Razele soarelui imi intra in ochii si ma trezesc incet, incet. Intind mana spre noptiera si dau de telefon, il iau in mana si ma uit la ceas, 12:09, cat am dormit? Bine, ca m.am culcat si la 3 dimineata.
Ma dau jos din pat si ma dus spre baie si imi fac rutina. Dupa aceea, cobor scarile si ajung in bucatarie unde il gasesc pe fratele meu pregatindu.si cerealele cu lapte.
-Heeey, piticanie! Ce faci ? Ma intreba fratele meu inainte sa isi bage prima lingura de cereale in gura.
-Bene, abia m.am trezit, tu ? Intreb eu somnoreasa.
-Mananc. Raspunde el cu gura plina.
-Ti.am spus sa nu mai lasi cutia de lapte afara din frigider! Si desfacuta ! Spun eu nervoasa vazand iar, cutia cu lapte pe blatul de pe masa.
Ammm... apropo, eu sunt Antonia! Am 14 ani, locuiesc in Pitesti, la casa (nu prea interesant), pai..cum arat ? Sunt roscata, am ochii caprui spre negru, am 1.50, stiuu! Scunda.. dar cresc eu !
Si.. asta sunt eu!Andrei, fratele meu mai mare, el avand 20 de ani, par brunet, ochii caprui, el fiind inalt, avand 1.85.
Mi.am pus si eu laptele in castron si l.am pus la incalzit, peste 2 minute, laltele este cald si bun de mancat cu cereale.
-Siii.. astazi ce faci ? Ma intreaba Andrei.
-Stau si lenevesc. Tu ? Ai ceva planuri?
-Nu.. fac decat o conversarie. Spune intre timp ce isi ducea bolul la chiuveta si spalandu.l
-Am terminat, o poti spala si pe a mea ? Ok, mersi! Te iubesc! Paa! Plec inainte sa zica ceva.
M.am dus in camera mea si am luat laptop.ul in brate. M.am conectat la fecebook si ma uit plictisita, pana cand vad un link de la o tabara de vara "follow dreams". Apas pe el si citesc ce este acolo.
Este vorba despre o tabara de vara,toata vara, este in Constanta si se pare ca este si gratis. Totul platit.. ore pe care sa le faci..
Hmmm.. destul de interesant. Oare sa ma inscriu? Desiguur !L.ai intrebat pe frati-tu ?
Lume, ea este constiinta mea, constiinta, ea este aceata comunitate de oameni.
Heeeey! Eu sunt constiinta aia minunata,uluitoare,extraordinara si..
Okey, am inteles ca esti bagacioasa si multe alte lucruri despre tine.M.am dus la Andrei sa ii zic de tabara.
-Dragul meu fratior, ai habar cat de mult te iubesc eu ? Ii spun lingusindu.l
-Zi ce vrei si pleaca! Spune el cu ochii in calculator.
-Paaaii.. am vazut link-ul asta si ma gandeam.. daca pot merge. Spun cu speranta de a spune da.
-Hmm. Nu ! Spune fara nici o emotie in glas.
-Haaai ! Te roooog ! Nu vrei sa scapi de mine o vara intreaga ? Spun jelindu.ma ca un copil cand nu poate avea jucaria prefereata.
- Am spus NU ! Oricum, nu putem platii.
-Este gratis!
-Banii de buzunar!
- Am stansi cativa!
-Ok.. poate, ma mai gandesc. Dar cati bani ai stransi ?
- doua milioane.. si asta de la bunica..
-Ai nevoie de mai multi !
-Pot face rost !
-Ma mai gandesc ! Pana la urma, nu ne mai putem permite orice, de cand cu parin..
-Da, da , am inteles ! Il intrerup eu. Apoi plec in camera mea.
Hmm.. oare cum pot face eu rost? Sa imi vand un ficat ? Neeaah, imi trebuie!
Sa cersesc bani pe strada ? Neah.. ma cunoaste lumea.
Sa ma agajez undeva ? Hmm.. suna bine!Ma uit pe data pana cand se pot face inscrierile si cand este ziua plecarii.
Mai este o saptamana pana te poti inscrie si 14 zile pana plecam.. daca ma lasa.
#peste 13 zile#
Yeah ! Maine plec in tabara si da.. l.am convins pe Andrei sa ma lase pana la uram. Am banii necesari. Am tot .
Acum, partea cea mai grea, facutul bagajelor.
Imi iau cele 2 gamantane si incep sa pun tot ce trebuie.. haine,haine,haine,pantofi.. excetera.Am terminat si acum ma duc sa imi fac un dus si ma pun in pat.. la 6 trezirea.. la 7 plecarea.
M.am in baie si am lasat hainele sa cada de pe mine. Am intrat in cabina si am lasat apa calda sa imi relaxeze muschii.
Ies din dus si imi pun pijamalele si ma pun in pat cu ochii in telefon. Pana primesc un mesaj de la un numar necunoscut
-hey! Am auzit ca o sa vii in tabara !
-amm... buna ! Cine esti ?
-un cineva care o sa fie in tabara cu tine.
-pe nume?
-Nu cont!
-initiala numelui?
- V.
-VREAU SA TE CUNOSC IN PLM ! CINE ESTI?
-ok,atunci daca vrei sa ma cunosti, o sa ai ocazia maine ! Bye printeso!
-mm... ok.. bye anonimule!Aceste mesaje imi lasau niste semne de intrebare, de unde are numarul meu si de unde stie ca o sa merg in tabara maine ? Nu am spus la nimeni, nu am prieteni..
Si asa am adormit, cazand intr.un somn adanc.
#urmatoarea zi#
Ma trezesc din cauza alarmei, alarma nenorocita!
Imi fac curaj si ma dau jos din pat. Ma duc la baie si imi fac rutina. Ies din baie si ma imbrac cu niste blugi scurti negri, cu un maieu alb care este destul de transparent si niste converse negre. Parul mi.l prind intr.un coc lejer. Imi iau ghiozdanul si ma duc la frati.miu in camera sa il trezesc.
-TREZIREEEAA PORCULEE! Strig cand intru in camera, nici o miscare. ESTE ZIUA IN CARE SCAPI DE MINEE ! atunci sare din pat ca arsul.
-Yeah ! Scap de tine ! Hai vaco ! Spune el punandu.si un tricou pe el. Poti sa iesi sa ma schimb si eu ?
-Sigur. Dar grabeste.te ! Este deja 6:30! Spun iesind pe usa.
M.am dus la bucatarie sa imi fac un sandwich. Atunci intra si Andrei pe usa bucatariei.
-Vreau si eu vacoo ! Numai pentru tine iti faci ? Spune si cauta prin frigider ceva cu care sa.si faca de mancare.
-Daca nu ai cerut, ce sa iti fac ? HAAAI, CA INTARZII !
-HOO ! CA NU PIERZI TRENUL !
-Adevarat,nu il prind o sa fii nevoit sa ma duci TU pana in Constanta! Cu masina TA !
-Hai surioara! Spune impingandu.ma afara din bucatarie.
*****
Hai ca am inceput bine, asta este prima carte.. si daa, va las in suspans. Obisnuiti.va
#1027 cuvinte
CITEȘTI
love exceeds any limit (F.F MUNTEANU)
Teen FictionViata i se schimba radical de cand ii cunoaste pe gemeni. Fratele este singurul membru din familie. Antonia, o fata cu tupeu,roscata.. ghinionista, norocoasa.. totul se schimba din cauza taberei de vara CARTEA ESTE UN PAMFLET ! TRATATI.L CA ATARE ...