Chapter 2

29 3 1
                                    

Hai surioara! Imi spune fratele meu inpingandu.ma afara din bucatarie.

Am ajuns in gara.

-Hai pa ! Imi spune Andrei si pleaca.

-Fraiereeee! Treci dracu aici pana nu iti dau una in fata aia de porc ! Tip dupa el .
Dupa cele spuse el se intoarce si ma ia intr.o imbratosare de urs.

-O sa imi fie dor te tine vacuta mea ! Spune de parca mai avea putin si plangea.

-Uff..! Si miee !! Te iubesc uratule ! Spun si dau sa plec cand aud "trenul 2 o sa plece in 5 minute" . Trebuie sa plec . Bye !

- bye !

Am luat geamantanele si am plecat in tren incepand ca imi caut locul. Mmmm... uite.l ! M.am asezat si mi.am scos telefonul si castile. Am dat drumul la muzica si am inceput sa ma joc prin telefon.
Pana primesc un mesaj. Era de la anonimul de aseara.. oare ce mai vrea ?

-Ce faci printesa? Esti nerabdatoare sa ma vezi ?
-Da normal. Dar pana la urma vreau sa iti dau un pumn in fata!
-de ce pui? Nu ti.am facut nimic!
-Mmm.. oare ?
-Da !
-In fine..
-Hai sa ne punem intrebari.
-De ce ?
-Sa ne cunoastem.
-Ok. Incepe tu .
-Eu stiu tot despre tine !
-Cum...?
-Talente printesa ! Asaaa.. incepe tu !
-Ok.. data de nestere?
- 7 iunie
-Ai iubita ?
-Nu
-Ai frati ? Surori ?
-Da, am un frate geaman.
-Numele tau !
-Nu. O sa iti dai seama cand o sa ma vezi cine este !
-Ahh!
-As prefera sa aud sunetele astea altundeva !
-Pervers mai esti !
-Si asta este decat inceputul.
"Trenul va oprii in statia de la Constanta in 10 minute! Va rugam sa va pregatiti cei care coboara ! "
-Hai ca mai vorbim !
-Iubitooo ! De ce ? Nu plecaaa !
-1. Nu imi mai spune asa ! 2. Am ajuns in statie.
-Ooo.. super, eu sunt aproape de tabara !
-aha! Hai pa !

Am bagat telefonul in buzunarul de la spate si am continuat sa merg spre autocarul cu embelema taberei .

Am ajuns in fata taberei... Hmm.... nu este asa rea. Este o pensiune imensa si din arata ca o casa.. o casa prea luxoasa.. ciudat..

Am observat ca eram singra. De ce ? Am intrebat o persoana care cobora din scara unui bloc aproiat de cladire.

-Buna ziua ! Ma scuzati ! Aici este tabara "FOLLOW DREAMS" ? intreb cant de frumos pot.

-Buna ! Nu, tabara acea este in Brasov. Copii mei sunt acolo ! Imi pare rau! Nu este in Constanta . Spune si raman masca cand aud asta .

-C..C..CUM?! NU SE POATE ! AAHH ! tip eu ca o disperata.

-Domnisoara ! Nu va panicati ! Puteti ajunge.
Si pe site s.a facut o eroare. Acea tabara este in Brasov. Inscriile se fac pana maine la ora 16:50.

-Ok..ok.. multumesc!
Spun si plec spre gara.
Cum pana mea sa fac asa ceva ? AAAHH ! ce idioata sunt ! Acum trebuie sa iau primul tren si sa plec spre Brasov !

Brasov, pazea ca vin !

         Va urma...

Hei ! Imi pare rau ca nu am pus capitolul la timp, dar a inceput scoala si am multe teste si de invatat.

IN FINEEE !

PHAAAA !

#501 CUVINTE.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 29, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

love exceeds any limit  (F.F MUNTEANU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum