. Utandı mı ki? Bilmem. Beyaza yakın sarı saçları ve mavi gözlü idi. Çok tatlıydı. Hemde çok.

Sınıftaki kızların onlara öldürecekmiş gibi bakması garip mi? Tabi değil çünkü biz dahi bütün erkekler onlara bakıyordu. 

Alya benim yanımda oturmuştu. Onun kokusu burnuma dolduğunda sırıttım. Yağmurdan sonra çıkan toprak kokusu idi. Çok güzel kokuyordu. Gözlerimi kapattım. Birinin bana dokunmasıyla gözlerimi açtım. Alya bana korkuyla bakıyordu. Beni dürten kişi kim diye baktığımda Murat bana alttan alttan sırıtıyordu.

Onun yanında ki kız da Masal idi o da güzeldi. Murat'ın kafasına vurduğumda önüne döndü.  Yanımda bir kıkırdama sesi duyunca Alya'nın güldüğünü gördüm.

Oha be gamzesi var. Benim ona baktığımı görünce eli ağzında gözleri büyümüş bana bakıyordu. O kadar komik duruyordu ki. Büyük bir kahkaha patlattım. Herkes bana şaşkınca bakıyordu. Çünkü ben kolay kolay gülmez idim. Hoca bir bana bir Alya ya baktı ve;

''Çıkın dışarı ikinizde'' dedi. Alya gözlerini devirdi. Sıradan kalktı ve sınıftan çıktı. Bende onun arkasından çıktım.

Yerde bağdaş kurmuş karşıya bakıyordu. Onun yanına oturdum. Benim yanına oturduğumu görünce, biraz yana kaydı. Zil çalana kadar oturduk. Hiç konuşmamıştık...

Mafya ve AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin