☆ H A N N A H ☆
'En dan gaan we nu over tot de vragen van de fans' zegt Humberto tegen Shawn.
Hij knikt instemmend. 'Kom maar op. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal van me willen weten'.
'We kunnen helaas niet iedereen van jullie je vraag laten stellen' zegt Humberto richting ons vak.
Helaas is dat zo maar dat had ik natuurlijk al verwacht. Anders gaat de uitzending tot diep in de nacht duren.
'Ik heb hier de papiertjes met daarop de vragen en daaruit kies ik er nu een paar'.
'Is even kijken'. Humberto kijkt door de verschillende papiertjes.
'Oke Lindsey jij mag naar voren komen om je vraag te stellen aan Shawn'.
Ik kijk naar een meisje dat iets links van me enthousiast op springt om haar vraag te mogen stellen.
Lindsey geeft een jaloersmakende knuffel aan Shawn en stelt vervolgens haar vraag.
Hij geeft een kort antwoord op haar vraag. Ik kijk naar de grote glimlach op haar gezicht. Hopelijk gebeurt dat mij zomenteen ook.
Nadat ze haar antwoord heeft gekregen, neemt ze weer plaats op de tribune.
'Oke dankjewel Lindsey voor je vraag. Even kijken wie nog meer haar vraag aan Shawn mag stellen'.
Er valt een korte stilte terwijl ik Humberto zijn vingers door de papiertjes zie glijden.
Mijn hart begint weer sneller te kloppen, in de hoop dat Humberto zo mijn naam gaat opnoemen.
'Hannah, kom jij maar naar voren om je vraag te stellen'.
Verbaasd kijk ik om me heen. Dit is niet waar. Humberto Tan heeft toch niet zojuist mijn naam opgenoemd, zodat ik een vraag aan Shawn Mendes kan stellen. Maar het is wel waar, ik mag gewoon echt mijn vraag stellen.
Sarah geeft me een zacht duwtje in mijn zij waardoor ik op schrik uit mijn gedachten.
Snel sta ik op terwijl ik het steeds meer begin te beseffen wat er nu gaat gebeuren.
Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht terwijl ik alweer oogcontact met Shawn maak, maar deze keer duurt dat een stuk langer.
Als hij het oogcontact verbreekt, zie ik zijn ogen even kort over de rest van mijn lichaam glijden waarna ze weer terugkomen bij mijn ogen.
Ik kom aan het einde van de trap en dan sta ik gewoon recht voor hem, voor Shawn.
Hij komt al op me afgelopen en slaat uit zichzelf zijn armen om me heen.
Voor een seconde sta ik stokstijf stil, niet te bevatten wat er nu gebeurt. Maar meteen daarna sla ik ook mijn armen om hem heen.
Ik voel hem mij dicht naar zich toe trekken. Zijn armen om mij heen voelt gewoon perfect.
Zijn sterke rugspieren voel ik door zijn shirt heen en een gevoel van bescherming daalt er over me heen.
Hij ruikt ook zo lekker. Ik wist niet dat jongens zo lekker konden ruiken.
De knuffel duurt alleen veels te kort naar mijn mening maar ik ben natuurlijk voor Shawn alleen maar een fan.
Er wordt een microfoon voor mijn mond gehouden, wat het teken is dat ik mijn vraag mag stellen.
Ik kijk Shawn recht in zijn bruine ogen aan. Hij kijkt op zo'n manier dat ik ook daadwerkelijk denk dat hij oprecht geïnteresseerd is in mijn vraag.
Oke, mijn vraag is: Welk liedje die je zelf geschreven hebt zou je zingen voor een meisje die je leuk vindt?'
'Ehm dat is een goede vraag, die heb ik nog niet eerder gehad' zegt Shawn glimlachend.
Geïnteresseerd en ook wel een beetje zenuwachtig kijk ik hem aan terwijl Shawn diep in gedachten lijkt te zijn.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik best wel opgelucht ben dat mijn vraag dus inderdaad origineel is en dat hij hem ook niet raar lijkt te vinden.
'Oke ik moest er heel even kort over nadenken maar ik zou dan Crazy voor haar zingen' antwoordt Shawn terwijl hij me aan kijkt.
Er gaat een tinteling door mijn lichaam, wat is hij toch knap.
'Dankjewel voor je antwoord en dat is inderdaad een heel mooi nummer' reageer ik om het niet awkward te maken.
'Jij dankjewel Hannah voor je leuke vraag' zegt Shawn.
Omg hij sprak gewoon zojuist mijn naam uit. Dit is echt een fangirl moment voor mij.
Vanbinnen ga ik helemaal dood van de spanning en mijn enthousiasme maar gelukkig weet ik me nog enigszins normaal te gedragen tegenover Shawn.
'Bedankt voor je vraag Hannah, dan mag je nu weer gaan zitten en dan mag de laatste fan zijn of haar vraag stellen' zegt Humberto.
Ik knik. Helaas is dit magische moment alweer afgelopen maar ik kan niet omschrijven hoe blij ik nu ben.
Terwijl ik de trap weer op loop voel ik de ogen van Shawn in mijn rug branden. Verder zie ik dat er vanuit het fanvak, er een hoop jaloerse blikken op mij worden geworpen.
Dit was zo'n overweldigend moment.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook helemaal niet over na heb gedacht dat dit op de nationale televisie wordt uitgezonden.
Het moment voelde gewoon alsof alleen Shawn en ik daar aanwezig waren.
Als ik weer naast Sarah zit, begint ze helemaal enthousiast op haar stoel te wippen.
'Omg je hebt gewoon zojuist je vraag aan Shawn gesteld'.
'Jaa ik kan het echt niet geloven. En niet om je jaloers te maken maar zijn knuffel was echt hemels'.
'Oke ik ben nu echt jaloers' zegt Sarah met een pruillip. Maar ik zie aan haar dat ze alsnog super blij voor me is.
Jammer genoeg mag Sarah niet haar vraag stellen maar het is een ander meisje.
Mijn avond kan in ieder geval niet meer stuk.
JE LEEST
Late Night Love ☆ Shawn Mendes Fanfictie
FanfictionAls Hannah in het publiek zit bij Rtl Late Night, waarbij Shawn Mendes te gast is, verandert haar leven compleet. In die ene uitzending springt er een vonk over tussen de twee. Maar hoe gaat Hannah eigenlijk met die verandering om? En wat denken...