Χτυπησε το κουδουνι και ολα τα παιδια μπηκαν στις ταξεις.Ειχε μαθευτει σε ολους τι εκανε η Μαρια και κανενας δεν της μιλαγε!Τοτε μιλησε στον Martinus πως μαλωσε με την κολλητη της,την Γιωτα και με ολους τους συμμαθητες της για αυτον
M(martinus)Εμενα τι μου το λες? Ας μην το ελεγες σε κανεναν για την σχεση μας! Τωρα δν μπορω να κανω τπτ!
Μρ(Μαρια)Συγγνωμη τρ μου λες πως εγω φταιω για ολα αυτα?
Μ:Φυσικα και φτες εσυ! Γτ πρεπει παντα να λες οτι σου συμβει? Καταρχην με ρωτησες για να το πεις? Μπορει να μην ηθελα να μαθευτει! Τωρα βγαλτα περα μονη σ! Μην με βαζεις στα προβληματα σου! Βρες λυσεις! Οταν μεγαλωσεις και εχεις προβληματα θα ζητας βοηθεια απο αλλους?
Μρ:Πρωτον δν χρειαζετε να σε ρωταω για οτι θα κανω στην ζωη μου και δευτερων εσενα τι σε νοιαζει τι θα κανω οταν μεγαλωσω!?
Μ:Πο ρε Μαρια μου τα πρειξες! Πραταμε πια!!!Μαριας POV:
Mα γτ με μισουν ολοι! Τι κανω κακο? Δν καταλαβαινω! Οκ ολοι οι αλλοι αλλα ο Martinus? Γιατι τοσο πολυ με μισει? Πιστευα οτι με αγαπαγε! Δν ξρ! Λες να μετακομισω σε αλλη χωρα,να αλλαξω ονομα και να μην αφησω ιχνη? Δν ξρ!Martinus POV:
Mπραβο ρε μαλακα τα θαλασσωσες παλι! Δν ξρ γτ φερθηκα ετσι! Μια βοηθεια μου ζητησε! Και γω... Αμεσως στον τσακωμο! Μηπως να της μιλησω? Μα τι λεω! Δν θα μου ξαναμιλησει ποτε επειτα απο αυτην την συζητηση! Πρεπει να παω Ελλαδα να την δω απο κοντα! Να μιλησω στον Marcus για να μου πει την γνωμη του και θα δω!Μαριας POV:
To βρηκα θα παω Ιταλια! Θα κανω το ονομα μου Ελισαβετ αντι για Μαρια και ετσι!!! ΑΝΤΙΟ ΕΛΛΑΔΑ! Μεθαυριο φευγω! Θα αρχισω να ετοιμαζω βαλιτσες!!Tinus: Marcus ακου εκανα μια βλακεια με την Μαρια και θελω την βοηθεια σ!
Mac: Για πες τι εκανες παλι ρε?
Tinus: Ακου μαλωσε με ολο το σχολειο για μενα και μου ζητηση την βοηθεια μου για να της προτεινω λυσεις αλλα... Εγω οπως παντα το γυρισα σε τσακωμο λεγοντας της να βρει μονη της και αλλες μαλακ.ες! Τι να κανω?
Mac:Πηγαιναι βρες την στην Ελλαδα! Αυριο φευγει το αεροπλανο! Ετοιμασου!
Tinus:Ευχαριστω ρε! Το ξερα πως θα με βοηθεισεις σε αγαπω! Αντιο!!Αφου ετοιμασε τις βαλιτσες,εφτασε η επομενη μερα,πειρε το αεροπλανο και εφτασε Ελλαδα...
----------------------
Αυτα απο μενα! Εβγαλα επιτελους καινουριο κεφαλαιο! Ελπιζω να σας αρεσε!! Βαλτε αστερακι και σχολιαστε!!Ελπιζω αυριο να εχω κι αλλο κεφαλαιο! Μεχρι τοτε να περνατε καλα!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Fight about Marcus and Martinus
ФанфикΜια τυχαια γνωριμια αναμεσα στον Martinus και την Μαρια, μια απο τις θαυμαστριες του, εχει ως αποτελεσμα τον τσακωμο της Μαριας με την κολλητη της..... Τι θα κανει ο Martinus για αυτο; Θα συμβαλει στο να τα ξαναβρουν οι κολλητες; Ποια θα ειναι η αντ...