4.Bölüm

194 14 7
                                    

 Rüya dan

Babamın dediğine göre akşam yeni bir eve sadece kuzenlerimle taşınacağız. Yani Alya ve Masal ile başka kuzen yok çünkü.

Eve geldiğimizde hala Alya'nın haline gülüyordum hatta öyle böyle değil.

Alya bana nasıl bir bakış attıysa ben sustum. Babam bize söylediği üzere yeni eve gidecektik. Arabama bindim BMW idi siyahtı bide. 

Eve geldiğimizde güzeldi hatta harika idi. İki katlı havuzlu olan bir evdi havuz olmasını ben istemiştim. Mutfağı amerikan mutfağı ve baya büyüktü onuda Masal istemişti çünkü harika yemekler yapıyor kızcağız. Evde müzik odası, spor salonu vb. şeyler vardı. Onuda Alya istemişti. Çünkü o bize daha güçlü olmamızı o öğretti pes etmemeyi. Evet gelelim grubun en psikopatı benim işkence yok da, güçlü kol ve bacaklarım sayesinde döverek adam öldürdüm. Masal daha sakin direk kafasına sıkar yada bıçağı kafasına saplar çevirir. Alya bizden daha psikopat o daha işkenceye yönelir.

Bizim grubun adı ''Taladro'' çünkü sevdiğimiz bir şarkıcıydı o yüzden bize öyle derler. Bizi köşe başlarında sokaklarda felan filan oralarda işte konuşurlar ama en çok ''Psikopatlar'' konuşur bizim kız olduğumuzu ne işler planladığımızı hiç kimse bilmez...

Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu çünkü uykum vardı.

Vote ve Yorumlarınızı eksik etmeyiniz.:D :)

Mafya ve AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin